Vakantiehuis St. Pierre

86 reviews over Vakantiehuis St. Pierre in het Nederlands

heerlijk rustig

hsmeenk
28-9-2017

een heerlijk rustige accommodatie in een ruim opgezet park

Heerlijk genoten!

Rachel
5-9-2017

Huisje gedateerd met douche en toilet beneden, 1 2-persoonsbeden een stapelbed, dat gaf een nieuwe ervaring als getrouwd stel, maar prima te doen allemaal. Alles, m.u.v. een oventje aanwezig, heerlijke tuin. Fantastische locatie, dicht bij het strand en diverse strandtenten. Prachtige fietslocatie. Receptie aanwezig op een naastgelegen park, dit gaf voor ons geen problemen en ze waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Bakker aanwezig op het park, niet het vriendelijkste personeel, maar wel heerlijke warme broodjes. Op het park zelf weinig tot niets, maar in de zeer directe omgeving volop belevenissen en restaurants. De hond mocht mee, daar waren we zeer blij mee. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het naastgelegen zwembad en hadden ook geen kinderen bij ons, dus dat is niet te beoordelen door ons.

Compleet huis met oven, vaatwasser, wasmachine etc. Speelgoed, spelletjes ruim aanwezig. Omheinde tuin

Rustig park, weinig faciliteiten. Op omliggende campings of plaatsjes in de buurt vind je die desgewenst wel

We hebben een aantal aanbieders voor St. Pierre voor je op een rij gezet:

Op dit park zijn, behalve een tennis veld en speeltuinen geen faciliteiten. In aug niet erg, want de zee is op loop afstand. Bovendien is er in deze streek in de zomer vanalles te beleven. Wij hebben in elk geval even kunnen genieten van een ruim huisje, zee en strand.

Geweldig!

Cici
    26-5-2017

Het prachtige natuurgebied de verdronken polder.

Voor herhaling vatbaar

Anita Sorrentino
    1-5-2017

6 persoons bungalow slaapkamers boven niet geschikt voor volwassenen

Geweldig genoten

Conny Hellemons
    29-11-2016

Ruim opgezette huizen fijn uitzicht strand dichtbij

Prima locatie, zeer verouderd huisje

nens2011
    27-8-2016

Paar minuten lopen naar het strand (prachtig strand, niet druk)

Erg verouderd huisje, tijd heeft stil gestaan, tijd geen onderhoud gehad

Wc bril los, bezem kapot, wasrek kapot, kapotte kruk en stoel, condens (veel) tussen de ramen (wel een nieuw wasrek en bezem gekregen) in de schuur lag rotzooi (leeg kratje bier, kapotte parasol, fiets met lekke band) container was vol

Erg duur huisje voor wat je krijgt..

Zwembad in de pannenschuur was klein, kluisjes kapot..

Goede locatie, leuk speeltuintje

Voor herhaling vatbaar

Fam. Van den Eynde
    29-7-2016

Mooie comfortabele huisjes, rustig park zonder animatie, ideaal gelegen vlakbij het strand

Leuk huisje met eigen strandcabine!

Familie Brouwers
    20-5-2016

Afgelopen voorjaar hebben wij op dit park een huisje gehuurd via de website van nieuwvliet. We verbleven in Liguster 9 en dat is prima bevallen. De inrichting is netjes en gezellig, goed onderhouden en het huisje heeft een grote volledig omheinde tuin met veel privacy. Kortom, het was van alle gemakken voorzien en te voet ben je binnen 10 minuten op het strand. Pluspunt is dat het huisje verhuurd werd inclusief een strandcabine. Wij gaan zeker nog eens terug!

We hebben een aantal aanbieders voor St. Pierre voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis St. Pierre in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis St. Pierre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis St. Pierre scoort een 7.5 uit 10 op basis van 86 reviews.