Vakantiepark De Vlier

A. van de Peut
10-4-2009
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

mooie startplek om te gaan fietsen, heerlijk rustig park en leuke huizen met veel privacy.

Gereisd met partner in september 2008

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Vlier in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Vlier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.