8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Middelburg voor je op een rij gezet:

688 reviews over Hotel Van der Valk Middelburg in het Nederlands

Frank,
12-1-2019

Ontbijt is zeer goed. Waterdruk regendouche wel wat aan de magere kant. Rioollucht in trappenhuis/gangen verschrikkelijk en onacceptabel !

Gereisd zakelijk in januari 2019
Medewerker marketing & communicatie, General Manager, 17-1-2019
Bedankt voor het delen van uw ervaring. De lucht is een bekend probleem, echter blijft het oplossen ervan lastig omdat de oorzaak niet kan worden gevonden. Ik ga dit echter wel weer direct onder de aandacht brengen van de directie. ^iM

het eten ging wat rommelig de bediening ging niet

kranenburg,
29-12-2018

het is een mooi hotel met nog wat opstart problemen maar die werden goed opgelost.

Gereisd met partner in december 2018

Klasse hotel

AH,
15-11-2018

Zeer goed hotel met heel goed ontbijt. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Wel misten ook wij de informatie map in de kamer en was de waterdruk op de stort douche zeer laag. Maar voor de rest een dikke aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Fantastisch hotel

Wil De boer,
18-10-2018

Het is een goed en verzorgd hotel maar de menukaart kan wat uitgebreider

Het ontbijt is prima verzorgd het personeel is erg vriendelijk

Op de kamer mis ik een informatiemap over bv de klimaatbeheersing en andere belangrijke dingen

Er hangt op de gangen en in de liften een soort van riool lucht daar proberen ze al jaren een oplossing voor te vinden.

Maar we zijn nu voor de 2e keer hier en komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk hotel !! Met 1 minpuntje.......

Marjan,
7-7-2018

Mooi hotel met luxe uitstraling en vriendelijk personeel! :) Grote entree hal, erg mooi. Comfort kamer was groot en van alle gemakken voorzien en had heerlijke bedden. Grote badkamer met bad en inloopdouche. Echt heerlijk! Alles was echt perfect op 1 ding na..... In de gangen, in de lift en het trappenhuis rook (lees: stonk!) het enorm naar poep/ rioollucht. Om van je kamer naar het restaurant te kunnen komen, moest je door deze poeplucht lopen. Onze eetlust verdween dan als sneeuw voor de zon :( Dat vonden wij echt heel erg jammer! Dat is voor ons dan ook een reden om niet meer terug te komen naar dit hotel (tenzij we een heeeeellle goede aanbieding tegenkomen ;) ) We hebben gevraagd aan het personeel waar deze lucht vandaan komt. Ons werd verteld dat het een bouwfout is en dat ze er helaas niets aan kunnen doen. Ze hadden al verschillende dingen geprobeerd om het op te lossen. Maar helaas lukt dat dus niet.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Je moet veel geduld hebben

Maurits,

Gereisd zakelijk in juni 2018

Top!

Tessa,
16-5-2018

Super netjes en schoon en het restaurant was boven verwachting. Altijd vriendelijk geholpen. Locatie is iets verder van alles maar wel dichtbij de snelweg.

Gereisd met partner in februari 2018

Luxe hotel

Ilse,
14-5-2018

Erg mooi hotel, ziet er zeer verzorgd uit. Wij waren samen met onze zoon van 9 jaar, voor hem een bed op onze standaard kamer bij laten plaatsen. Dit kan qua ruimte zeer goed, want de kamers zijn groot genoeg!

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Heerlijk relaxen bij Van der Valk.

Jacqueline,
30-4-2018

Het is een fantastisch hotel met mooie kamers en een prachtige ruime badkamer. Het ontbijtbuffet ,live cooking buffet en lunchbuffet zijn uitgebreid en heerlijk. A la carte dineren is ook een hele goede optie. Het personeel is vriendelijke en zeer aangenaam en correct in de omgang. De inrichting van het gehele hotel is prachtig. Chique en sfeervol ingericht. Je waant je in een heel duur hotel. Het is niet voor niets een 4 sterren hotel. Ook is het hotel toegankelijk voor een groot publiek. Wij komen al 20 jaar, zo'n 5 a 6 keer per jaar, in Zeeland en mn in de luxere vakantieparken. Nu gaan we de kortere vakanties doorbrengen bij Van der Valk en de langere vakanties in een vakantiepark. In het hotel laten we ons heerlijk verwennen. De koks verdienen een compliment voor hun heerlijke eten en mooie opgemaakte borden die op een schilderijtje lijken. We hebben een heerlijk weekend gehad.

Gereisd met partner in april 2018

geweldig

Frank Vervoort,
17-3-2018

Geweldig hotel, service op alle fronten prima, schitterende kamer, lekker eten

Gereisd alleenreizend in maart 2018

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Middelburg in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Middelburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.