Kleine hotelsWeer vandaag30°20°

30 reviews over Hotel Le Beau Rivage in het Nederlands

Nooit meer!!!!!!

Juul vd Hazelkamp
1-7-2019

Helaas voor ons grote teleurstelling 😟 !!!!!! Prijs kwaliteit totaal niet in balans!!!!! Erg ontevreden gevoel aan over gehouden, heel jammer 🙁 Gaan hier nooit meer boeken.....

Geweldig hotel

Nick
      4-7-2017

Schoon, vriendelijk personeel, mooie kamer en een goed ontbijt

Gereisd Met partner in juli 2017

Geweldig hotel.mooie kamers super schoon .

Paula Smeink
      26-5-2017

Gunstige ligging nabij station. Goed ontbijt.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvriendelijk en centraal

Gast
      4-9-2016

Hele vriendelijke ontvangst, schone en stille kamer, lekker bed. Rustige plek in het centrum van Middelburg. Alles is prima aan te lopen.

Prima voor 1 of 2 nachten.

Janne
      1-5-2016

Schone, nette kamer. Geen diner mogelijk. Betaald parkeren.

verblijf in "le Beau Rivage" voelt als thuiskomen

Gerard - portTERNEUZEN.com
      6-3-2016

Alles superschoon, vriendelijk gastvrij personeel, prachtige LED-TV op kamer met heel veel kanalen met allemaal scherp beeld, heerlijk compleet ontbijt met lekkere koffie, fijne krachtige föhn in badkamer, heerlijk schoon beddengoed en handdoeken. Een perfecte plek om de steden Vlissingen en Middelburg te ontdekken/bezoeken. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit hotel geen optie want er is geen lift. Klein verbeterpunt zou kunnen zijn: verf de trapleuning in een kleur die beter past bij het overige interieur (is nu rood) en/of breng LED verlichting (guidance) aan langs de traptreden.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Marga de Ruijter
      20-9-2015

Geweldig, gastvrij ontvangen, schone kamer, goede bedden, geweldig ontbijt, dichtbij centrum.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Ideaal Hotel

Gerard
      21-3-2015

Hotel Le Beau Rivage is bijna een "perfect" hotel te noemen! Zeer gastvrije ontvangst, zeer ruime "comfort" kamer waarin kwalitatief zeer goede bedden, ruime badkamer met ligbad, verlichte vergrotingsspiegel, echt schoon, kortom compleet! De gehele lokatie mag "Schoon" worden genoemd! De eigenaar doet er alles aan om het je aangenaam te maken en vernieuwd zaken voordat er over geklaagd kan worden! Het ontbijt is de prijs meer dan waard, helemaal compleet van diverse soorten brood en beleg ( hartig tot zoet) tot een vers gekookt eitje, diverse soorten lekkere koffie en thee en gesorteedrd fruit. Kortom, het ontbreekt je aan Niets!

Gereisd Met vrienden in maart 2015

Geweldig hotel

Tineke
      20-3-2015

Wat een mooi hotel! Bij aankomst te woord gestaan door de vriendelijke eigenaar. Een mooie kamer, mooie badkamer, geweldige bedden. Wat opvalt is dat alles goed onderhouden is en zeer schoon. Het centrum ligt op een kleine 10 minuutjes lopen. parkeren voor de deur en vlakbij het station. Een goed verzorgd ontbijt waarbij het ons aan niets ontbrak. We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 19 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend

marga kanon
      25-9-2014

Uitstekend hotel. Zeer netjes, goede bedden, prima sanitair. Prima ontbijt en zeer vriendelijke eigenaar. Alles is een woord geweldig

Gereisd Met partner in september 2014

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Beau Rivage in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.