Camping Mini-camping De Vlaschaard

37 reviews over Camping Mini-camping De Vlaschaard in het Nederlands

Prima camping

Tedja
19-6-2018

Prima camping met lieve gastvrouw, mooi fietsgebied, en dichtbij Middelburg👍

Geweldige plek. We staan hier ieder jaar met Middelburg Volkoren samen met vrienden. Jan en Mirjam zijn vriendelijk en behulpzaam; schoon sanitair en koffie en kampvuur op zaterdagavond.

komen nog wel eens terug.

Fam .vd Velde
14-6-2018

Mooie rustige Camping ,vlak bij Middelburg en strand.

heel schone toiletgebouwen.

Best naar ons zin gehad.

Volgend jaar weer met Volkoren!

Francine
5-6-2018

We waren er voor de 5e keer met Middelburg Volkoren, zoals meer zangers en zangeressen.

Mirjam en Jan zijn erg gastvrij.

Op zaterdag is er een kampvuur en koffie met iets lekkers.

fantastisch

fam Schot
28-5-2018

wat een gastvrij ontvangst. Mooie grote plaatsen goed sanitair en zelfs broodjes en frites services aan de camper.

Ruijtenburg, Willem en Silvia den Hoed, Barendrecht
20-5-2018

Vriendelijke beheerders, rustig doch centraal gelegen minicamping op 10 minuten fietsen van centrum Middelburguitstekend onderhouden, ruime staanplaatsen, een echte aanrader en wij komen graag nog eens terug

Aanrader

Familie Toonen
19-5-2018

Een goed verzorgde mini camping met veel ruimte en volop gelegenheid voor kinderen om te spelen zowel binnen als buiten. Wij komen er elk jaar weer terug.

Een aanrader.. Wij komen terug...

Saara Van Rijzeghem
15-5-2018

Wij waren hier voor enkele dagen en hadden het heel erg naar onze zin. We komen zeker terug. Alles was top. Vriendelijk onthaal, bij vragen goed geholpen.. Alles was super top...

Zalige camping in de omgeving van Middelburg.

J. Vercammen
7-5-2018

Dit is ons tweede bezoek aan camping Vlaschaard. Wij zijn er voor de tweede maal zeer goed- en open ontvangen. Jan, de campinguitbater is een open en behulpzame persoon. het is een gezellige en een heel rustige camping, alle mede campinggasten zijn heel vriendelijk, je voelt je op de camping onmiddellijk thuis en zo hoort het.

Gewoon heerlijk relax kamperen op de Vlaschaard!

Fam. Willems
2-5-2018

Zeer gastvrije eigenaars, erg behulpzaam, niets is hen te veel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini-camping De Vlaschaard in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini-camping De Vlaschaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mini-camping De Vlaschaard scoort een 9.12 uit 10 op basis van 37 reviews.