Géén boekingskosten

Contact

60 Reviews over Mini-camping De Catshoek

• 9Sonja26-09-2021

Top verblijf!

Super camping! Kleinschalig, plekken heel ruim en omgeven door heggen zodat je prima privacy hebt! Ook zeer rustig! Sanitair prima, er hangen zelfs geurblokjes in het toilet wat wij op ons privé sanitair op andere campings nog niet mee gemaakt hebben. Heerlijke omgeving om te fietsen en er is van alles te doen! Echt een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
  • 5anoniem16-09-2021

Oké maar niet super

Grote plekken, afgeschermd door hoge heggen.

Sanitair: kleine hokjes. 2 douches voor vrouwen en 2 voor mannen is wat weinig in hoogseizoen. Vaak weinig druk op het water. Ook wat krap als je met kleinere kindjes bent. Geen hele frisse uitstraling. Toiletten netjes en fris ruikend door toiletblokjes.

Animatieruimte oud en muf met wat spelletjes, boeken en een tv. Gezamenlijke koelkast en vriezer.

We stonden naast een tarweveld tijdens oogst seizoen dus een aantal Keer tot laat veel herrie door landbouwmachines en zelfs begon de boer een keer om 4:15 u 😳

Al met al een prima plek maar verwacht niet teveel

• 4Staat v/h sanitair
  • 6Anoniem24-08-2021

Prima camping

• prima campingSimpelZeer ruime plekken Afgeschermd met haagjes waardoor veel privacySpeeltuintje voor de kleinere kinderenSkeltersGroot grasveld om te voetballenAuto bij de tentVan dinsdag tm zaterdag komt er in de ochtend een bakkertje op de camping met verse broodjes-Recreatieruimte oud en mufGeen WiFi op je kampeerplekSanitair oké maar niet heel fraaiWaterdruk douches wisselt nogalBij veel regen blijft op veel plekken het water staan Er is een haan aanwezig die je iedere ochtend wakker kraait
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Jim van den Hoorn24-08-2021

Fijne, schone en kindvriendelijke camping

Fijne camping op Zeeuws Vlaanderen. Goede liggen tov het strand. Vriendelijke eigenaren, goede service. Mooie ruime plekken. Sanitair wordt supergoed schoon gehouden. Wel soms last van verminderde waterdruk. De camping is fijn voor (kleine) kinderen. Ze kunnen zelf de camping over naar speeltuin. Top plek om naar toe te gaan.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9X & S Bouillon-Clarebout Izegem10-08-2021

telkens weer zalig

Ons plaatsje om er enkele dagen tussenuit te trekken. Helaas door de crisis zijn we er vorig jaar niet kunnen komen. Heerlijk rustige camping, gigantische staanplaatsen, kraaknet sanitair en terrein, zeer vriendelijke eigenaars die er alles aandoen om je van een zalig verblijf te laten genieten.Prachtige omgeving om te fietsen of in de natuur te dwalen. Van de tientallen campings die we de laatste jaren aandeden zeker in de top 3.

• 10Fam van Belkom09-08-2021

Gemoedelijke fijne en zeer nette Camping.

Wij zijn een gezin met 3 jonge kinderen waar rekening mee was gehouden.Fijne plek voor onze caravan met uitzicht op de speelweide. Net en schoon sanitair.We komen zeker nog eens terug.

• 9Suzanne17-05-2021

Fijne plek!

We hebben genoten van onze week vakantie op deze camping. We vonden met name fijn: grote plek met privacy door de heggen, overzichtelijke camping (dus altijd zicht op de kinderen), leuke speeltoestellen en skelters. We waren met twee kleine kinderen. Veel leuke dingen te doen in de omgeving en goed te lopen of fietsen naar het strand.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Yolanda18-09-2020

fantastisch

Gewoon een heerlijke en rustige plek! Eigenaren zijn betrokken, makkelijk en heel vriendelijk.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Familie Gielis10-09-2020

Fantastisch!

Een fantastische camping! Mooie en goed verzorgde plaatsen, met veel privacy, door de haagjes aan de zij- en achterkant. Het terrein wordt uitstekend bijgehouden en is ruim voorzien van stroken met wilde bloemen. Veel ruimte voor sport en spel, zonder dat iemand daar last van heeft, daarom geschikt voor gezinnen met zowel jonge als oudere kinderen. Wij verbleven 4 weken in het hoogseizoen en het sanitair was altijd super schoon en verzorgd, daar werd veel aandacht aan besteed. Wij ging niet douchen tijdens "spitsuur" en hoefden nooit te wachten. Een storing werd binnen enkele minuten opgelost! De eigenaren zijn mensen met passie voor hun camping en gasten. Ook de ligging van de camping sprak ons erg aan: dicht bij het centrum van het dorpje, 5 minuten vanaf zee en toch de rust van de landerijen! Voor ons was het een top vakantie en wij komen heel graag terug op deze camping!

• 10Inge Kolstee18-08-2020

Heerlijk

Heerlijke dagen gehad hier. Gusntige ligging vlakbij zee. Prachtige grote plaatsen. Een genot met de bloemenrand langs het grote veld. We hebben daar echt van genoten! Vriendelijke eigenaren en heel schoon sanitair.

Camping Mini-camping De Catshoek info

Camping-informatie