Noordwelle

We hebben een aantal aanbieders voor Noordwelle voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Noordwelle voor je op een rij gezet:

Reviews over Noordwelle

zeer rustig dorpje waar er nog rust uitstraald

devloo johan,
    20-2-2017

neem je fiets mee en je zult ervaren hoe rustig en gezellig dit dorpje wel is een uivalsbasis op een hele reeks fietsnetwerken dicht bij zee en strand, waaronder Renesse,Brouwershaven en nog vele andere plaatsjes waar kamperen een must is en in het bijzonder onze gelieve camping Agri Nova in Noordwelle

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtig rustiek dorpje net buiten de drukte..

John,
    27-7-2016

Mooi rustig dorpje waar het heerlijk rustig is en je eigenlijk niets merkt van alle drukte van Renesse en omgeving. Op de fiets ben je zo in Renesse en Burgh Haamstede en 's avonds kun je lekker rustig bij je caravan genieten van de rust... Heerlijke omgeving en een prachtige natuur omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Renesse: supertoeristisch met mooi strand

Marian De Kleermaeker,
    19-7-2014

Het dorp zelf is voor ons (gezin met kleine kinderen) echt geen aanrader. Veel te druk, veel te toeristisch. Het voelde erg ongemakkelijk, en je kon in de supermarkt gewoon helemaal nergens bij zo druk.

Het strand is schitterend, de strandtenten zijn leuk hoewel ik het vreemd vond dat ze niet betere beschutting tegen de wind boden: die wind moet daar toch vaker zijn. Maar het personeel was super vriendelijk en het eten goed (in de Haven van Renesse, waar wij zaten).

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

perfecte camping

Henk en Toos Moree,
    10-8-2013

rustige camping heerlijk,gezellige plekjes in de buurt 10 min.op de fiets sta je midden in renesse,heel gezellig plaatsje met leuke eet tentjes,10 min met auto sta je op de brouwersdam met een prachtig strand.en dan heb je nog burgh haamstede en zierikzee ook de moeite waard,kortom wij hebben een super vacantie gehad

Gereisd met partner in juli 2013
Noordwelle scoort een 7,9 uit 10, op basis van 25 reviews