Vakantiehuis Strandweelde

55 reviews over Vakantiehuis Strandweelde in het Nederlands

Sehr gut

Billy
31-5-2018

Alles wunderbar wie erhofft. Brötchenservice einfach toll

Nice

Stephanie
30-5-2018

+++Nice house, beautiful view, nice place nice weather, dogs allowed:)

- - - the bed was not prepared, for that price the towels should be included

Tolles Ambiente in einer wunderschönen Landschaft.

Sabine Breuer-Geimer
30-5-2018

Super Wetter bei 26 Grad, Sonne, Sand und Meer und ohne Wind, einfach nur Perfekt. Der morgendliche Sonnenaufgang vom Bett zu genießen hat schon was faszinierendes. So macht wach werden richtig viel Spaß. Man konnte trotz der Offenheit die Privatsphäre genießen. Das ganze mit Mann & Hund und lieben Freunden auf dem Campingplatz Strandweelde ;o)). Es war ein sehr schöner Urlaub in einer tollen, vielfältigen Umgebung.

Super Unterkunft!

rossmann
29-5-2018

Eine Anreise sollte tatsächlich zu Rezeptionszeiten stattfinden, denn der Gepäcktransport ist sehr hilfreich !

Super Unterkunft!

Echt een aanrader.

Geert
28-5-2018

Verzorgde inrichting. Broodjes- en bagageservice goed geregeld. Alleen het trapje naar de (zeer ruime) slaapkamer is erg smal.

Schneider

Das Haus war rundum perfekt

Gewoonweg fantastisch...

Cynthia
28-5-2018

Niks mooier en ontspannender dan in een huisje op het strand verblijven, met ook nog continue prachtig uitzicht op zee.

Enkele dagen stormachtige weer, wel een beetje spannend, maar achter het glas kun je zelfs met regenachtig weer genieten van de zee.

En s'avonds in het donker met alle lichtjes op de achtergrond van langsvarende boten, is ook rustgevend om naar te kijken...

Geweldig! Fantastisch.

Alice
14-12-2017

Van alle gemakken voorzien. Mooi afgewerkt. 2 Geweldige terrassen.

Trap naar 1e verdieping was wel ontzettend stijl.

Partner en ik hebben ontzettend genoten als ook onze hondjes.

Mooi schoon strand.

Prijzig, maar het was wel iedere cent waard. We gaan zeer zeker terug. Helaas was 2018 al volgeboekt.

We hebben er zeer van genoten/zee zon en service,

Familie Neuféglise
20-11-2017

Broodjes service en bagage service ( halen en brengen)

heerlijk!

ankie
15-11-2017

enige minuskuul nadeeltje was dat de wifi niet werkte, maar eigenlijk heb je dat op zo'n zalige plek niet nodig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Strandweelde in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Strandweelde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Strandweelde scoort een 9.17 uit 10 op basis van 55 reviews.