Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg in het Nederlands

Mooi hotel

Astrid
24-3-2018

Geweldig hotel! Lekker eten. Goeie service en mooie kamers, alleen een beetje klein en koud. Uitzicht op het kanaal.

Geweldig

Henk
23-3-2018

Mooie kamers, lekker eten, sfeervolle bar en zeer vriendelijk personeel

Een aanrader

Mieke
23-3-2018

Goede kamers, heerlijke diuche, lekker ontbijt en diner en zeer vriendelijk personeel

Het was om nog eens terug te komen.

Jetske
21-3-2018

Het hotel ligt zeer gunstig ten opzichte van het station. Kamer en bedden waren goed. Het eten was lekker. Vriendelijk personeel. Het ontbijt was ook prima.

Goed verblijf in sfeervol ingericht hotel

Maikel
20-3-2018

Hotel mooi verbouwd. Leuke kamers. Goed eten. Vriendelijk personeel. Helaas geen koffie/thee faciliteit op kamer

Volgende keer weer

Klaas
19-3-2018

Prima hotel

Vriendelijke medewerkers

Prima ontbijt en diner

We vonden t geweldig erg genoten

Leuk weekend in Zeeland, maar hotel niet geweldig.

H. Heuvelsland
18-2-2018

Leuk weekend gehad in Zeeland. Middelburg prachtige stad. Heerlijk gegeten bij ZenC. Fletcher hotel was niet optimaal. Heel gehorig. Te kleine badkamer met inloopdouche waardoor alles nat werd, geen rekjes, geen kleine flesjes shampoo, lotion, zeepjes e.d. Bed was goed. Kamer spartaans ingericht met alleen het nodige erin. Wel schoon. Ligging van hotel geweldig, vlak bij het centrum en personeel zeer vriendelijk. Ontbijt prima.

Geen aanrader

John
3-2-2018

Hadden een comfortkamer geboekt; nadat we op de kamer waren aangekomen via een krakkemikkige lift (ruimte voor maximaal 2 personen met 1 koffer) zijn we teruggegaan naar de receptie omdat we ervan overtuigd waren dat we de verkeerde kamer (namelijk piepklein) hadden gekregen. Maar het klopte. De kwaliteit van de bedden is goed evenals de douche (constante temperatuur) maar ook de badkamer is bijzonder klein met ruimte voor slechts 1 persoon. Ontbijt is uitgebreid en wordt regelmatig bijgevuld. Ligging van het hotel is prima t.o.v. het stadscentrum (5 minuten lopen) maar houd rekening met redelijk hoge parkeerkosten omdat het hotel niet beschikt over eigen parkeerplaatsen. De classificatie van het hotel is zeker geen 4 sterren waard wat betreft de kamer (klein, geen zitje behalve 1 stoel bij een plank aan de muur, geen toiletartikelen, geen airco). Kortom, geen aanrader.

Pure nep

D. de Venter
1-2-2018

Als Fletcher-friend had ik via hun jubileumactie twee overnachtingen geboekt in dit 4-sterren hotel. Het mag dan vorig jaar keurig gerenoveerd zijn, het was desondanks een grote teleurstelling. We werden weggestopt in een kamertje van circa acht (8!) vierkante meter zonder zitje, want daar was geen plaats voor, en zonder een plek om zelfs maar je koffer netjes te kunnen wegzetten en nauwelijks ruimte rond het bed. De badkamer was circa twee (2!) vierkante meter groot met een niet-afsluitbare inloopdouche, zodat je wel kunt raden hoe kletsnat de hele vloer na het douchen was. Het ontbijt was OK, maar we besloten geen cent extra uit te geven aan bar of diner, omdat we ons zwaar genept voelden. Fletcher moet zich diep schamen om gasten op deze manier in een veredelde bezemkast onder te brengen. Wat nou 4-sterren hotel? We hebben in veel Fletcher-hotels overnacht, maar dit was een absolute dieptepunt. Bij vertrek maakte de receptioniste excuus, toen ik op haar vraag of alles naar wens was verlopen, zei dat dat absoluut niet het geval was. Alsof ze nog nooit eerder dit soort commentaar gehad zullen hebben!! Makkelijk om je te excuseren, maar daar kopen we helemaal niks voor. Schande Fletcher!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg scoort een 7.49 uit 10 op basis van 20 reviews.