Tijdelijk €25 aanbetaling

9.3FenomenaalScore uit 9 reviews

9.3FenomenaalScore uit 9 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over De Kleine Veerse Poort

• 9Linda22-10-2018

Echt wat wij er van verwachtten

Met de kinderen en kleinkinderen weekendje verbleven in De Kleine Veerse Poort, met een heel tevreden familie teruggekomen. Zeer rustig gelegen, mooie tuin waar de kinderen mogen in ravotten en waar wij zelf in het zonnetje konden genieten. Heel verzorgd ontbijt met vers fruit en fruitsap, meer dan voldoende. Grote living waar de kinderen konden spelen zonder overlast. Allemaal goed geslapen, kamers die je volledig kan verduisteren en goede bedden. De eigenares is kindvriendelijk, zij hebben samen mogen de schaapjes, de duifjes en de eendjes voeren. Appels vers van de boom mogen eten en de gevallen okkernoten oprapen om mee naar huis te nemen. Gelukkige kindjes en mama's. In overleg met de eigenares hebben wij heel veel zelf kunnen doen en ter plaatse blijven, zodat we niet met de kinderen op restaurant moesten zitten wachten en we heel gezellige momenten samen hadden. Op 5 km heb je Mini Mundi, ideaal als de kindjes nog niet te oud zijn, geen wachtrijen, mochten zelfs blijven zitten voor een tweede ritje, vriendelijk personeel, verse slaatjes, verse soep, ongewoon voor een "pretpark". Kortom, een van de betere verblijven in jaren. Prijs kwaliteit : Zeer goed. Bedankt Lianne, je was zeer mild en gastvrij, wij zijn jouw dankbaar.

• 9Jan de Waaij20-08-2016

Meer dan fantastisch!

Ik ben sterk geneigd te zeggen: mensen moeten hier naar toe gaan. Als je een rustige plek zoekt om op Walcheren te overnachten en je te laten verwennen is dit een prima B&B. Ontvangst in tuin met kopje thee. Nou ja. tuin...Het totale oppervlak is meer dan 1ha. Er staan diverse fruitbomen. Helemaal achteraan waar ergens de grens van het complex is die alleen de eigenaresse weet te vinden staan haar 2 bijenvolken die ze zelf de raten laat 'bouwen' om heerlijke honing in te produceren. Eetzaal met grote tafels die 's morgens zowat vol komen te staan met allerlei heerlijkheden is heel ruim opgezet. Kamer Vuurtoren waar wij onze intrek innamen beviel ons prima. Het gebouw is met de vele ramen zeer licht. Heerlijk als je van veel licht houdt. Als uitvalsbasis zeer geschikt om met de fiets Middelburg en omgeving te bezoeken.

• 9mariondj7522-08-2015

Prima

Erg leuk B&B met prima service. Last minute geboekt en in overleg met gastvrouw gekozen voor kamer Roodborstje. Prima kamer (naar mijn smaak wel een te zacht matras) met kleine extra's zoals een waterkoker voor koffie en thee en een flesje wijn voor ontvangst (alles inbegrepen). Prima ontbijt met vers fruit, yoghurt, brood, eitje en verse jus. Dicht bij het centrum van Middelburg maar het lijkt of je heel ver weg bent door de enorme ruimte rondom het huis en de ligging er van. We mochten zelfs even de fietsen lenen om naar de stad te fietsen (10 min).

• 9Fred en Yvonne Ruijling12-05-2015

Wat een heerlijke week!

B&b de kleine Veerse poort is echt een aanrader. Lianne en haar moeder hebben ons zeer gastvrij ontvangen met een geweldig ontbijt en een fijn appartement met veel privacy. Op de fiets naar centrum middelburg is dichtbij. De hele week zijn ons twee gratis fietsen beschikbaar gesteld. Wij komen hier nog eens terug

• 10Henk en Mary-Ann Vermeulen. 22-09-2014

Fantastisch Bed and Breakfast-adres

Wij hebben 5 dagen genoten bij Ton en Lianne in B&B De Kleine Veerse Poort. We kregen een geweldige ontvangst en genoten van een heerlijke ontspannen sfeer. Geen moeite was te veel. Een prima kamer, een uitgebreid en heerlijk ontbijt en een lokatie, die vele mogelijkheden biedt: stad, strand en rust. Een 10 met een griffel. We komen graag nog eens terug.

• 10Fam. De Jong18-05-2011

Geweldig B&B

Wij waren met 8 personen en hebben een prima weekend gehad in "De kleine Veerse Poort". Dit B&B is ideaal voor een familie of een vriendengroep, alleen jammer dat niet alle kamers beschikken over een eigen badkamer. Het ontbijt was uitstekend, met vers fruit, een eitje en warme broodjes. De kamers waren schoon en van alle gemakken voorzien. De tuin is erg mooi en er is een heerlijk zitje buiten. Verder is het is een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Middenburg, Zierikzee, Veere, of bv Neeltje Jans. Kortom: Een aanrader dus.

• 9N. van Velthoven11-05-2010

heerlijk wat een rust

In een prachtige omgeving en toch niet ver van het centrum van middelburg aan de nieuwenhovenseweg 20 b gelegen B&B.Met alle mogelijkheden>>>>kust>>>historisch centrum>>>mooie VEERE>>>lekker fietsen. De kamers waren net vernieuwd.wat een gastvrijheid!!!!

• 10Mw. A.C.A. den Boer06-05-2010

Super goed!

We zijn bij de Kleine Veerse Pooort hartelijk ontvangen door een hele lieve mevrouw en haar man. We hadden een mooie kamer, netjes en goed verzorgd met uitzicht op een prachtige tuin. Ontbijt was zeer uitgebreid en super goed!Het is een mooie rustige omgeving en dichtbij het centrum van Middelburg! Het is zeker een aanrader om hier een keer te overnachten!

• 9fam. Müller22-03-2010

Sehr freundlich und nett!

Diese leute sind sehr nett! Die zimmer sind sauber und frisch. Wir haben uns sehr gefreut über die service und die schöne umgebung! Gerne wieder!

Bed & Breakfast De Kleine Veerse Poort info

Het complex