Camping 't Schorre

Meer camping info

43 reviews over Camping 't Schorre

• 9Kees25-08-2020

Geweldig fijne weken gehad

Super fijne camping vriendelijke eigenaars honden welkom en goed onderhouden. Heerlijke vakantie gehad. Waar ook de Corona regels werden nageleefd.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Astrid20-08-2020

Geweldig

Wederom een hele fijne vakantie gehad op deze camping! Fijne mensen, rustig, schoon en voor ons heel belangrijk dat honden meer dan welkom zijn! De ligging van de camping is ook perfect, je staat zo op het strand.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 1Erik29-05-2020

Verschrikkelijk

Wat een verschrikkelijke ervaring, nooit meer het stonk veel lawaai van de eigenaar, de eigenaar zelf is ook een hele nare man. Zeker geen aanrader!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in februari 2020

• 2018
    8Ronald09-08-2018

Kleine gezellige camping, ideaal met honden.

Kleine camping met veel vaste plaatsen,De toerplaatsen zijn goed onderhouden,sanitair is modern,douche 0,50 € afwas of hondendouche 0.20 €. Behulpzame eigenaars,ik heb een Kip caravan met achtertent,ik kreeg speciaal een grote plaats toegewezen.Heb je een caravan wordt deze door Marco op zijn plaats gezet met zijn golfkarretje.Wel makkelijk (moet je niet zelf liggen sukkelen)Ze staan steeds met de rug naar de wind. De camping is direct aan zee gelegen ideaal met de honden dadelijk aan het strand.Bij terugkeer kan je de hond wassen in de hondendouche.De bakker komt dagelijks langs, wel pas rond 0930.Eten kan men in de verschillende strandpaviljoenen.Winkelen in Cadzand of Breskens.

De camping is ook ideaal met kleine kinderen (speeltuintje met toestellen en zandbak zijn voorzien) voor oudere kinderen niet veel te doen op de camping.De sfeer is gezellig en vooral RUST.S'avonds heel stil.Na 2200 hoort men niets meer. Echte aanrader voor mensen met honden,De eigenaars zijn ook echt hondenminded.

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2018

• Oude reviews

9Linda Hoeks08-08-2017

Geweldig

Zeer mooie, rustige camping. Alles erg netjes en schoon, zeer persoonlijke en vriendelijke ontvangst. Een aanrader voor mensen met honden; de viervoeters zijn hier zeer welkom. Vlakbij (loopafstand) van het strand waar ook honden op mogen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Maranoa05-07-2016

Super plek waar we steeds terugkomen

We gaan elk jaar naar de leuke blokhut met onze honden. Heerlijke wandelingen op het strand en gezellige babbels met Pascale en Marco. Wij voelen ons altijd welkom met onze hondendames.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Monique en luna05-10-2015

Het was super daar

Pascale & Marco zijn super mensen we waren met 9 personen op deze Camping omdat we zondag gingen lopen met onze Bouviers en andere rassen, in totaal liepen er 30 mensen mee met hun trouwe viervoeter , sommige mensen waren in het bezit van 1 hond of 2 of 3 , zij gingen ook mee met hun golfwagen , en maakte fotos en als het nodig was en je kon niet meer dan mocht je meerijden samen met je hond. Ik zelf had een trekkershut wat mij goed is bevallen, alles was keurig, ik raad deze Camping zeker aan met je huisdier.

Alleen gereisd in oktober 2015

• 3Anoniem24-09-2015

Niet eerlijk!

Toeristenbelastng wordt niet eerlijk berekend! Elke keer weer een ander bedrag! Er worden eigen regels gehanteerd!

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Fam Verhoeven01-09-2015

geweldig

Op laatste moment nog een weekje gekampeerd op camping t Schorre Gastvrije en behulpzame eigenaars, caravan werd door eigenaar op plaats gezet en van plaats gehaald met zijn golfkarretjes Eenvoudige en rustige camping, sanitair prima, huisdiervriendelijk (Douche voor onze hond Guus als we met hem over het strand waren geweest) Mooie omgeving met natuurgebied dus lekker wandelen en fietsen Geen winkeltje maar bakker komt op camping en eetgelegenheid in snackbar of paviljoen op strand Superleuke week gehad

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Marcel en Anneke27-08-2015

heerlijke plek voor mens en dier

Wij verblijven altijd in één van de blokhutten, heerlijk plekje, de dijk over en je staat in het Schorre en op het strand. Pascale en Marco zijn voor ons hele fijne mensen, we voelen ons bij hun altijd welkom, ook onze honden zijn daar van harte welkom.

Gereisd met partner in mei 2015

Camping 't Schorre info