Hotel Aan de Dam

16 reviews over Hotel Aan de Dam in het Nederlands

Nooit meer!!!

Inge
2-8-2018

Het hotel is dringend aan renovatie toe. We hadden een gebrekkige kamer zonder airco. Het trappenhuis alsmede de naastgelegen kroeg waar men het ontbijt serveert is sterk verouderd. Het meest kwalijk vonden we dat er geen setje shampoo en doucheschuim lag. Er werd ons verteld dat dit allemaal op was en men op de nieuwe bestelling wachte. Dus haren gewassen uit het flaconnetje handzeep. Nogal pijnlijk als je voor de kamer 95 euronhebt betaald. Wij gaan daar echt niet meer naartoe. Ik wil zeggen dat de foto's op de website er leuk uitzien maar in werkelijkheid is het daar krakkemikkig.

Super plek!

Rik van Viegen
15-11-2017

Superleuk hotel met hele mooie, authentieke kamers. Prachtig balkenplafond, heerlijke bedden, en een hele bijzondere inrichting. De platenspeler, is echt een topper. Ook zakelijk, een uitstekend hotel, veel meer waar voor je geld dan ik gewend ben.

Uistekende ligging en mooi karakteristiek pand

GJ, Helmond
7-10-2017

Karakterestieke kamers met koffiezetapparaat, waterkoker en platenspeler, en een heerlijk biologisch ontbijt.

Mooi gebouw: een rijksmonument

Imke Molenhuis
7-1-2017

In dit gerestaureerde hotel was elke kamer anders. Wij hadden een heel grote kamer. Elke kamer had een platenspeler met platen. Het hele gebouw was erg smaakvol ingericht. Ook de ontbijtkamer waar een heerlijk ontbijt geserveerd werd en talrijke kranten aanwezig waren. De bediening was prima.

kleinschalig hotel op leuke locatie in het centrum. personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. ontbijt goed verzorgd. wij hadden de empire suite, een monumentale en erg grote kamer. enig nadeel: onze kamer zat pal naast de ontbijtruimte en door het oude pand is uitslapen na 08.00 er dan niet bij, maar dat weegt niet op tegen alle pluspunten (en dit nadeel is bovendien niet op te lossen). Voor ons een erg leuk hotel voor een nachtje weg, juist omdat het zo authentiek is en de service goed.

Mooi gelegen en persoonlijk

legius
22-3-2015

Mooi oud pand met dito sfeer. Ruime kamer met heerlijk nieuw bed. Voorzien van Nespresso apparaat en waterkoker. Heerlijk bad. Voortreffelijk ontbijt met verse producten. Vriendelijk en gastvrij personeel. Centraal gelegen in Middelburg. Een aanrader.

Prachtige locatie en midden in het centrum!

Jackie van de Pol
4-1-2015

Hotel is authentiek gebleven en heeft schitterende kamers in de originele stijl gehandhaafd. Verschillende opties, bad of douche, groot of klein, maar met een koffie / thee faciliteit en prima grote bedden!

Zelfs een zithoek met lekkere luie stoelen, een flatscreen tv en een open haard die zonder vuur toch warmte brengt in je kamer!

Prima ontbijt met een grote kan vers geperste jus dórange, eitjes op verzoek en thee in verschillende smaken en keuzes.

Het parkeren wordt zéér betaalbaar aangeboden en het kaartje wordt tegen een kleine vergoeding voor je uit de uitomaat gehaald.

Zeer gastvrij en zeer vriendelijke gastheren / vrouwen die er alles aan doen je het verblijf naar de zin te maken!

Het enige wat wij achteraf nog kunnen opmerken is misschien de optie een koelkastje op de kamers te plaatsen, aangezien het hotel zelf geen barretje of voorzieningen hiervoor heeft.

Redelijk hotel op goede lokatie

M.K
4-1-2015

Hotel op superlokatie, maar met nog wel wat verbeterpunten.

Inrichting kamer en bedden waren prima. Douche loopt zeer slecht weg. Was pas na 10 min leeg. Ook lekkage in hotel, hotel wel verzorgd, al miste in de badkamer wat onderdelen. Ontbijt was te beperkt, en werd niet bijgevuld op

1 e dag, broodjes enzo. Jammer dat pas bij vertrek wordt aangegeven dat kamer 30 euro ! per nacht meer kost dan op reservering staat, ivm verblijf van kinderen, niet netjes, dit moet echt bij reservering. Studenten doen hun best ook met regelen goedkopere parkeerkaart voor je.

Uitstekende centrale ligging

Ineke
29-7-2013

Hotel aan de Dam is een erg mooi en leuk hotel met een zeer goede centrale ligging ten opzichte van centrum en haven.

Bijzonder aardig en behulpzaam personeel, ook wat betreft het parkeren van de auto! In de nabijheid zijn een paar zeer leuke en goede restaurantjes, bv pal ernaast de Zwarte Ruiter, met een heerlijke tuin en een heel gezellige eigenaar. 100 mtr. verderop restaurant "De Tropen", grote klasse!

Middelburg in Barokstyle!

Sander
26-9-2012

Wat een prachtig hotel en wat een mooie kamer! Wij sliepen in de Barok-suite en vanuit deze suite hadden wij uitzicht over het stadspark. Het eten was er fantastisch en het personeel is super vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Aan de Dam voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aan de Dam in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aan de Dam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.