Géén boekingskosten

• 6Waardering

Meer camping info

55 Reviews over Mini-camping De Vlaschaard

• 5Karin van Hooft06-06-2022

Veel te veel betaald voor hele slechte plek

Op zich keurig verzorgde schone camping. Er was geen plek toen ik kwam. Ik kreeg een plek bij onbewoonde caravan. Toen de bewoner later toch kwam, kreeg ik een slechtverzorgde, hele kleine plek in de uiterste hoek van de camping. Maakte niet uit, dacht ik omdat ik de hele dag weg zou zijn. Tot ik de rekening kreeg; € 64 voor 2 nachten. Schandalig. Hoe durft hij dat te rekenen. En nog zwart ook.

• 3Fam. van Dijk29-08-2021

Dit nooit meer!

Wat een tegenvaller voor een camping die er zo mooi uit ziet en die in basis qua faciliteiten wel voldoet. Van te voren was er van alles in overleg mogelijk en te bepalen op moment van aankomst. Vooraf vastleggen werd niet gedaan. Bij aankomst is niets hiervan waargemaakt, zijn wij met een jong gezin op een camperplek gedumpt op de doorgang naar een veld. Buiten voor de caravan spelen of zitten was hierdoor niet mogelijk. In gesprek gaan had ook geen zin, zeker niet over het financiële gedeelte. Maar het ergste vinden wij hoe we behandeld zijn. Hier was niets beleefds en menselijks meer aan. Dit maakte dat wij uiteindelijk zijn vertrokken zonder restitutie van ook maar een gedeelte van het geld.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10HansH07-05-2021

Paradijsje naast Middelburg

Super lieve familie die de camping met genoegen beheert.... Veel kinderspeelspullen, een gezellige zitruimte, overdekte fietsenschuur, AANDACHT van de beheerders voor de gasten op een positieve ongedwongen manier, kortom een AANRADER om een tijdje tot rust te komen

• 9Fam. Van Zanten26-08-2020

Fijne, rustige camping vlakbij Middelburg.

Ontzettend vriendelijke, spontane gastvrouw. Goede plaatsen. Prima fietsenstalling met oplaadmogelijkheden voor E-bikes. Mooie, schone toiletgebouwen, meerdere malen per dag schoongemaakt door gastvrouw, overdekte afwasplaatsen.

• 8Degee21-07-2019

Sufficient

Thanks for the welcome and the sympathy from the owner !

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Diana T10-07-2019

Fantastische beleving met klantvriendelijke beheer

Jan en Mirjam zijn erg klant vriendelijk en zeer behulpzaam zodat kamperen op de camping de Vlaschaard een 5 sterren beleving is. Ze maken een lekker ontbijtje en het is erg kindvriendelijk. Onze kleinkinderen genieten hier ook van de trampoline de glijbaan en de speelhuisle en skelters enz. Wij komen zeer weer terug ook al voor de gezellige kampvuur avonden. Je zit hier dicht bij de mooie stad Middelburg en de Zeeuwse stranden

• 8Hiske25-08-2018

Fijne, gemoedelijke camping

Een prima camping! Jan en Mirjam zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Ook leuk voor onze kleinkinderen! En lekker dichtbij Middelburg.

• 9Franca en Joost24-08-2018

Onvergetelijke leuke vakentie op deze camping.

Bijzonder fijne ligging van de camping ten opzichte van Middelburg , Vlissingen en alle andere plaatsen die wij wilden bezoeken. Ruime plaatsen, rustige en gezellige sfeer geen muntjes voor douches en warm water. Wanneer je wilt broodjes in de ochtend bij de tent en in het weekend patat. Kortom aan alles is gedacht.

• 8Jurrie en heleen10-08-2018

we bevelen het iedereen aan die naar zeeland gaan!

We hebben genoten, gastvrije en behulpzame eigenaren,ruime campeerplek! je kunt hier prachtig fietsen door de duinen, rustige camping, en toch dichtbij de stad

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Net en Ad van Dongen06-08-2018

Volgend jaar weer!

Gemoedelijke camping met zeer gastvrije eigenaren, die bereid zijn zn te helpen. Leuke activiteiten, ook voor kinderen.

Camping Mini-camping De Vlaschaard info

Camping-informatie