Vakantiehuis Strandweelde

T was geweldig

We hebben echt genoten

Geweldig! Fantastisch.

Alice, 14-12-2017

Van alle gemakken voorzien. Mooi afgewerkt. 2 Geweldige terrassen.

Trap naar 1e verdieping was wel ontzettend stijl.

Partner en ik hebben ontzettend genoten als ook onze hondjes.

Mooi schoon strand.

Prijzig, maar het was wel iedere cent waard. We gaan zeer zeker terug. Helaas was 2018 al volgeboekt.

We hebben er zeer van genoten/zee zon en service,

Familie Neuféglise, 20-11-2017

Broodjes service en bagage service ( halen en brengen)

heerlijk!

ankie, 15-11-2017

enige minuskuul nadeeltje was dat de wifi niet werkte, maar eigenlijk heb je dat op zo'n zalige plek niet nodig!

Pure quality time met het gezin!

Claes Sofie, 15-11-2017

Fantastische ligging van de super leuke vakantiehuisjes! 1 met de natuur door veel en grote glaspartijen! Adembenemend uitzicht geeft instant gevoel van rust!

Ondanks het regenweer was het nog een zeer unieke ervaring!!!

het ideale verblijf aan zee

nicole meeuwis, 15-11-2017

Je kan in alle rust genieten van strand en zee, zowel actief als passief. Een terras aan voor- én achterzijde is een geweldig idee. Het huisje is van alle comfort voorzien. 2 minpuntjes: boven is de warmte moeilijk weg te krijgen, en het smalle draaitrapje is heel steil. Het is wel wat prijzig, maar zeker de moeite waard.

Heerlijk genieten op het strand

Liesbeth VV, 14-11-2017

Heel schone, luxueuze huisjes met alle comfort, een modern koffieapparaat en vaatwas en prachtig uitzicht. Ook ruimer gevoel dan de meeste strandhuisjes.

Geweldig!

Nina, 14-11-2017

Een geweldige ervaring, één zijn met het strand!

De hoek waarop de huisjes geplaatst zijn geeft je het idee dat je het enige huisje op het strand hebt.

Alles was perfect!

Als ik dan toch een verbeterpunt moet aangeven zou ik gaan voor een soort windscherm, we waren er in juni en in het zonnetje buiten zitten was te koud door de wind.

Zeker voor 4e herhaling vatbaar!

Richard, 13-11-2017

Meer dan van alle gemakken voorzien. Echt heel goed uitgerust, verzorgt!

Ondanks dat de huisjes niet al te groot zijn, toch door de ramen een ruim gevoel. En je zit natuurlijk veel buiten met twee terrassen! Veel de bbq aan gehad en heerlijke strandtenten bezocht ( beachhouse 25, dok 14). Met de allerkleinsten is het trappetje van het terras een beetje tricky. In de buurt ookmveel te doen zoals knokke en sluis. Top vakantie, wij komen weer terug in 2018, hopelijk met iets beter weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Strandweelde in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Strandweelde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Strandweelde scoort een 9.25 uit 10 op basis van 49 reviews.