Vakantiehuis Lamsoor 26stersterster

8.8Fantastisch

Nederland, Zeeland, Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad

Op vakantie geweest naar Lamsoor 26?

8.8Fantastisch

• 8.5Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

4 reviews over Vakantiehuis Lamsoor 26

• 10A. Kluitenberg06-05-2013

Prachtig en compleet huis dichtbij zee.

Mooi ruim huis met alles erop en eraan. Gratis internet was ideaal voor onze kids met hun ipads. Zelfs een playstation met veel spelletjes is aanwezig op een speciaal ingericht hoekje op de bovenste etage. Interieur is zeer compleet, wasmachine, afwasmachine combi oven..... Aparte douche, ligbad en toilet op de 1e verdieping. Lopen naar het strand is goed te doen. Met 5 minuutjes ben je er. Terras ligt op het zuiden en met een beetje zon is het al snel erg lekker vertoeven buiten. Groot grasveld achter het huis waar de kinderen lekker kunnen voetballen. Vrij uitzicht over de akkers ...

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 8E. Mensing20-03-2012

Vakantie aan zee

Vakantiehuis Lamsoor 26 in Nieuwvliet was een heerlijke week rust, zee, uitwaaien op het strand en genieten van de Zeeuwse lekkernijen. De accomodatie is een prettig huis, erg huiselijk en voor kinderen heel geschikt. Het is overal lekker dichtbij, en de omgeving is erg mooi, dus fiets mee! Wij komen uit Drenthe, dus het was heerlijk een weekje naast de zee te leven. We komen nog een keer terug!

Fam. Mensing Drenthe

Gereisd met vrienden in september 2010

• 9Annelies04-03-2012

Ruim vakantiehuis, van alle gemakken voorzien.

Rustige omgeving, vrij uitzicht, dicht bij het strand. Huis van alle gemakken voorzien. Gunstig gelegen voor uitstapjes naar België en in Zeeuws-Vlaanderen. Diverse eetgelegenheden in de nabije omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8pauline29-02-2012

Zeer fijn vakantiehuis, mooie omgeving.

Een heel erg goed gelegen vakantiehuis in Nieuwvliet-Bad. Rustig gelegen in het park St Pierre. Loopafstand van het strand. Leuk dat er veel extra's in de woning aanwezig is. (dvd's, video's ed) Leuke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

2 tips over Vakantiehuis Lamsoor 26

• A. Kluitenberg, 06-05-2013

Heerlijk wandelen op het strand en wat drinken bij strandtent de Boekenier. Plopsaland belgie ligt op een 50 minuten rijden n is erg leuk. In Knokke is een groot zwembad met veel glijbanen.

• pauline, 29-02-2012

Wij hebben de struisvogelboederij bezocht in Sluis, zeker een aanrader!

0 vragen over Vakantiehuis Lamsoor 26

Vakantiehuis info