Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg

Kleine hotelsWeer vandaag8°5°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg in het Nederlands

Leuk hotel voor een paar dagen.

Pien Velthuis,
4-12-2018

Leuk hotel en midden in de binnenstad van Middelburg en vlakbij het station.

Wij komen terug met the kids zeker weten

Petra Cherlet,
12-11-2018

alles wat m'en wens was is voldaan !

Zo gezellig !

Zeer goed !

De Craene danny,
12-11-2018

De locatie ,het ontbijt het restaurant en de kamers zijn superverzorgd kraaknet

Het personeel, alles staat perfect ten dienste van de gasten .

Wat vooral in het oog springt is de teamspirit en de samenwerking van de crew met 1 doel !

Elke gast een verblijf hoe kort ook te laten vertrekken met een smile op het gezicht en een voldaan gevoel !

2 punten die ik zelf zeer heb geapprecieerd .

De aanwezigheid van een zeer vriendelijke veiligheidsverantwoordelijke

Een diner in het zeer gezellige restaurant om U tegen te zeggen !

En prijskwaliteitsverhouding ? Hoe krijgen ze voor elkaar ?

Dus wat mee te nemen naar Fletcher Middelburg ?

Een zeer gerust gevoel en je duim en een glimlach omdat je deze zekerlijk terug mee krijgt .

Super .

Ons ziet u terug !

Heel goed!

RA van der Oest,
1-10-2018

De ligging is perfect, kom je met de trein sta je binnen 5 minuten bij de voordeur. Parkeren kan heel prima daar, kost je 10,60 per dag.

personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk.

De douche is prachtig , vooral de wastafel;-)

De kamers zijn heel petit, net als de lift, waar je alleen met je koffer in kunt staan.

Totaal niet geschikt voor mensen in rolstoelen of slecht ter been, je moet jezelf heel smal en klein maken om om het bed heen te lopen om bv naar het toilet te gaan.

Wat wij echt vreselijk vonden was dat onze kamer de temperatuur had van een sauna. Het was prachtig weer en de zon had de hele dag op het raam gestaan, doe bv de gordijnen dicht als het zulk weer is. Het was niet te harden zo heet dat het er was. Prijs vind ik iets te hoog....

Verder echt een aanrader!

Heerlijk verblijf!

Martine van Oorschot,
23-9-2018

Heerlijk geslapen en ontbeten, nette schone kamers en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prettig verblijf

Renate,
3-9-2018

Mooi pas gerenoveerd hotel. Vriendelijk personeel en goed ontbijtbuffet.

Kamers zijn groot genoeg en netjes.

Ligging is perfect tegenover het station en op loopafstand van het centrum.

Betaald parkeren, wat passend is bij de locatie in het centrum. Soms stukje lopen naar het hotel omdat er dichtbij geen parkeerplek is.

Prima verblijf gehad

Danny,
31-8-2018

Centraal gelegen tegenover het station. Mooie hotelkamers met goede bedden. Uitgebreid ontbijt met vriendelijk personeel. Omdat het in het centrum ligt is het wel betaald parkeren.

Niet meer dan redelijk...

Paul,
21-8-2018

Het hotel is centraal gelegen tegen de oude binnenstad aan. Het is uitstekend bereikbaar. Eigen parkeergelegenheid ontbreekt echter. De kamers zijn erg klein. Voordeel daarvan is dat de bedden onmogelijk ver uit elkaar kunnen schuiven. Badkamer klein maar fijn, al spettert de douche alles nat. Onze kamer had de middagzon, waardoor wij bij aankomst een bakoven binnen stapten. Zonwering ontbreekt. Jammer ook dat er géén koffie/thee voorziening op de kamer is, daar wordt wel mee geadverteerd. Onze kamer grensde direct aan de liftkoker en dat hebben we geweten. Wat een rotherrie maakt dat ding. Bedden waren prima, ontbijt was goed verzorgd en ook het diner kon er goed mee door. Al met al geen 4 sterren hotel en daarmee te prijzig voor wat het biedt.

Er zijn betere hotels...

Brenda,
6-7-2018

Mooi gebouw, mooie (kleine) kamer, geen airco, en dus bloedheet, dochter van 1 ging mee, ze vermeldde al vantevoren dat er geen ledikant was.. wel campingbedje (deze hebben wij ook, dus zelf meegenomen) familiekamer had geen bad, en ook geen koffie/thee faciliteiten, wat heel onhandig is.

Voor ons geen fletcher hotel middelburg meer...prijs/kwaliteit is niet in evenwicht...geen 4 sterren hotel van bijna 200 euro per nacht vinden wij.

Mooi hotel

Astrid,
24-3-2018

Geweldig hotel! Lekker eten. Goeie service en mooie kamers, alleen een beetje klein en koud. Uitzicht op het kanaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.