Camping Mini-camping De Catshoek

42 reviews over Camping Mini-camping De Catshoek

• 2019
    10Marino25-10-2019

ONS 2E HUIS

Wij komen al jaren op camping de Catshoek. Een zeer mooie kleinschalige camping waar u kan genieten van de Zeeuwse natuur, de zeer ruime en goed onderhouden plekken, de rust , en de erg vriendelijke behulpzame spontane eigenaren Eddy en Monique. Altijd paraat als je hulp nodig heb maar ook bereid voor een gezellige babbel. Deze camping is een aanrader voor jong en oud.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Thea25-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Na diverse campings bekeken te hebben in Zeeuws-Vlaanderen, was dit onze laatste optie, want we zochten voor september een rustige camping, niet te massaal. We wilde graag een camping met een wat ruimere plek en met een beetje privacy, op fietsafstand van het strand. Gelukkig vonden we: ”de Catshoek”. Kleinschalig, zeer ruim en op 1,5 km van de zee. Aardige en hardwerkende beheerders. Douches zijn inclusief (geen muntjes) en schone toiletten. De staanplaats heeft uitzicht op een aantal dieren (kippen, paardjes, geitjes), of je kijkt uit over het speelveld. Omdat er dieren zijn, zijn honden niet welkom, iets wat wij begrijpen en niet erg vonden. De hele camping is pico bello onderhouden. In een straal van acht kilometer vind je Sluis, Breskens en Oostburg voor alle boodschappen. Onze septembermaand is omgevlogen, het verblijf op de camping vraagt om herhaling.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 7Fam. de Groot07-09-2019

Goed voor een keer

Een ruim opgezette camping met ruime plaatsen, afgebakend met heggen aan weerszijde. Uitzicht op dierenweide en kinderspeeltuin. Sanitair schoon maar erg basic en enigszins gedateerd. In verhouding tot wat je krijgt zijn de prijzen voor het hoogseizoen prima maar voor het laagseizoen aan de hoge kant. Elektriciteit tot maximaal 4 A. Reserveren en ontvangst prima. ’s Nachts super rustig. Onze beleving is dat we aanvankelijk erg gecharmeerd waren van onze kampeerplek, maar dat werd helaas een stuk minder toen we buren kregen die wat rumoerig waren: veel gestommel in de caravan, hard praten (o.a. in telefoongesprekken) en toen de eigenaren van de camping op visite kwamen (kennelijk familie of kennissen) was het dolle pret. Het had wel wat minder hard gemogen van ons zodat wij ook rustig buiten hadden kunnen zitten. Wij hebben er toen en daar niets van gezegd omdat we geen scheve gezichten wilden de laatste nacht. Al met al jammer!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Maarten01-09-2019

We komen terug!

Erg fijne camping, voor diverse doelgroepen. Wij kwamen een weekend met onze camper, vriendelijke ontvangst en al snel bleken het enorm ruime plaatsen te zijn veel privacy. Ruimte en rust! Het strand is dichtbij en ouderwets gezellig, duin over, even uit de drukte lopen en gaan zitten, altijd leuke strandpaviljoens in de buurt. Goed volk, goede plek!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Fred28-08-2019

Heerlijke, ruime camping dicht bij zee - perfect!

We zochten een kleinschalige, ruime camping op loop/fiets-afstand van het strand. Aangezien we met een klein tentje zouden gaan, wilden we graag de auto bij onze tent hebben staan. Na beetje zoeken vonden we de Catshoek. Schot in de roos. Kleinschalig, heeeel ruim, 1,5km van zee. Met hele aardige, behulpzame beheerders en alle faciliteiten die we nodig hadden, alles in prima staat. Keurige grasvelden en wijds uitzicht; iedereen kijkt vanuit zijn plek (met veel privacy door goed onderhouden hagen) op een veld ter grootte van een voetbalveld! Met ernaast een wei met paardjes, geiten en kippen. De haan kraaide elke dag op tijd, maar daar waren we snel aan gewend, geen probleem! Wellicht bezorgden akkerbouwers aan de andere kant wel wat overlast (vroeg en stoffig), zelf niks gemerkt. We vonden het ook leuk dat er diverse skelters en fietsjes stonden, waar de kinderen lekker van konden genieten. Het was een genoegen hier te kamperen!!

• 9Theo en Ria28-08-2019

mooie

leuke camping, groot van opzet en ruime plaatsen, helaas was er een te diepe kuil op onze plek waardoor we de caravan wat verder naar voren moesten zetten, echter dit was wel een prettige windvanger en zorgde voor schaduw. Sanitair schoon maar lijkt wat verouderd. vriendelijke ontvangst, behulpzame beheerders.. mix van vaste bezoekers en éénmalig. mooie fietsomgeving. handig om windscherm mee te nemen voor op de plaats. Herhaling? zeker maar niet in het opvolgend jaar, we gaan haast nooit terug naar dezelfde camping. Speeltuin en dieren aanwezig, WIFI niet op de plaats maar in een (bedompte) recreatieruimte. ideaal voor rustzoekers/zee-/strandliefhebbers en gezinnen met jonge kinderen

• 8Staat v/h sanitair

• 9Angelina20-08-2019

Super Geweldige camping

Super leuke gezellige rustige camping, met heerlijke ruime plaatsen om te kamperen. 🏕Dat zie je haast nergens! We komen er al jaren... hebben al op verschillende plaatsen gestaan. Kan het iedereen aanraden om de catshoek- sfeer te komen proeven! Gezellige eigenaars, leuke medekampeerdes allemaal heel gemoedelijk! Kleinere kids kunnen lekker ravotten met de skelters en in t speeltuintje. De grotere kids wat chillen in de recreatieruimte met de wifi😃. Genieten van t uitzicht en de ruimte...de bloemetjes de beestjes in de wei.... We komen er vaak met zn 2 .En in de zomer ook met kids tussen de 18 en 22 jaar

• 9Staat v/h sanitair

• 9Vakantievierder05-07-2019

Heerlijk!

Heerlijk rustige camping met grote afgeschermde plekken door hagen aan drie zijden. Aan de voorzijde keek je uit op een groot speelveld waaromheen alle caravans stonden. Goed sanitair en een heerlijke plek om uit te waaien, niet ver van zee

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Ina Labruyere23-06-2019

Ontspannend, rust, veilig

Schone, rustige camping met geweldige vriendelijke, behulpzame Monique en Eddy, de camping leiders. Mooie natuur rondom en op de camping met wilde bloemen rand, en boerderij dieren, van kip, kat tot mini paardjes. Ruime plaatsen met veel privacy. 1,5 km naar het mooie noordzeestrand, waar je de boten zeer dichtbij voorbij ziet komen, en de dijkjes, landelijke dorpjes met hun molens, afijn je moet het zelf ontdekken. Wij vonden een week te kort

Gereisd met partner in juni 2019

• 9G Van den berg05-06-2019

De fantastische camping

Eigenlijk wil ik dit fantastische plekje niet prijsgeven. Het is een mooie camping met hele ruime plaatsen . De campingeigenaren zijn allerhartelijkst en hebben gevoel voor humor. Er is een leuk speeltuintje voor de allerkleinsten en een enorm grasveld( met een volleybalnet en doelpalen) , waar de oudere jeugd zich kan uitleven. Erg gezellig is het geluid van de kakelende kippen en de andere dieren die er rondlopen. Het sanitair is superschoon en de douche geeft een ferme straal. Wij komen al vele jaren op deze camping en nog nooit is het tegengegevallen.

Gereisd met partner in april 2019

0 tips over Camping Mini-camping De Catshoek

1 vraag over Camping Mini-camping De Catshoek

• Victor & Paula Goumans, 15-08-2018

Bezoek Danny en Lidya

Is er vlak bij de camping een B&B of een Hotel. Wij komen een paar dagen in de tussenweg van mijn chemokuur, Ik wil de zee wel weer eens zien

Camping Mini-camping De Catshoek info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50