Camping Agri Nova

57 reviews over Camping Agri Nova in het Nederlands

fantastische natuur camping

Jan en Thera Werner
20-8-2018

Hele fijne en rustige camping grote stand plaatsen nieuw en schoon sanitair vriendelijke eigenaar heel behulpzaam

Geweldig

Fam.Romviel
18-8-2018

Mooie rustig gelegen camping met voor iedere caravan , camper of tent zeer ruime plaatsen. Super schoon sanitair, mooi aangelegde velden waar er per veld maar een bepaald aantal kampeerplaatsten is wat resulteert in rust .

Ook de aparte parkeerplaats zorgt voor rust en veiligheid voor kleine kinderen.

De aardige eigenaren die het gehele seizoen alle werkzaamheden aan zichzelf houden maken het geheel compleet.

Fam. ter Wengel
15-8-2018

Het is een prachtige camping, zeer ruime plaatsen, sanitair super schoon. Zeer vriendelijke eigenaren.

George Jolink
5-8-2018

Geweldige Camping komen er al 14 jaar waar van soms 2 keer.

Agri nova is zeker een bezoek waard. Net even buiten Renesse. Een hele nette camping. Eigenaar vriendelijk en behulpzaam. Komen zeker weer terug.

Tijdens Concert at Sea op deze camping gestaan.

Wil en Wim
9-1-2017

Zeer ruime mooie plaatsen

zeer goed verzorgd schoon sanitair

Uitstekende camping

Jan
16-9-2016

Alle goede beoordelingen die de afgelopen jaren over deze camping zijn vermeld klopten ook dit jaar. Grote vlakke plaatsen op prima onderhouden grasvelden met lekker kort gras. Op de plaatsen aansluiting voor stroom, water, afvoer en kabel tv. Twee sanitairgebouwen die heel goed schoongemaakt worden en erg mooi zijn .Altijd warm water voor douche en afwas. De beheerders zijn erg vriendelijk en maken graag een praatje. Door de omvang van de standplaats heb je iets soms minder contact met de andere kampeerders maar we zijn op een nabij gelegen camping wezens kijken en daar stond alles hutje mutje bij elkaar. Dan is deze camping wel heerlijk relaxed. De auto parkeer je veilig naast de velden en je fiets kun je stallen in de grote schuur met veel oplaadpunten voor je elektrische fiets.

Kortom een heel plezierige camping, geen lawaai maar ook niet saai. Mooie schone stranden. Veel fietspaden. Onze vakantie was zeer geslaagd en de camping had daar een groot aandeel in.

in een woord geweldig

ger lassauw
12-4-2016

eigenaar heel vriendelijk en behulpzaam ,sanitair was zeer schoon en de plaatsen heel groot dus een aanrader voor vakantie in Zeeland.

Mooie ruim opgezette camping

Jan
21-12-2015

Vriendelijke mensen die zorgen dat het voor iedereen fijn is.

Bijzondere camping

Fred Ensink
10-12-2015

Zeer ruime plekken ( nog niet eerder meegemaakt in 35 jaar kamperen), zeer goed onderhouden velden ( met rondom heggen i.v.m. eventuele wind) en sanitair.

Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Geen winkel o.i.d., wel ( in hoogseizoen) brood op bestelling en 2x per week komt de ijsboer langs. Over het algemeen oudere kampeerders en onderlinge contacten zijn er nauwelijks. Voor rust en privacy DE camping !

Renesse en Haamstede binnen 10/15 minuten te fietsen. Perfecte fietsomgeving en vele

bezienswaardigheden vlakbij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agri Nova in Noordwelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agri Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.