Camping Minicamping Mariekerke

Camping Minicamping Mariekerke

9.8Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Meliskerke

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Minicamping Mariekerke?

9.8Fenomenaal

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

4 reviews over Camping Minicamping Mariekerke

• 10Henk Monster10-08-2017

Voor een onvergetelijke vakantie: De Koehoorn!

Al vele jaren maken wij gebruik van camping De Koehoorn. Elk jaar is het weer 'thuiskomen' De camping is een heerlijke familiecamping. De kinderen gaan 's morgens de deur uit en 's avonds moet je ze naar binnen zien te krijgen. De gastvrijheid van Kees en Klazien en hun medewerkers is uitstekend. Ook wordt er bijna elke week wel iets leuks georganiseerd voor de hele camping. Bijvoorbeeld een vossenjacht of een Amerikaanse maaltijd. Verder is er een leuke campingwinkel met verschillende streekproducten en niet te vergeten heerlijk zelfgemaakt ijs! In de omtrek zijn verschillende mooie plaatsen te bezoeken. Een kwartiertje rijden met de auto en je ligt aan het Noordzeestrand. Kortom: voor elk wat wils.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Edwin18-07-2017

Erg leuk terrein

Zeker doen. Met kleine kinderen tot een jaar of 12 erg leuk. Er wordt dagelijks wat georganiseerd waaraan je mee kunt doen. Soms dient er wat voor betaald te worden, kleine bedragen overigens. Het boerengezin bestaat uit allemaal leuke mensen, heel gezellig volk. De tenten zijn prima, vrij comfortabel. De bedden vond ik niet zo geweldig. De metalen rasters voelde je er doorheen. Omgeving is erg landelijk en rustig. Zoutelande, waar we mede ook voor kwamen, vind ik echt helemaal niks. Vergane glorie voor ouderen en veel Duitsers zonder smaak. Overall, zeker doen, maar verwacht geen bijzonder leuke strandbeleving.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Marieke14-09-2016

Super leuke boerderij ervaring

Afgelopen weekend met onze 4 zoontjes op deze camping geweest. Super plek, top tent, ontzettend lieve en gastvrije mensen en heel veel dieren hebben gezorgd voor 3 onvergetelijke dagen. Dank je wel! PS onze oudste zoon wil nu ook boer worden...

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 10Dennis05-09-2016

Een kinderparadijs in een schitterende omgeving

We hebben een heerlijke week gehad bij deze boederij. Een zeer luxe 'tent' zorgt er voor dat je kunt camperen in comfort, eigen badkamer enz.. Eigenlijk was het een huisje gemaakt van tentzeil. De omgeving is echt mooi. Lekker weidse gezichten en landelijke sfeer. Je zit bovenop het boerenleven. De kinderen hebben gezien hoe een schaap en koe geboren werden. Ze mochten mee met de boer en op het erf stonden vele skelters en een speeltuin waar menig buurtje jaloers op is. Als ouder heb ik mee ook vermaakt op het platteland en op het strand. Normaal ga ik niet zo snel terug naar eenzelfde vakantie adres, maar hier zou ik best een keer terug willen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016