Camping Vogelenzang

35 reviews over Camping Vogelenzang

• 2019
    9Vaste klant10-10-2019

Een echte aanrader!

Alles is goed verzorgd en ziet er netjes uit. Het sanitair is heel modern en heel schoon. Verder was het heel gezellig.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Einte19-09-2019

Nooit meer

Camping is vooral voor seizoens- en jaargasten, vnl Duits. Rust is betrekkelijk. We werden op een ochtend om 8 uur gewekt door 2 motor-heggenscharen. Je kon elkaar niet neer verstaan. Alle heggen, licht uitgelopen, moesten gesnoeid en dat zijn er veel! Hoe lang gaat dit nog door? We komen hier nooit meer!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 5Truus19-09-2019

Nooit meer

Rustige camping zo op het oog maar om 8:00 uur alle heggen scheren kan echt niet! Urenlang herrie, we komen hier voor onze rust!!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9ALBERT24-03-2019

Zeer aan te bevelen

Hartelijk ontvangen door vriendelijke eigenaar. Goed om te wandelen en te fietsen,in dorpje is er frituur,restaurant en lokaal café. Afstand naar strand en bijhorende strandpaviljoens is goed te wandelen. Ook de viervoeter is op de stranden en de paviljoens zeer welkom,onze Maltezer had er eerder te drinken dan wijzelf :-)

Gereisd met partner in maart 2019

• Oude reviews

9Anja Klous16-09-2016

Heerlijk vertoeven

Voor het derde jaar een seizoenplek op deze camping. Camping is meest geschikt voor ouders met jonge kinderen of ouderen. Wij komen hier altijd tot rust.

Gereisd met partner in maart 2016

• 7Familie Niehof07-09-2016

leuke camping

Leuke camping met aardige beheerders. Leuke speelvoorzieningen voor de kinderen incl klein zwembadje waarin ze zich super vermaakt hebben. Wel even wennen dat het warm water bij het sanitair alleen per 50 cent gaat. Voor het douchen was de tijd dat de douche loopt ruim genoeg om een dikke bos lang haar te kunnen wassen. Voor de afwas en overige was heb ik geen idee, dat heb ik niet gebruikt gehad.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Fam. van Acker01-08-2016

Een aanrader voor elke kampeerder

Deze camping is in 1 woord gewoon: Top. Ten eerste is de ligging erg prachtig, veel groen en mooi uitzicht. Daarnaast zijn we uiterst tevreden over het personeel. Altijd vriendelijk, is altijd aan het lachen en geven goede hulp. Daarnaast was er een mooi onderhouden zwembad aanwezig voor de kinderen, het water was erg proper en de kinderen hadden daar de tijd van hun leven! Als ik jullie 1 camping kan aanraden om volgende zomer te staan dan is het camping vogelenzang. Tot volgend jaar!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Joost en Sandra01-08-2016

Camping Vogelenzang te Nieuwvliet is SUPER.

Deze camping ligt in Zeeuws-Vlaanderen en is erg netjes en schoon. Het sanitair is erg mooi en schoon onderhouden. Het is een heerlijke rustige camping zonder horeca en winkeltje maar erg dicht bij het strand. Op deze camping komen allemaal tevreden mensen die jaarlijks terug komen. Dus de camping is aan een ieder aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Siem en Wil01-08-2016

Ontzettend fijne,rustige en schone camping.

De laatste 2 revieuws die geschreven zijn kloppen absoluut NIET,waarschijnlijk halen deze mensen deze camping door elkaar met een andere camping met misschien dezelfde naam. Op onze camping Vogelenzang te Nieuwvliet is helemaal geen horeca en winkeltje zelfs waarover negatief geschreven word. Deze camping beschikt over TOP sanitair en een verwarmd kinderzwembad. Voor de rest is alles hier GEWELDIG onderhouden en zijn de eigenaren ontzettend aardige mensen. Echt een camping om een ieder aan te raden! Maar dus wel Camping Vogelenzang te Nieuwvliet in Zeeuws Vlaanderen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Fam.M.H.van Wingerden03-10-2012

Heerlijke rust

Wij hebben het heel fijn gehad op de camping,prachtig sanitair,en Jan en Erica staan altijd voor je klaar.Je komt er echt tot rust en als je problemen hebt mag je altijd aankloppen bij onze Pieter,die helpt altijd.in een woord fantastisch

Gereisd met partner in mei 2012

Camping Vogelenzang info