Hotel Van der Valk Middelburg

Hotel Van der Valk Middelburgsterstersterster

8.1Fantastisch

Nederland, Zeeland, Middelburg

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Middelburg voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

696 reviews over Hotel Van der Valk Middelburg

• 2019
    9Quincy02-12-2019

Sfeervol hotel

Sfeervol hotel met schone en mooie kamers, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wij hebben 2 keer van een goed diner genoten. Samen heerlijk gegeten en genoten van elkaars gezelschap met een goed glas wijn. Tot onze verbijstering werden wij uit onze 'bubble' gehaald door rennende en schreeuwende kinderen van andere gasten. Er moeten mi regels zijn om hard rennen,schreeuwen en ander wangedrag van kinderen te ontmoedigen. Helaas leven wij in een tijd waarin ouders hun kinderen niet meer corrigeren. Wellicht ligt hier een mooie taak voor het personeel om hier iets aan te gaan doen. Andere gasten hebben ook recht om op een rustige locatie van hun eten en drinken te genieten. Na het heerlijke eten hebben wij nog even in de lodge gezeten. Helaas werd ook deze prachtige ruimte overgenomen door luidruchtige en rennende kinderen die deze plek ook als speelruimte gebruikten. Dit was toch engiszins een domper voor ons.

Iris, General Manager, 05-12-2019

Bedankt voor de mooie complimenten! Goed om te horen dat zowel het hotel als restaurant in de smaak gevallen is. Erg jammer om te vernemen dat uw rust werd verstoord door rennende en schreeuwende kinderen. Naast onze standaard taken doen wij ons best om dit ongemak in te perken, maar helaas lukt dit niet altijd. Wij zullen het zeker nogmaals intern opnemen. Hopelijk mogen wij u toch nogmaals verwelkomen in ons hotel! ^Iris

Gereisd met partner in november 2019

• 8NV11-11-2019

HEERLIJK

Wij gaan graag naar een van der Valk hotel dus voor een weekendje Middelburg deze keer in van der Valk Middelburg, geen minuut spijt, heel vriendelijk personeel, prachtige kamer ( comfort ) , ontbijt weer geweldig, diner 1 avond super, 2e avond hebben we 2 keer zolang gezeten als de eerste avond en dat alleen omdat er een groep van 20 personen een verjaardag aan het vieren was waardoor wij constant lang moesten wachten op, voorgerecht , hoofdgerecht en dessert en wij waren niet de enige. Jammer maar ondanks dit een heerlijk verblijf gehad.

Front Office Manager, General Manager, 17-11-2019

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen ons van een reactie te voorzien. Het doet ons ook goed om te horen dat u heeft genoten tijdens uw verblijf. Uw opmerking omtrent het lange wachten tijdens het diner op de 2e avond zullen wij doorgeven aan onze restaurantmanager. Zonde dat dit is gebeurd. Toch hopen wij dat dit u er niet van weerhoud om ons hotel in de toekomst nog eens te bezoeken. Graag tot een volgende keer ^Suzanne

Gereisd met partner in november 2019

• 10Esther08-08-2019

Fantastisch!

Fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel. Wij zijn hier voor de derde keer geweest en weer was ons verblijf top. Wij kregen zelfs een upgrade, zodat we met onze 2 kinderen meer ruimte zouden hebben, dankzij de aardige dames van de receptie. Het diner en het ontbijt waren ook uitstekend. Wij komen zeker weer eens terug.

Ass. Front Office Manager, General Manager, 11-08-2019

Hartelijk dank voor uw mooie 5-sterren beoordeling! Wat goed om te vernemen dat u zo van uw verblijf heeft genoten. Uiteraard hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! ^TS

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Van der straeten30-04-2019

We komen nog wel terug maar niet meer in de bar.

Kamer heel ruim en mooi wij hadden de wellness suite. Eten was uistekend en ontbijt ook heel goed. Maar de bar niet, wij bestelde een iriscopist coffee en een kamillethee de whiskey was slecht lauwe koffie en slagroom uit een spuitbus de thee was meer gewoon warm water dan thee

Gereisd met partner in april 2019

• 9Jacqueline23-04-2019

Fantastisch hotel.

Fantastisch hotel. Mooie comfortkamer met grote badkamer.Goed eten.Vriendelijk personeel . Service is zeer goed. Schoon en mooi hotel. We komen zeker weer terug.

DG, General Manager, 30-04-2019

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en complimenten. Ik ga deze complimenten ook zeker aan mijn collega's doorgeven. Wij ontvangen u heel graag nogmaals in ons hotel. ^DG

Gereisd met partner in april 2019

• 8Saffira Brouwer08-04-2019

heel goed

goede sfeer, goed eten mooie kamer voor herhaling vatbaar

Medewerker marketing & communicatie, General Manager, 15-04-2019

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles zo naar wens is geweest tijdens uw verblijf. Wij verwelkomen u graag een volgende keer weer. ^iM

Gereisd met partner in maart 2018

• 7Frank12-01-2019

Ontbijt is zeer goed. Waterdruk regendouche wel wat aan de magere kant. Rioollucht in trappenhuis/gangen verschrikkelijk en onacceptabel !

Medewerker marketing & communicatie, General Manager, 17-01-2019

Bedankt voor het delen van uw ervaring. De lucht is een bekend probleem, echter blijft het oplossen ervan lastig omdat de oorzaak niet kan worden gevonden. Ik ga dit echter wel weer direct onder de aandacht brengen van de directie. ^iM

Zakelijk gereisd in januari 2019

• 2018
    7kranenburg29-12-2018

het eten ging wat rommelig de bediening ging niet

het is een mooi hotel met nog wat opstart problemen maar die werden goed opgelost.

Gereisd met partner in december 2018

• 8AH15-11-2018

Klasse hotel

Zeer goed hotel met heel goed ontbijt. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Wel misten ook wij de informatie map in de kamer en was de waterdruk op de stort douche zeer laag. Maar voor de rest een dikke aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 8Wil De boer18-10-2018

Fantastisch hotel

Het is een goed en verzorgd hotel maar de menukaart kan wat uitgebreider Het ontbijt is prima verzorgd het personeel is erg vriendelijk Op de kamer mis ik een informatiemap over bv de klimaatbeheersing en andere belangrijke dingen Er hangt op de gangen en in de liften een soort van riool lucht daar proberen ze al jaren een oplossing voor te vinden. Maar we zijn nu voor de 2e keer hier en komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in oktober 2018

24 tips over Hotel Van der Valk Middelburg

• vanoelen, 23-03-2014

Superior kamer is de moeite waard, hoekligging! Middelbrug een erg leuke stad voor een weekendje weg.

• e., 22-07-2012

gewoon zo door gaan. .

• Adrie, 25-09-2013

de rondvaart door de grachten van middelburg is erg de moeite waard

3 vragen over Hotel Van der Valk Middelburg

• Anita, 20-07-2018

Diner geen aanrader

Diner in het restaurant,keuze voor Pasta met Pesto en Gamba's. Het leek wel een bord soep met pasta en gambas.

• Van Liempt, 09-03-2014

Fietsen stallen

Kunnen wij onze e-bikes bij jullie in een afgesloten ruimte stallen. Hartelijke groet Fam. Van Liempt.

Henry van Opheusden, 06-09-2014

Ja, althans 's-nachts.

• Rijksen, 02-05-2013

Ligt dit hotel ook vlakbij het strand??

Hugo, 21-02-2014

Niet op loopafstand als je dat denkt

J., 17-06-2014

Van der Valk Middelburg ligt op 10 minuten met de auto van de boulevard van Vlissingen, 30-40 minuten (in zomer) rijden naar Domburg.Zoutelande/westkapelle

monique, 09-06-2013

• Betaalde wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen