9,1

15 reviews over Camping Kampeerboerderij Krijger in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Margo
13-8-2019

Als je een kleine maar pico bello onderhouden camping zoekt, dan ben je bij camping Krijger aan het juiste adres! Centraal gelegen want in de buurt is vanalles te doen, kort bij het strand, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren en ....... onze honden mochten mee! Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Subliem

Albert Arnolduis
15-7-2019

Begin juli maakten wij gebruik van de gastvrijheid van de familie op camping Krijger. Hartelijke ontvangst en geintereseerde belangstelling tijdens het verblijf. Een perfect voorbeeld hoe een SVR camping kan zijn. Mooie staanplaatsen. Prima onderhouden, blinkend en voldoende sanitair. Geen gemodder met munten in douche of bij het afwassen; inclusief. De beloofde WIFI is ook aanwezig en zeer goed werkend over de gehele camping. Meer dan voldoende overdekte plek voor de fietsen in een mooie grote schuur met voldoende plekken voor het opladen van de accu's. Een heel goed onderhouden camping waar de liefde voor het vak dat gastvrijheid heet van afstraalt. Overigens gelegen dicht bij alle plekken waar je ook een keer naartoe zou willen gaan.

Gereisd Met partner in juli 2019

Heerlijk

Selma
2-7-2019

Zeer rustige boerencamping,uitstekend en schoon sanitair.gelegen 4 km van Zoutelande . Erg vriendelijk en behulpzame eigenaars

Gereisd Met partner in juli 2019

Geheel kompleet.

Henk. P
3-6-2019

Mooi verblijf alles word tot in de puntjes bij gehouden gezellige aardige eigenaars waar we dit jaar het 40 jarig bestaan hebben mogen mee maken met 2 Zeeuwse bolusse heerlijk dat alles op fiets afstand 10 min van strand.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch en we komen zeker weer terug.

Fam. Besselsen
7-1-2019

Een uitstekende ervaring met Camping Kampeerboerderij Krijger. Eigenaren Miranda en William zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Wij verbleven in het 2 persoons- appartement , schoon en en van alle gemakken voorzien. Vanuit ons verblijf bezochten we het strand van Zoutelande, Middelburg, Veere, Domburg , Westkapelle en Vlissingen. Een week genoten van zeeland en het appartement waar we ons meteen thuis voelden. Met de fiets of auto het maakt niet uit, een mooie uitvalsbasis om zeeland te ontdekken. Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig

HW Paulusse
15-9-2018

Fraaie, kleine en goed onderhouden camping met veel privacy, gelegen tussen de mooie dorpen Meliskerke, Biggekerke en Grijpskerke. Niet ver van de duinen en het strand. Zeer gastvrije campinghouders. Modern sanitair. Uitvalpauze voor vele fietstochten

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig

Will en Paul van Galen
5-7-2018

Fraaie, rustieke, zeer goed onderhouden minicamping, 4 km van zee. Heel charmante, behulpzame en altijd vriendelijke gastvrouw en gastheer. Prima sanitair. Wat ons betreft 6 van de 5 sterren.

Fijne camping

Willy T.
23-9-2017

Een hele nette camping, prima verzorgd en onderhouden. De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Bij aankomst had het heel veel geregend en zij hielpen allebei om de caravan op de plaats te zetten en bij vertrek stonden ze weer klaar. Wij waren hier in de week van Jazz by the Sea en gingen per fiets naar Domburg waar verschillende optredens waren. Dit is een rustige, fijne camping waar je gerust heen kunt gaan.

Gereisd Met partner in september 2017

Deze camping verdient een medaille.

Ed en Leny van Spreeuwel uit Goirle
9-7-2017

Prachtig gelegen kampeerboerderij, gastvrije ontvangst en prima sanitair. Miranda en William Krijger streven 100% perfectie na en dat ervaar je tijdens je hele verblijf. Het strand ligt op 5 km. en de camping ligt aan een fietsknooppuntenroute van waaruit je mooie fietstochten kunt maken.

Super leuk!

Harrie
13-5-2017

Mooi, ruim, schoon, aardige mensen.

Gereisd Met vrienden in april 2017

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerboerderij Krijger in Meliskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerboerderij Krijger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.