Hotel Van der Valk Middelburg

Hotel Van der Valk Middelburg
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Middelburg voor je op een rij gezet:

682 reviews over Hotel Van der Valk Middelburg in het Nederlands

Top!

Tessa
16-5-2018

Super netjes en schoon en het restaurant was boven verwachting. Altijd vriendelijk geholpen. Locatie is iets verder van alles maar wel dichtbij de snelweg.

Luxe hotel

Ilse
14-5-2018

Erg mooi hotel, ziet er zeer verzorgd uit. Wij waren samen met onze zoon van 9 jaar, voor hem een bed op onze standaard kamer bij laten plaatsen. Dit kan qua ruimte zeer goed, want de kamers zijn groot genoeg!

Heerlijk relaxen bij Van der Valk.

Jacqueline
30-4-2018

Het is een fantastisch hotel met mooie kamers en een prachtige ruime badkamer. Het ontbijtbuffet ,live cooking buffet en lunchbuffet zijn uitgebreid en heerlijk. A la carte dineren is ook een hele goede optie. Het personeel is vriendelijke en zeer aangenaam en correct in de omgang. De inrichting van het gehele hotel is prachtig. Chique en sfeervol ingericht. Je waant je in een heel duur hotel. Het is niet voor niets een 4 sterren hotel. Ook is het hotel toegankelijk voor een groot publiek. Wij komen al 20 jaar, zo'n 5 a 6 keer per jaar, in Zeeland en mn in de luxere vakantieparken. Nu gaan we de kortere vakanties doorbrengen bij Van der Valk en de langere vakanties in een vakantiepark. In het hotel laten we ons heerlijk verwennen. De koks verdienen een compliment voor hun heerlijke eten en mooie opgemaakte borden die op een schilderijtje lijken. We hebben een heerlijk weekend gehad.

geweldig

Frank Vervoort
17-3-2018

Geweldig hotel, service op alle fronten prima, schitterende kamer, lekker eten

Fijn verblijf in hotel Middelburg

heleen
12-3-2018

Wij zijn na afloop van een weekje bungalowvakantie nog een nacht in dit hotel geweest. Begonnen met het lunchbuffet van 12 tot 14 uur. Dat is erg goed, voor een niet al te hoge prijs. We waren met 3 volwassenen, onze zoon was er ook bij.

We hadden een kamer voor 3 personen, deze vonden mooi.

Het ontbijt de andere ochtend was ook prima!

Dit hotel zouden we iedereen aanbevelen.

Geweldig!

Fam. Janse
19-2-2018

Erg schoon hotel, heerlijk eten en super bediening ook voor de kinderen

Geen aanrader!

Echtpaar
16-2-2018

Absoluut geen 4 sterren. Aanbieding blijkt geen aanbieding (deal). . Grootste kamer is nog klein, geen keuringssticker in de lift, factuur klopte niet ( te veel laten betalen ) , bijna alle gerechten hebben toeslag bij menu, kraanwater wordt heel duur betaald, geen koelkast, geen waterkoker. Ontbijt ook heel prijzig. Geen aanrader!
Supervisor Front Office, General Manager, 21-2-2018

Hartelijk dank voor uw review. De ervaringen die u benoemt verbazen ons enorm, wij kunnen ons hier ook niet in vinden.

Al onze liften zijn voorzien van een keursticke en al onze kamers zijn voorzien van zowel een minibar als een waterkoker.

Wij zouden graag met u in contact willen komen, helaas kunnen wij via deze weg niet achterhalen wanneer u bij ons bent verbleven. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons per e-mail te benaderen via receptie@middelburg.valk.nl. Alvast bedankt ^SJ

Mooie kamers, wel redelijk ver uit het centrum van Middelburg, vrij weinig te beleven in de omgeving en geen filmkanaal op t.v. (erg beperkt aanbod)

Prachtig royaal hotel

Ria
11-1-2018

Alles was prima,

Lekker eten. Grote kamer en rustige ligging vlakbij golfbaan

Zeer klantonvriendelijk personeel

Jessica
26-12-2017

Kamers en eten zijn prima, maar de klantonvriendelijke en niet-service gerichte benadering van het personeel heeft ons verblijf een zodanig nare bijsmaak gegeven dat wij hier nooit meer terug zullen komen. Altijd tevreden over van der Valk, maar deze vestiging heeft de goede naam geen eer aan gedaan. Absoluut geen aanrader. Zoek een leuke van der Valk, maar vooral niet deze.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Middelburg in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Middelburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Middelburg scoort een 8.89 uit 10 op basis van 684 reviews.