Camping De Kluithoek

20 reviews over Camping De Kluithoek in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fam. de Ruyter
3-8-2018

Wij waren er in het jaar van de zonsverduistering, 2001 dacht ik. Koekjes bakken in de schuur, een poppentheater, de koeien binnen halen, in een nachtelijke onweersbui werd er 1 kalfje, misschien zelfs een tweelingkalfje geboren. Vlak achter onze vouwwagen. Onze kinderen waren gek met de geitjes en we hebben een kitten mee mogen nemen. Die zaten in de hooiberg in de stal. Kalfjes de fles geven. Ja, dat zijn onze herinneringen. Zelfs nu nog. Bedankt boerin Koos en zoon Gilles voor de toen ontzettend leuke tijd.

Verrassend kamperen bij de boer!

Ricardo
9-7-2017

Een mooie kleine camping bij de boer. Kampeerplekken zijn ruim opgezet. Staat van het sanitair is prima in orde. Alles schoon en netjes. Er is zelfs een keuken ingericht met gasfornuis, koelkast en vriezer! De camping is op fietsafstand van Middelburg en Vlissingen. Daarnaast ligt hij op een knooppuntenroute. De zee is ongeveer 15 minuten fietsen.

Heerlijke plek, lekker rustig en vlakbij strand

Marcel Diks
9-4-2017

Zijn met camper dus gebruiken niets.

Marian
11-9-2016

Rustig gelegen maar heel centraal

leuke camping en goed georganiseerd

stuurman
23-8-2016

leuk camping voor de kids

wel wat rumoerig doch erg gezellig

sanitaire en douches voorzieningen goed onderhouden en schoon

leuke speelhoeken voor de kinderen

eigenaar is erg vriendelijk

locatie is op fietsafstand van het strand doch wandelend ook goed te doen in 45 minuten

een aanrader

super leuke boerderij camping

fam molenschot
9-5-2016

Alles was zeer goed onze zoon heeft zich geweldig vermaakt bij de stal met de koeien en paarden en was de helpende hand bij de boer terwijl onze dochter zich vermaakte bij de geiten en op de trampoline, en wij als ouders lekker van af onze plaats van hen konden genieten op onze zeer ruime plek bij de caravan. De familie was zeer vriendelijk en sanitair was netjes en schoon.

Genoeg te zien en te doen in de omgeving en lekker dichtbij zee.

Wederom geweldig!

Joost Blom
14-9-2015

Na 8 jaar geleden met ons gezin er geweest te zijn, nu een weekendje samen. Toiletgebouw was helemaal opgeknapt en het terrein nog mooier gemaakt. Gillis en Corine zijn nog steeds even vriendelijk en gezellig. Terwijl wij naar de koeien keken tijdens het melken, kwam Gillis nog even een gezellig praatje maken, ondanks dat hij druk bezig was. Het blijft een genot om hier te komen. Zeker ook voor kinderen met jonge gezinnen.

Wel aardig

Fam van Beek
29-8-2015

Na alle goed beoordeling hier gelezen te hebben viel het eigenlijk tegen. De camping is netjes, de huisjes nieuw en mooi. Maar er was weinig sfeer, overgrote deel van de week was er niks te beleven en er werden geen activiteiten georganiseerd. Klimrek was slecht onderhouden en bij de dieren konden de kinderen niet makkelijk komen. Al met al viel het ons dus best tegen. Zeker geen slechte camping, maar ook niet voor herhaling vatbaar.

Prima camping, voor mensen met kinderen.

Groen
24-8-2015

Minder geschikt voor mensen zonder kinderen. Op het centraal gelegen voetbalveld is het elke avond een lawaai van jewelste en dus niet echt kunnen genieten van een rustige zomeravond in Zeeland.

Hier komen we zeker nog eens terug!

Milco & Irma
5-7-2015

Een erg gezellige boerderijcamping met meer dan ruimte genoeg voor elke gast. Alle voorzieningen die je nodig hebt zijn aanwezig. Ook wanneer je niet je eigen dak en slaapplaats meeneemt kun je er terecht. Op fietsafstand zijn de overige geneugten van Zeeland als strand, pittoreske dorpjes en heerlijke restaurantjes binnen bereik. Over de eigenaresse Corry, niets dan lof. De glimlach is een gegeven op haar gezicht, evenzeer haar vriendelijke introductie mbt de voorzieningen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kluithoek in Meliskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kluithoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.