Bed and Breakfast De Koningin van Lombardije

14 reviews over Bed and Breakfast De Koningin van Lombardije in het Nederlands

Koninklijk onthaal

Guus de Bakker
1-12-2015

Voor de vierde keer namen we onze intrek in dit voorname huis waar je je door het hartelijke optreden van de gastvrouw "en famille" voelt. De kamer is als aan een hof. Het ontbijt is royaal. Omdat ik graag teken, vind ik hier ook altijd inspiratie. We komen zeker terug, volgend jaar.

Ria Weijts
4-9-2015

De Koningin Van Lombardije ligt in een rustig gelegen straatje net achter de Markt.

Een hele fijne locatie om een paar dagen door te brengen. Een fijne ruime kamer met prima bedden en een ontbijt om van te watertanden, kortom een aanrader!!

Geweldig fijne lokatie

ELIZABETH KOOLE
29-4-2015

Goed georganiseerde e schone accomodatie. Het ligt heerlijk centraal in de stad en in een rustige omgeving. Je kunt van je rust genieten. De eigenares is ongelofelijk gastvrij en goed verzorgend. De kamer word iedere dag schoongemaakt. Het ontbijt is niet te beschrijven, werkelijk een genot voor je ogen en de hoeveelheid en de kwaliteit is fantastisch.

Perfect! Niet verder zoeken !

P Kuijpers
10-8-2014

De ligging is al meer als perfect. De accommodatie is simpel maar wel meer dan wat je elders kunt verwachten.

De eigenaresse is meer dan hartelijk en legt je in de watten wat betreft tijd en samenstelling van ontbijt.

In de ontbijtruimte staat een koeling waar je op goed vertrouwen wat geld in een bakje legt om je consumpties wel of niet alcoholisch mee naar je kamer te nemen.

Zelfs koffie en thee kun je gewoon pakken. Wij kunnen alleen

maar zeggen probeer deze unieke locatie en geniet van het prachtige Middelburg en ook van een fijne huiselijke sfeer in je B & B

Wij komen zeer zeker nog een keertje terug!

Verscholen in een smal straatje middenin het centrum met een prive parkeerplek voor de deur ligt de Koningin van Lombarije voor een vorstelijke overnachting in stijl. Gastvrouw Jenny is hartelijker en zorgzamer dan wie dan ook en op zondagochtend ontwaken met klokgelui van de Lange Jan is echt heerlijk.

Een plek om terug te komen

Ineke
18-9-2013

We hebben met drie personen bij de Koningin van Lombardije geslapen en weer een geweldige tijd gehad. Zeer gezellige ontvangst, mooie lokatie en heerlijk ontbijt. De kamer was iets oubollig ('rustiek') maar dat is ook de charme. Fijne plek!

Heerlijke plek, rustig en ontspannen

Sarah
18-6-2013

Bed en Breakfast De Koningin van Lombardije is een heerlijke, kleinschalige en ontspannen plek. het ligt nog geen vijf minuten lopen van de grote markt af, de bedden liggen lekker, het was schoon, rustig, fijne douche, fantastische service. Jenny, die het runt, rust niet voordat haar gasten 110% tevreden zijn, en is een ontzettend lieve, gezellige vrouw. het ontbijt was perfect, en vers bereid. ik had me geen betere slaapplek kunnen voorstellen.

Heel fijn logeeradres!

trudy jobse-menger
19-3-2013

Wij komen hier al jaren, dat zegt genoeg: heerlijke grote rustige kamer en mooi schoon en luxe sanitair in een prachtig oud herenhuis en last but nog least een hele lieve gastvrouw die een zeer uitgebreid ontbijt verzorgt in de gezellige ontbijtkamer. Kortom: we ervaren deze plek als 'thuis komen'!

In een woord : Superrrr!!

Frank
9-10-2012

Wat een mooie, ruime kamers en wat een hartelijkheid van gastvrouw Jenny. Het ontbijt is ook geweldig. Alles vers en zoveel keus!

Deze B&B kan met gemak concurreren met 4 of zelfs 5 sterren hotels!

Een absolute aanrader.

voor herhaling vatbaar

E.P. Fuchs
23-9-2012

gastvrij, gezellig, aangenaam verblijf in hartje Middelburg. gratis parkeren (nog?) op loopafstand. Lekker ontbijt met broodjes, eitje en veel vers fruit, muesli, yoghurt en lunchpakketje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Koningin van Lombardije in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Koningin van Lombardije zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.