Bed & Breakfast Vers 1 & 2

NederlandZeelandMiddelburg

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Vers 1 & 2 voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 11 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 11 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

11 Reviews over Vers 1 & 2

• 9Martine Rouwenhorst29-09-2020

Elk moment een geluksmoment

Wat een heerlijke plek om Middelburg en omstreken te verkennen. Wij verbleven in het tuinhuisje. Helemaal achterin een fijne tuin. En s ochtends werden we elke dag verrast met een geweldig ontbijt. Elke dag net iets anders. En eventuele wensen werden meegenomen. Het tuinhuisje is lekker compleet, keuken, douche, gezellig zitje voor de tv. En naast het terrasje voor het huisje voorin de tuin nog heerlijke zitjes zoals een loungeset. Fietsen zijn er voor een klein bedrag te huur en die fietsen heerlijk. Vera en Kees zijn erg gastvriendelijk en runnen hun benb met veel liefde en overgave.

• 10Huub En Ans06-10-2019

Net terug van een heerlijk verblijf, super kamer en een fantastisch ontbijt. We komen zeker nog een keer terug!

• 10Karin en ilse13-11-2017

Super. We gaan zeker nog een keer terug.

Het was een super weekend. Wij zaten in de blokhut. Gezellig knus en alles tot in de puntjes verzorgd. Ook een heerlijk ontbijtje.

• 10Leo en Marion Proper07-08-2016

Alles was perfect, wat een prachtige ligging, en het ontbijt was in een woord heerlijk. En heel erg uitgebreid. Wij sliepen in de blokhut.

• 9Margo Franssen05-08-2015

Dagen met een gouden randje

Wat een leuke aankomst...briefje op de deur, persoonlijk. Sleutel in klompje. Een zeer mooie schone kamer, een prachtige sfeervolle tuin met strandhuisjes voor het ontbijt. Wat een gastvrijheid en een geweldig ontbijt. Een aanrader dat laat alleen onze foto,s al zien. Enige minpuntje vonden wij dat het tweepersoonsbed uit elkaar schoof....

• 9Annelies24-08-2014

Mooie locatie en topservice van gastvrouw!

Mooie verzorgde bed- en breakfast tussen Middelburg en Vlissingen in. Met de auto zijn beide steden gemakkelijk te bereiken en wat dat betreft is de ligging dus ideaal. De kamer is netjes en verzorgd, goede bedden. Wel wat aan de kleine kant (weinig ruimte om je eigen spullen kwijt te kunnen), maar dat oogt ook wel weer knus en gezellig. Eigen douche, wastafel en wc op de kamer. Gelukkig voor de 'grote boodschap' ook wc beneden. Het ontbijt wordt door gastvrouw Vera met veel zorg bereidt, heerlijke smoothies en ook naar speciale wensen wordt geluisterd, top! Voor een kort verblijf van twee dagen was het ideaal!

• 9ad willems24-06-2013

romantisch country style

We zochten een n onderkomen voor een dag. Vers1 en vers2 is een hobby van Vera de gastvrouw. al 8 jaar. wat ons opviel is dat Vera zeer goed organiseert. Er is veel aandacht besteed aan de sfeer. Veel decoratie. Alle comfort is voorzien. en als extra . mooie tuin , een kleine bibliotheek op de kamer. ongeveer 50 boeken en waterkoker met koffie en thee. en een uitgekiend ontbijt. Je voelt je er meteen thuis. vers1 is een ruim opgezete kamer met bad en douche en wc . zitje dakkapel groot 2 persoonsbed. luxe opmaak. en schoon. er valt niets te klagen. omdat het in een woonhuis is is de gehorigheid wellicht wat luider. echter na 12:00 u is er een duidelijke regel om stil te zijn. nogmaals informatie over de huisregels is egenoeg en alleszins redelijk. Als we weer in de buurt willen verblijven dan al dat zeker hier zijn. Persoonlijke benaderng goede service en kwaliteit. en de prijs. jazeker daaruit blijkt dat het echt een hobby is. geweldig. bedankt Vera voor het fijne verblijf

• 9Sandra02-06-2013

Mooi plek in de achtertuin, lekker rustig

Een nachtje in Middelburg geslapen bij vers 1 en 2 . Wij hadden het blokhut in de tuin! Mooie plek, veel privé ruimte, eigen keuken, leefruimte en badkamer. Buiten ontbijten met een goed en lekker ontbijt. Dus aanrader!

• 10monisan31-12-2012

Mooi romantisch verblijf! Klein maar fijn!

Het huisje is makkelijk te vinden;in de buurt van de Nieuwe Vlissingseweg. Van het verkeer langs de drukke weg hoor je niets. De accomodatie ligt aan een smal straatje in een rustige wijk. De parkeerplaatsen zijn in het weekend en 's avonds bezet door eigen bewoners. Er zijn twee kamers op de eerste verdieping voor de gasten. Op de kamer waar wij verbleven is een wastafel, wc en bad/douche, een tweepersoons bed enz. ( zie foto's)Kamer is schoon. Op de begane grond wordt het ontbijt, wat gemaakt wordt door de gastvrouw,geserveerd in de serre. Er is veel keuze. Men kan zien, dat zij er veel aandacht en liefde aan besteed. De tuin is romantisch en lang. Kinderen hebben de mogelijkheid om in een blokhut te overnachten. Die staat heel verderop in de tuin.

• 10nel17-04-2011

hele mooien plek

Hele mooien kamer veel vrijheid ingang naast het huis alles was toppie.

Bed & Breakfast Vers 1 & 2 info

Building information