Camping Kampeerboerderij Krijger

9 reviews over Camping Kampeerboerderij Krijger in het Nederlands

Geweldig

Will en Paul van Galen
5-7-2018

Fraaie, rustieke, zeer goed onderhouden minicamping, 4 km van zee. Heel charmante, behulpzame en altijd vriendelijke gastvrouw en gastheer. Prima sanitair.

Wat ons betreft 6 van de 5 sterren.

Fijne camping

Willy T.
23-9-2017

Een hele nette camping, prima verzorgd en onderhouden. De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Bij aankomst had het heel veel geregend en zij hielpen allebei om de caravan op de plaats te zetten en bij vertrek stonden ze weer klaar. Wij waren hier in de week van Jazz by the Sea en gingen per fiets naar Domburg waar verschillende optredens waren. Dit is een rustige, fijne camping waar je gerust heen kunt gaan.

Deze camping verdient een medaille.

Ed en Leny van Spreeuwel uit Goirle
9-7-2017

Prachtig gelegen kampeerboerderij, gastvrije ontvangst en prima sanitair.

Miranda en William Krijger streven 100% perfectie na en dat ervaar je tijdens je hele verblijf.

Het strand ligt op 5 km. en de camping ligt aan een fietsknooppuntenroute van waaruit je mooie fietstochten kunt maken.

Super leuk!

Harrie
13-5-2017

Mooi, ruim, schoon, aardige mensen.

Mooie plek

Annie Gabriel
1-5-2017

Camping Krijger is een mooie rustige camping. Rustig, schoon en dicht bij het strand. Er zijn hier hele mooie fiets routes.

Het was fantastisch

Elly kuijpers
30-10-2016

Wij waren hier met vrienden en hebben genoten alles netjes en schoon,de familie was erg vriendelijk en behulpzaam. Er was niets dat niet goed was volgend jaar zeker weer.

Mooi en rustig.

Henk Peeters
25-5-2016

Zeer mooie Camping alles netjes geen rommel rondom.

Eigenaars doen hun best alles netjes te houden op de hele Camping gras heggen toilet gebouwen.

Licht onder de rook van Zoutelande dus geen drukte.

Min punten heb ik niet kunnen vinden.

keurige, rustige camping

Fam Kloosterman
5-5-2015

zeer gastvrije mensen. Keurig onderhouden en mooi sanitair

prima

jet
16-7-2011

rustige omgeving, prima plekken, prima sanitair

goed verzorgde mini camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerboerderij Krijger in Meliskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerboerderij Krijger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kampeerboerderij Krijger scoort een 9.37 uit 10 op basis van 9 reviews.