Géén boekingskosten
NederlandZeelandMiddelburgBed & Breakfasts MiddelburgBed & Breakfast De Koningin van Lombardije

De Koningin van Lombardije

Bed & Breakfast info

22 Reviews over De Koningin van Lombardije

• 10RF16-02-2020

Ontzettend gastvrij!

Jenny is een super gastvrouw. Eenvoudige maar prima kamers, goed bed, fantastisch ontbijt.

• 10Gerlo Beernink09-12-2019

Een heerlijke plek om te verblijven

Een prachtige locatie in het centrum van Middelburg. Een plek om tot rust te komen. Jenny zorgt voor een fantastische gastvrije omgeving. Aan alles is gedacht. En een ontbijt dat alle verwachtingen te boven gaat.

• 10leon limpens06-12-2019

enorme aanrader

Was hier lang geleden geweest en wilde perse naar dit adres terug. De hartelijke ontvangst en het sympathieke contact riepen hetzelfe gevoel van welkom zijn op als indertijd. En alles was weer tiptop. Het ontbijt is trouwens absoluut bovengemiddeld. Daarnaast word je nadrukkelijk uitgenodigd om nog wat eten mee te nemen voor onderweg. De gastvrijheid is onovertroffen. Een dikke 10 op alle fronten. Binnenkort ga ik het nog eens overdoen, verheug me daar nu al op.

• 10Heesch25-08-2019

Een 10 voor Jenny!

Waar de ene groep de gehele week verbleef in deze heerlijke B&B, verbleef onze groep de gehele week op een aftandse camping. Het was dan ook een verademing toen wij op de zaterdag hartelijk werden ontvangen door gastvrouw Jenny met een heerlijk ontbijtje. ‘Eigenlijk moet je het ontbijt vantevoren reserveren, dus ik kan geen ontbijtje meer maken.’ 10 minuten later staat er toch een heerlijk ontbijtje voor ons klaar, omdat Jenny zag dat we de gehele week hadden afgezien. Ook werden onze naar zweet stinkende tenniskleding gewassen door Jenny. De heerlijke geur van haar wasverzachter is nog te ruiken! Volgend jaar maken we niet dezelfde fout om voor de stadscamping te kiezen en verblijven we gezellig de hele week bij Jenny! Een dikke 10 voor Jenny!

• 10Mark pellenbrink22-08-2019

Dat Jenny, de gastvrouw je van bijna alle gemakken kan voorzien. Anders doet ze hier haar uiterste best voor!

• 10Guus de Bakker01-12-2015

Koninklijk onthaal

Voor de vierde keer namen we onze intrek in dit voorname huis waar je je door het hartelijke optreden van de gastvrouw "en famille" voelt. De kamer is als aan een hof. Het ontbijt is royaal. Omdat ik graag teken, vind ik hier ook altijd inspiratie. We komen zeker terug, volgend jaar.

• 9Ria Weijts04-09-2015

De Koningin Van Lombardije ligt in een rustig gelegen straatje net achter de Markt. Een hele fijne locatie om een paar dagen door te brengen. Een fijne ruime kamer met prima bedden en een ontbijt om van te watertanden, kortom een aanrader!!

• 9ELIZABETH KOOLE29-04-2015

Geweldig fijne lokatie

Goed georganiseerde e schone accomodatie. Het ligt heerlijk centraal in de stad en in een rustige omgeving. Je kunt van je rust genieten. De eigenares is ongelofelijk gastvrij en goed verzorgend. De kamer word iedere dag schoongemaakt. Het ontbijt is niet te beschrijven, werkelijk een genot voor je ogen en de hoeveelheid en de kwaliteit is fantastisch.

• 10Judith Becker05-01-2015

Immer wieder toll!

Vor mehr als 10 Jahren war ich mit einer Freundin zum ersten Mal in diesem wunderbaren B&B! Seit dem komme ich immer wieder gerne wieder! Das Frühstück ist einfach großartig, die Gastfreundschaft unübertreffbar, man fühlt sich wie zu Hause!

• 9P Kuijpers10-08-2014

Perfect! Niet verder zoeken !

De ligging is al meer als perfect. De accommodatie is simpel maar wel meer dan wat je elders kunt verwachten. De eigenaresse is meer dan hartelijk en legt je in de watten wat betreft tijd en samenstelling van ontbijt. In de ontbijtruimte staat een koeling waar je op goed vertrouwen wat geld in een bakje legt om je consumpties wel of niet alcoholisch mee naar je kamer te nemen. Zelfs koffie en thee kun je gewoon pakken. Wij kunnen alleen maar zeggen probeer deze unieke locatie en geniet van het prachtige Middelburg en ook van een fijne huiselijke sfeer in je B & B Wij komen zeer zeker nog een keertje terug!

Bed & Breakfast De Koningin van Lombardije info

Soort hotel