Camping Zonneweelde

Camping Zonneweelde
8,6

21 tips over Camping Zonneweelde

R.C.Tapilatu, 11-7-2015

Aanrader:gaat op fiets omgeving verkennen en naar strand.

Met Kusttram Knokke-de Panne, alle badplaatsen in Belgie bezoeken.

Brugge en Gent bezoeken.

L., 22-9-2014
Neem fietsen mee! Al is het maar voor naar het strand! Breskens ligt een klein half uurtje fietsen van de camping. Tip ga op zoek naar de ijssalon in Breskens. Naam ben ik vergeten, het is niet Delifrance in ieder geval. Het ijs wordt aan de zijkant van het pand verkocht. Echt heerlijk ijs, veel en voor hele goede prijs!
wilma, 22-8-2014
Tip: dagje Brugge. Prachtige stad, je bent er zo.

We hebben een aantal aanbieders voor Zonneweelde voor je op een rij gezet:

V. de Groen, 17-8-2014
Poort van Vlaanderen in Terneuzen. Daar leer je alles over de sluizen en zo ook rondleiding naar de sluis.
famille uit Breda, 15-8-2014
Bij huurchalets speelveld/tuin maken...en/of huurchalets verplaatsen naar centrum van camping.
Annelies Collin, 13-8-2014
veldje met caravan of tent, geweldig

sandra, 12-8-2014
met kinderen is dit helemaal een aanrader!!!
Marina , 12-8-2014
Betere wifi verbinding zou fijn zijn verder was alles prima.
Vivian adams, 10-8-2014
Alleen het eten (nasi en shoarama pizza ) waren niet lekker.
Caryona, 3-8-2014
Als je niet weet wat je kunt doen vraag het gerust aan de receptie. Je krijgt uitgebreid uitleg en kortingen!

We hebben een aantal aanbieders voor Zonneweelde voor je op een rij gezet: