Camping Agri Novasterstersterster

67 reviews over Camping Agri Nova

• 2019
    9Annelies Emonds27-08-2019

Geweldig!

Camping is erg netjes en sanitair is keurig en schoon. Ligt net buiten renesse. 6 minuten fietsen naar centrum. Erg gastvrij ontvangen Een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10van Batenburg20-06-2019

Groen en rust

Na een aantal jaren vakantie in het buitenland, zijn wij weer eens terug bij Agri-Nova. Wat was het weer heerlijk. Het is nog steeds een prachtige camping. Heerlijk groen, grote plaatsen, veel rust. En zeer schoon. Er stond al een mooi sanitair gebouw maar deze is vervangen door een nog mooiere!!! Een kleiner, ouder sanitairgebouw is ook nog open ( toiletten) minder modern maar zeker ook zeer schoon! Dit alles met de zeer vriendelijke eigenaren maken het voor ons de perfecte camping op Schouwen. Onze vakantie zit er weer bijna op, maar wij komen zeker nog terug!!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9M.A. De Jong04-06-2019

Geweldig! Wij komen hier zeker terug!

Wat een prachtig onderhouden camping. Zeer ruime plaatsen met alles wat je maar op je plek wenst aan stroom, water, riool en tv aansluiting. Zeer vriendelijke eigenaren, niets is teveel. Prachtig nieuw sanitairgebouw, val alle gemakken voorzien en vooral heel schoon. Broodjesservice aanwezig, net als fietsverhuur. Heerlijk tussen Renesse en Burgh Haamstede in. Ons gaan ze zeker terugzien!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Jan en Thera Werner20-08-2018

fantastische natuur camping

Hele fijne en rustige camping grote stand plaatsen nieuw en schoon sanitair vriendelijke eigenaar heel behulpzaam

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Fam.Romviel18-08-2018

Geweldig

Mooie rustig gelegen camping met voor iedere caravan , camper of tent zeer ruime plaatsen. Super schoon sanitair, mooi aangelegde velden waar er per veld maar een bepaald aantal kampeerplaatsten is wat resulteert in rust . Ook de aparte parkeerplaats zorgt voor rust en veiligheid voor kleine kinderen. De aardige eigenaren die het gehele seizoen alle werkzaamheden aan zichzelf houden maken het geheel compleet.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Fam. ter Wengel15-08-2018

Het is een prachtige camping, zeer ruime plaatsen, sanitair super schoon. Zeer vriendelijke eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10George Jolink05-08-2018

Geweldige Camping komen er al 14 jaar waar van soms 2 keer.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Els08-07-2017

Fantastische grote plek. Heerlijk beschut.

Agri nova is zeker een bezoek waard. Net even buiten Renesse. Een hele nette camping. Eigenaar vriendelijk en behulpzaam. Komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Wil en Wim09-01-2017

Tijdens Concert at Sea op deze camping gestaan.

Zeer ruime mooie plaatsen zeer goed verzorgd schoon sanitair

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Jan16-09-2016

Uitstekende camping

Alle goede beoordelingen die de afgelopen jaren over deze camping zijn vermeld klopten ook dit jaar. Grote vlakke plaatsen op prima onderhouden grasvelden met lekker kort gras. Op de plaatsen aansluiting voor stroom, water, afvoer en kabel tv. Twee sanitairgebouwen die heel goed schoongemaakt worden en erg mooi zijn .Altijd warm water voor douche en afwas. De beheerders zijn erg vriendelijk en maken graag een praatje. Door de omvang van de standplaats heb je iets soms minder contact met de andere kampeerders maar we zijn op een nabij gelegen camping wezens kijken en daar stond alles hutje mutje bij elkaar. Dan is deze camping wel heerlijk relaxed. De auto parkeer je veilig naast de velden en je fiets kun je stallen in de grote schuur met veel oplaadpunten voor je elektrische fiets. Kortom een heel plezierige camping, geen lawaai maar ook niet saai. Mooie schone stranden. Veel fietspaden. Onze vakantie was zeer geslaagd en de camping had daar een groot aandeel in.

Gereisd met partner in augustus 2016

3 tips over Camping Agri Nova

• schram94, 02-06-2014

TIPS voor wat leuks te doen, Zierikzee, Neeltje Jans, Watersnoodmuseum, fietsen over de Brouwersdam, Brouwershaven bezichtigen, en het strand!

• Joan, 30-07-2012

Sinds 2 jaar zijn er op de camping ook fietsen te huur. Deze worden geleverd door Fixabike!

• J. Groeneveld, 07-06-2009

Een fiets kunt u huren bij:

Fixabike Zeeanemoonweg 4a
    4325 BZ Renesse

Zeer vriendelijke eigenaar en kwalitatief goede fietsen. Ook voor kinderen.

1 vraag over Camping Agri Nova

• Stephanie, 08-06-2015

Bonnefooi

Is het mogelijk om hier in de zomervakantie op de bonnefooi aan te komen rijden en dan ook nog een plekje te hebben voor ongeveer 2 weken?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan