Tijdelijk €25 aanbetaling

In de Abeelboom

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast In de Abeelboom voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 8 reviews

9.1FenomenaalScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over In de Abeelboom

• 10Mieke D24-04-2017

Prachtig!

We waren heel tevreden. Heel vriendelijke ontvangst. Mooie kamer en een mooi huis. Alles was heel proper en verzorgd. Heel lekker en uitgebreid ontbijt. In het centrum van de stad dus op wandelafstand van alles wat er in middelburg te beleven valt. Een echte aanrader!

• 9Marion en Paul van den Berg12-09-2016

Meer dan prima

Prachtig huis met een fijne schone kamer. Goed ontbijt en zeer gastvrij. Nog bedankt voor het verblijf

• 7marijke20-08-2016

Weekend Middelburg

Deze b&b is perfect gelegen voor een weekendje Middelburg: alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand en er zijn volop parkeerplaatsen in de buurt. Wij logeerden in kamer Ceder, en die was perfect: ruim, schoon, met een goed bed, ruime badkamer en dakterras.

• 9Daniëlle van der Sluijs11-06-2014

Goede B&B op een mooie locatie: aanrader!

Ontvangst was goed en gastvrij. We konden zelf aangeven hoe laat we wilden aankomen. Mooie locatie: rustig, maar toch midden in het centrum (bezienswaardigheden, winkels en horeca op loopafstand). Zat parkeerplekken (heel) dicht in de buurt en op 10 min. lopen mogelijkheid tot gratis parkeren. We hadden kamer 'Ceder': schone, mooie kamer met moderne sanitaire voorzieningen. Pluspunt: het dakterras waar je in alle rust - met uitzicht op de tuin - nog even kan genieten van een kopje koffie of thee. Ontbijt (op zelf aangegeven tijdstip) was goed verzorgd: uitgebreid en lekker. Verder kwam de eigenaresse met allerlei tips over wat er het Pinksterweekend te doen was in Middelburg en omgeving. Kortom: prima uitvalsbasis om Zeeland te verkennen.

• 9Sylvia04-10-2013

Deze B&B kan ik iedereen aanbevelen!

Zeer gastvrije B&B op toplocatie (tegenover Zeeuws Museum, Abdij en Lange Jan). Betreft 2 nachten in kamer Ceder. Kamer met dakterras om heerlijk rustig te genieten. Fijn bed, lekker gevarieerd ontbijt. Ontvangst en service door gastvrouw erg goed. Gezellig, spontaan, open en veel respect voor privacy.

• 10Florian Ellenbürger10-09-2013

Eine wunderschöne Unterkunft im Herzen Middelburgs

Meine Freundin und ich waren knapp 2 Wochen im Abeelboom und hatten das Zimmer "de Ceder". Das Zimmer war wunderschön, wie das ganze Haus - mit Liebe zum Detail eingerichtet. Es hatte eine kleine Dachterasse, von der aus man ins grüne schaute - und das im Herzen der Stadt. Wir haben uns sehr wohl gefühlt und wurden jeden morgen mit einem fantastischen Frühstück begrüßt. Auch die Herzlichkeit der Gastgeberinn(en) war ganz toll und dafür und die schöne Zeit die wir in Middelburg hatten bedanken wir uns ganz herzlich. Zudem wurden wir immer wieder mit kleinen Tips zu Sehenswürdigkeiten und guten Restaurants versorgt. Abeelboom ist eine ganz klare Empfehlung.

• 10Claire Cox'07-09-2013

Beter dan je je kunt wensen.

Prachtig huis en heerlijke kamer. Alles straalt 'klasse' uit. De kleuren zijn warm en zacht; rustgevend. Veel aandacht voor detail. Wij hadden gekozen voor de 'Ceder', een kamer terras. Uitzicht op een stadsbinnentuin. De Abeelboom ligt tegenover het Abdijplein, midden in het centrum van Middelburg. Gastvrije ontvangst door Lies. Stijlvol gedekte tafel waarop we een heerlijk ontbijt aantroffen.Prijs- kwaliteit volkomen in overeenstemming. Genoten!

• 9chan26-08-2013

Fantastisch !

Wij hebben genoten tijdens ons verblijf in deze B&B. Midden in het centrum en toch kom je helemaal tot rust. Af en toe het geluid van paardenhoeven in de straat, echt een middeleeuws sfeertje. Goede en vriendelijke service en een heerlijk ontbijtje. Super!

Bed & Breakfast In de Abeelboom info

Het complex