Bed and Breakfast 't Poorthuys

Tonen op kaart

13 reviews over Bed and Breakfast 't Poorthuys

• 10Patrick De Bruyn07-01-2019

Authentieke dokterswoning smaakvol ingericht

Heel gastvrije gastheren met een sterk onthalende vriendelijkheid. Hele mooie kamer met een uitgebreid ontbijt! B&B op wandelafstand naar het centrum.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2017
    9Yolanda03-09-2017

Een prachtig pand en zeer aardige gastheren

De B&B ziet er prachtig uit, mooi ingericht, fantastische kleuren en heel schoon. Lekker ontbijt. Parkeren kan niet bij de accomodatie zelf. Wij moesten even zoeken voor een plek.

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

10Elvira en Sandra Zwinkels08-06-2015

Uitmuntend!

Samen met mijn dochter heb ik het afgelopen weekend in B&B " 't Poorthuys" gelogeerd. Wat heerlijk was het,om zo gastvrij ontvangen en verwend te worden door Peter en Simon! We hebben meer dan genoten en kijken met een voldaan gevoel terug op ons verblijf!! Hier gaan we zeker nog een keer naar terug.....We kijken er nu al naar uit!

Gereisd in juni 2015

• 10Karin Valkenburg27-05-2015

Geweldig!

Wát een fantastische plek, en wát en gastvrijheid. We kwamen zomaar langs om te informeren of er een plekje voor ons vrij was.. en de deur stond letterlijk én figuurlijk voor ons open! Wát een warm welkom, door uitermate vriendelijke en gezellige gastheren. Zelfs het parkeren is in hartje binnenstad voordelig voor de gasten geregeld. Chapeau met hoofdletters
    Inderdaad ons thuis weg van huis!

Gereisd in mei 2015

• 9Bartho20-11-2014

Mooie accomodatie

Bed & Breakfast 't Poorthuys is gelegen in het centrum van Middelburg, in een rustig en mooi straatje. Ook de omliggende straatjes zijn erg sfeervol. De eigenaren ontvangen je gastvrij en serveren een heerlijk en compleet ontbijt. Onze ruime kamer was gelegen aan de achterzijde van het historische pand, compleet met een heerlijk ruim bed, zeer nette badkamer, nespresso apparaat en Spa-water. De inrichting is een goede mix van modern en klassiek, erg smaakvol. De eigenaren regelden een dagkaart voor het parkeren á €5. Goeie service!

Gereisd met partner in november 2014

• 9kamaarlvis19-10-2014

Luxe b&b

Mooi pand, vriendelijke ontvangst, heerlijk bed, goed ontbijt.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9Nel Bom28-09-2014

Fantastische B &B dichtbij het centrum

Heerlijk verblijf gehad. Eigenaren vriendelijk en gastvrij. Hadden de kleinste kamer, was niet ruim, maar wel alle faciliteiten. Nespresso-apparaat, spa blauw en Rituals shampoo en doucheschuim. Beneden een gezellige kamer waar je kunt zitten en een wijntje drinken. Bij mooi weer zitjes in de tuin. Heerlijk uitgebreid ontbijt met verse producten. Dichtbij parkeren voor € 5 per 24 uur. Eigenaren regelen dagkaart.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Hanneke11-08-2014

Heerlijke rustige plek centraal in Middelburg

Comfortabele accomodatie. Smakelijk ontbijt van verantwoorde producten. Bij goed weer is het heerlijk om in de binnentuin te ontbijten. Wij hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid om fietsen te lenen en hebben op de fiets Walcheren verkend. De gastheren zijn erg vriendelijk. Enig minpuntje is dat bij warm , zonnig weer ondanks een goede ventilator en goed doorluchten van de kamer, het nogal warm is op de kamer. Maar het goede weer is heerlijk op vakantie. De bedden sliepen fantastisch en het sanitair was schoon en up to date.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Lia30-09-2013

Tópper!

Een nieuwe B&B in een prachtig pand, in een stijlvolle straat, dicht bij het centrum, met 2 gastheren, die weten hoe ze je welkom moeten heten! Een prachtige kamer, fijne bedden, superschoon sanitair, heerlijk ontbijt etc.etc. Alleen maar lof! Een aanrader voor het prachtige Middelburg.

Gereisd in september 2013

• 9leon brull22-09-2013

Stijlvol

'T Poorthuys is sinds mei 2013 geopend. Een oud vervallen hotel is omgebouwf tot een geweldig mooie b&b. Het hele pand is tot de kleinste details vernieuwd waarbij men erin is geslaagd de juiste sfeer te creeren. Zelf overnacht in de kamer Lisse GEWELDIG. Ontbijt was goed en de gastheer was zeer gastvrij. Komen er zeker terug. Heel klein minpuntje is de parkeergelegenheid. Om gratis te parkeren moet je 5 minuutjes lopen. Maar het B&B maakt dat zeker goed.

Gereisd met vrienden in september 2013

1 tip over Bed and Breakfast 't Poorthuys

• peter, 02-06-2015

Parkeren kan tegenwoordig voor € 5,- per 24 uur. Te regelen bij aankomst. Zondags en officiële feestdagen zijn gratis.

0 vragen over Bed and Breakfast 't Poorthuys

Bed and Breakfast info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
    • VerzorgingLogies-ontbijt
    • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen