Camping Boerenrustcamping De Kermisrose

Camping Boerenrustcamping De Kermisrose

7 reviews over Camping Boerenrustcamping De Kermisrose in het Nederlands

Een belevenis in een prachtige omgeving

Fam W,
21-8-2018

Ons verblijf in de yurt was heel speciaal. Echt even wat anders. De camping is heerlijk landelijk en biedt veel speelplezier mogelijkheden voor de kinderen. Wij hebben ons laten verwennen met een ontbijt, dat was een goede keuze. Zeer uitgebreid en op een mooie plek. Laat je verrassen! Ook de jacuzzi s'avonds met onze twee dochters was helemaal top. Je kijkt zo vanaf het bad de lucht in. Luxe gecombineerd met een wat meer primitieve slaap plaats. De yurt is mooi ingericht. Het stapelbed neemt wel wat veel ruimte in beslag maar het gat in het dak maakt alles goed! Na de hete maanden rook onze yurt iets muf, luchten hielp en was wat ons betreft ook wel een noodzaak. Al met al een heerlijk verblijf gehad. Aanrader is eigen slaapzak/dekbed mee nemen omdat ons inziens het beddengoed wat zweterig aandoet (ademt niet zo).

Heerlijk tot rust komen

Fabienne Trommelen,
3-7-2018

Een rustige camping waar je niet anders kunt dan ontspannen! De camping is kleinschalig en ligt middenin de Zeeuwse polder, waardoor het een heerlijke plek is om even echt tot rust te komen. Wij hebben er op een passantenplek gestaan met ons campertje, maar er zijn ook privéplekken en yurts om in te overnachten. Er is een buitendouche en een prachtige tuin vol schaduw waar je wat kunt drinken of eten. Voor kinderen is er ook genoeg te doen met een speeltuin, ponyrijden, eieren rapen en de varkentjes eten geven. De beheerders doen hun uiterste best het je naar de zin te maken en helpen waar nodig.

Onovertroffen qua gastvrijheid. Veel eigen ruimte en privacy rond de kampeerplek. Groot kinderspeelveld met veel speelgoed en (echte) boerderijdieren. De Yurt is zelfs met storm en onweer prima te doen.

rust en comfort: genieten!

roosmarijne
6-7-2011

heerlijk rustige camping met grote plekken en eigen schone douche en toilet. en koelkastje, bij aankomst gevuld met fles koude witte wijn. de yurt is van alle gemakken voorzien, pas wel je tempo aan bij het koken op een oliestel. de eigenaren organiseren allerlei activiteiten, ook leuk voor kinderen. en de theetuin is helemaal geweldig, heerlijke dingen verkopen ze daar. je kunt er ook terecht voor kleinere gerechten. voor kinderen genoeg speeltoestellen.

Deze kleine camping is een waar paradijs voor je hond, je kinderen en jezelf! Wij logeerden in 1 van de Mongoolse Yurts: ruime ronde tent, met houten vloer, houtkachel en tevens kookplaat, ECHTE bedden en romantische inrichting. Het geheim van het succes van deze camping is volgens mij de kleinschaligheid (alle aanwezige kinderen zoeken elkaar vanzelf op), het comfort (zachte matrassen en eigen sanitair) en de leuke extra's van Andre en Jacqueline. Bjzonder: bubbelen in de Jacuzzi in de buitenlucht, onder het genot van een hapje en een drankje!

2008

rust, comfort, sfeer en zorgeloosheid

Carolien. Ab Niels en Lars
4-8-2008

dit typeert ons verblijf bij andre en jacqueline. De yurt is een belveing qua sfeer en comfort. Kamperen met een dikke plus. Snacht door het dakraam naar de sterren kijken. Bij slechtweer gezelling met elkaar om de houtkachtel voor een goed gesprek, spelletje of goed boek. De kookkunst en gasrvrijheid van Jacquelinen en andre maken het af.

Heerlijke vakantie gehad!

Martin & Patricia Berger
13-7-2008

Dit is een geweldige camping. Grote kampeerplaatsen van 200m² en privé sanitair. De eigenaren zijn ontzettend aardig, betrokken en staan altijd voor je klaar. Onze kinderen (5 & 3 jaar) hebben er heerlijk kunnen spelen en ponyrijden. Op de camping kun je heerlijk eten tegen een betaalbare prijs. Aangezien het een kleine camping is voelen kleine kinderen zich er heel snel thuis en veilig ook is het voor kleine kinderen erg overzichtelijk.

De ligging is midden in de polder, maar strand, winkels en andere bezienswaardigheden zijn op relatief korte afstand.

Deze camping is een echte aanrader voor mensen die rust zoeken en voor gezinnen met jonge kinderen. Wij komen er in ieder geval nog weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerenrustcamping De Kermisrose in Nieuwerkerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerenrustcamping De Kermisrose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.