Camping Mini-camping De Vlaschaard

CampingWeer vandaag21°16°
Camping Mini-camping De Vlaschaard

47 reviews over Camping Mini-camping De Vlaschaard in het Nederlands

we bevelen het iedereen aan die naar zeeland gaan!

Jurrie en heleen
10-8-2018

We hebben genoten, gastvrije en behulpzame eigenaren,ruime campeerplek!

je kunt hier prachtig fietsen door de duinen, rustige camping, en toch dichtbij de stad

Volgend jaar weer!

Net en Ad van Dongen
6-8-2018

Gemoedelijke camping met zeer gastvrije eigenaren, die bereid zijn zn te helpen.

Leuke activiteiten, ook voor kinderen.

Aanrader!

Familie Hendriks
29-7-2018

Heerlijke camping. Gemoedelijke sfeer. Enorm gastvrije eigenaren.

Bijzonder goed!

Van Roozendaal
17-7-2018

Dat alles prima in orde is. Dat de eigenares bijzonder hartelijk, vriendelijk en behulpzaam is. Dat de plaatsen ruim bemeten zijn. Dat het sanitair heel erg schoon is. Dat...zo kan ik nog wel even doorgaan

Lieve gezellige mensen

Jaap en Wil van den Berg
16-7-2018

fijne groene camping , lekker dicht bij Middelburg.

Super

Piet en Meta Vermulm
10-7-2018

een super gezellige camping,ruime plaatsen,goed sanitair,alles netjes onderhouden

Fantastisch 👍👌❤⛺

Fam. Vergauwen
10-7-2018

Zeer mooie verzorgde minicamping. Ook voor kinderen is er binnen en buiten speelruimte. En zaterdag avond campvuur met de eigenaars. Heel gezellig. Op zaterdag is de frituur open😋 en je kan ook koffie en broodjes verstellen. De camping is een paar minutjes van Middelburg en het strand🌊er zijn ook veel supermarkten in de buurt. Top⛺❤👍

het is er gewoon zalig!

Josine
9-7-2018

Het is heerlijk toeven op de Vlaschaard! Mirjam en Jan zijn hartelijk en behulpzaam,

het is er rustig, sanitair altijd netjes en schoon. Mooie ruime plekken ook voor camper!

En mooi Middelburg ligt op 3 minuutjes fietsafstand, maar ook zee en strand.

Wij blijven terugkomen...

fantastisch

Martie Hommel
6-7-2018

Wij vonden het een heel fijne camping en hebben daar een goede maand doorgebracht. echt een aanbeveling.

Prima camping.

Anneke
1-7-2018

Keurig nette camping met goede voorzieningen, aardige gastvrouw en gastheer en op paar minuten fietsen van het centrum van Middelburg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini-camping De Vlaschaard in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini-camping De Vlaschaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mini-camping De Vlaschaard scoort een 8.95 uit 10 op basis van 47 reviews.