Bed and Breakfast De Jachthaven

3 reviews over Bed and Breakfast De Jachthaven in het Nederlands

Nooit meer

Daniëlle van Koetsveld
21-8-2009

Mevr Meulmeesters is niet echt gastvrij: in de eerste 5 minuten al opmerkingen dat je vooral niet te lang mag douchen en dat de wc 's nachts niet doorgetrokken mag worden. Je hebt echt alleen een slaapkamer, als mevr thuis is, heb je geen woonkamer tot je beschikking, dus niet echt een plekje om ff uit te rusten, dus je blijft de hele dag onderweg.

Het ontbijt was karig en erg afgemeten.

2007

Via Touroperator geboekt, leuk adresje met zicht op de binnenhaven van Middelburg. Aardige eigenaresse heeft een goed ontbijt voor ons verzorgd. Als we ooit weer naar Middelburg gaan dan gaan wij zeker naar dit adresje toe

2006

Via touroperator op dit adresje beland

Vanden Broecken
5-10-2006

Via touroperator op dit adresje beland. Zo'n leuk B&B adresje. Mooi zicht op de binnenhaven. Ontbijt goed. Aardige eigenaresse mevrouw Meulmeester. Prijs niet duur. We hebben zelfs nog een extra nacht geboekt. Echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Jachthaven in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Jachthaven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Jachthaven scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.