Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad

• Onderkomen9,0
  • Activiteiten7,6

44 tips over Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad

rita, 28-4-2017
In de omgeving is natuurlijk het strand, leuke standtentjes, Sluis emmop korte afstand in Belgie oa Brugge.
erwin, 16-2-2016
Het zee aquarium in blankenberge zeker een aanrader. Brugge altijd gezellig. En strand is ook uitstekend.
familie v Nuland, 2-8-2015
Binnenspeeltuin Pierewiet was leuk. Het was minder weer deze wk vandaar daar naartoe. We waren wel blij dat we toch ook naar buiten konden, want anders binnen wat donker en minder overzichtelijk. Buiten vanalles voor kinderen te doen

familie v Nuland, 2-8-2015
Restaurant/terras 5 weeghen (bij het park naar links fietsen, 2-3km); grote buitenspeeltuin, ballenbak, prima terras. Wij waren met kleine kinderen (0-5jr), lange tijd pret gehad!
familie v Nuland, 2-8-2015
Groede Podium is al eerder genoemd en zeker leuk om te gaan kijken voor jong en oud. Diverse bunkers uit WOII in 'bos'gebied, prima terrs erbij met prima prijzen, springkussen, trampoline, klimmen op/door de bunkers, waterspeeltoestel, vele dieren, en nog veel meer. Gratis toegankelijk! Op 3km fietsen v het park.
GK, 6-7-2015

De weg naar het strand is nu nog makkelijker omdat achter huisje 146-147 een paadje gemaakt is. Daar de weg oversteken en binnen 5 minuten ben je aan het strand.

Een tip is "open podium" in Groede. Vlakbij en leuk om te spelen met de kinderen. Informatief en speelplezier. Rondom de bunkers van de WO II zijn speelvoorzieningen aangebracht. Geen entree.

chantal, 1-3-2015

Het strand is op ongeveer 10 min. lopen. Loop via het park tegenover Landal, dat is korter dan de weg volgen. (park af, rechts af, links bij de groenen elektrakast het pad in) De Standganger (opgang17) is erg leuk om even op te warmen. Toversluis is een leuke binnenspeeltuin bij slecht weer.

Jumbo in Breskens,

Richard, 21-2-2015
Zwemmen moet je doen in Belgie, SPORTOASE.BE te Knokke. Het mooiste zwembad, wat we ooit gezien hebben. Nieuw, brandschoon en absoluut spotgoedkoop. 5 Superglijbanen !!!
Marcel0403, 8-1-2015
Ga de grens over naar belgie,knokke is leuk om een keer gezien te hebben en tank gelijk je auto af!
gerdenhartog, 30-12-2014
Je kunt vanuit hier heel makkelijk Brugge en Knokke bezoeken