Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg

Kleine hotelsWeer vandaag16°12°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg in het Nederlands

Prettig verblijf

Renate
3-9-2018

Mooi pas gerenoveerd hotel. Vriendelijk personeel en goed ontbijtbuffet.

Kamers zijn groot genoeg en netjes.

Ligging is perfect tegenover het station en op loopafstand van het centrum.

Betaald parkeren, wat passend is bij de locatie in het centrum. Soms stukje lopen naar het hotel omdat er dichtbij geen parkeerplek is.

Prima verblijf gehad

Danny
31-8-2018

Centraal gelegen tegenover het station. Mooie hotelkamers met goede bedden. Uitgebreid ontbijt met vriendelijk personeel. Omdat het in het centrum ligt is het wel betaald parkeren.

Niet meer dan redelijk...

Paul
21-8-2018

Het hotel is centraal gelegen tegen de oude binnenstad aan. Het is uitstekend bereikbaar. Eigen parkeergelegenheid ontbreekt echter. De kamers zijn erg klein. Voordeel daarvan is dat de bedden onmogelijk ver uit elkaar kunnen schuiven. Badkamer klein maar fijn, al spettert de douche alles nat. Onze kamer had de middagzon, waardoor wij bij aankomst een bakoven binnen stapten. Zonwering ontbreekt. Jammer ook dat er géén koffie/thee voorziening op de kamer is, daar wordt wel mee geadverteerd. Onze kamer grensde direct aan de liftkoker en dat hebben we geweten. Wat een rotherrie maakt dat ding. Bedden waren prima, ontbijt was goed verzorgd en ook het diner kon er goed mee door. Al met al geen 4 sterren hotel en daarmee te prijzig voor wat het biedt.

Er zijn betere hotels...

Brenda
6-7-2018

Mooi gebouw, mooie (kleine) kamer, geen airco, en dus bloedheet, dochter van 1 ging mee, ze vermeldde al vantevoren dat er geen ledikant was.. wel campingbedje (deze hebben wij ook, dus zelf meegenomen) familiekamer had geen bad, en ook geen koffie/thee faciliteiten, wat heel onhandig is.

Voor ons geen fletcher hotel middelburg meer...prijs/kwaliteit is niet in evenwicht...geen 4 sterren hotel van bijna 200 euro per nacht vinden wij.

Mooi hotel

Astrid
24-3-2018

Geweldig hotel! Lekker eten. Goeie service en mooie kamers, alleen een beetje klein en koud. Uitzicht op het kanaal.

Geweldig

Henk
23-3-2018

Mooie kamers, lekker eten, sfeervolle bar en zeer vriendelijk personeel

Een aanrader

Mieke
23-3-2018

Goede kamers, heerlijke diuche, lekker ontbijt en diner en zeer vriendelijk personeel

Het was om nog eens terug te komen.

Jetske
21-3-2018

Het hotel ligt zeer gunstig ten opzichte van het station. Kamer en bedden waren goed. Het eten was lekker. Vriendelijk personeel. Het ontbijt was ook prima.

Goed verblijf in sfeervol ingericht hotel

Maikel
20-3-2018

Hotel mooi verbouwd. Leuke kamers. Goed eten. Vriendelijk personeel. Helaas geen koffie/thee faciliteit op kamer

Volgende keer weer

Klaas
19-3-2018

Prima hotel

Vriendelijke medewerkers

Prima ontbijt en diner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.