Camping De Kluithoek

31 reviews over Camping De Kluithoek

• 2019
    8Fam. Smits19-08-2019

DOEN!

Nette camping met net en schoon sanitair en aparte keuken. waarin de mogelijkheid tot gebruik van gaspit en koelkast aanwezig is. Voor de kids speeltoestellen en de hooiberg. Zeker een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fam Pollaert.21-07-2019

Perfect

Leuke kleine camping met veel leer en speelplezier voor de kinderen. Eigenaars Corrie en Gilles zijn zeer vriendelijke mensen en altijd met raad en daad beschikbaar. Het sanitair en douches zijn nieuw en schoon, heerlijk douchen zonder gedoe met muntjes. Wij gebruiken de chalets of komen met de tent. Dit al ruim 10 jaar op rij en we blijven dit nog lang doen. De prijzen zijn zeer redelijk en ook huisdieren zijn van harte welkom.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    10Fam. de Ruyter03-08-2018

Wij waren er in het jaar van de zonsverduistering, 2001 dacht ik. Koekjes bakken in de schuur, een poppentheater, de koeien binnen halen, in een nachtelijke onweersbui werd er 1 kalfje, misschien zelfs een tweelingkalfje geboren. Vlak achter onze vouwwagen. Onze kinderen waren gek met de geitjes en we hebben een kitten mee mogen nemen. Die zaten in de hooiberg in de stal. Kalfjes de fles geven. Ja, dat zijn onze herinneringen. Zelfs nu nog. Bedankt boerin Koos en zoon Gilles voor de toen ontzettend leuke tijd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Oude reviews

9Ricardo09-07-2017

Verrassend kamperen bij de boer!

Een mooie kleine camping bij de boer. Kampeerplekken zijn ruim opgezet. Staat van het sanitair is prima in orde. Alles schoon en netjes. Er is zelfs een keuken ingericht met gasfornuis, koelkast en vriezer! De camping is op fietsafstand van Middelburg en Vlissingen. Daarnaast ligt hij op een knooppuntenroute. De zee is ongeveer 15 minuten fietsen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Marcel Diks09-04-2017

Heerlijke plek, lekker rustig en vlakbij strand

Zijn met camper dus gebruiken niets.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Marian11-09-2016

Rustig gelegen maar heel centraal

Gereisd met partner in september 2016

• 8stuurman23-08-2016

leuke camping en goed georganiseerd

leuk camping voor de kids wel wat rumoerig doch erg gezellig sanitaire en douches voorzieningen goed onderhouden en schoon leuke speelhoeken voor de kinderen eigenaar is erg vriendelijk locatie is op fietsafstand van het strand doch wandelend ook goed te doen in 45 minuten een aanrader

Gereisd met partner in juli 2016

• 10fam molenschot09-05-2016

super leuke boerderij camping

Alles was zeer goed onze zoon heeft zich geweldig vermaakt bij de stal met de koeien en paarden en was de helpende hand bij de boer terwijl onze dochter zich vermaakte bij de geiten en op de trampoline, en wij als ouders lekker van af onze plaats van hen konden genieten op onze zeer ruime plek bij de caravan. De familie was zeer vriendelijk en sanitair was netjes en schoon. Genoeg te zien en te doen in de omgeving en lekker dichtbij zee.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Joost Blom14-09-2015

Wederom geweldig!

Na 8 jaar geleden met ons gezin er geweest te zijn, nu een weekendje samen. Toiletgebouw was helemaal opgeknapt en het terrein nog mooier gemaakt. Gillis en Corine zijn nog steeds even vriendelijk en gezellig. Terwijl wij naar de koeien keken tijdens het melken, kwam Gillis nog even een gezellig praatje maken, ondanks dat hij druk bezig was. Het blijft een genot om hier te komen. Zeker ook voor kinderen met jonge gezinnen.

Gereisd met partner in september 2015

• 6Fam van Beek29-08-2015

Wel aardig

Na alle goed beoordeling hier gelezen te hebben viel het eigenlijk tegen. De camping is netjes, de huisjes nieuw en mooi. Maar er was weinig sfeer, overgrote deel van de week was er niks te beleven en er werden geen activiteiten georganiseerd. Klimrek was slecht onderhouden en bij de dieren konden de kinderen niet makkelijk komen. Al met al viel het ons dus best tegen. Zeker geen slechte camping, maar ook niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

3 tips over Camping De Kluithoek

• mira post, 19-09-2013

Er is zeer veel te doen op het zeeuwse eiland Walcheren, zowel bij mooi als bij slecht weer.

• Reijnders, 01-08-2012

het strand van Domburg is leuker dan dat van Zoutelande...

• visserman, 16-08-2012

Bezoek de molen van Meliskerke of de Protestantsde kerk die een ingrijpende renovatie heeft ondergaan. Verder prachtig fietsgebied: 7 km naar Middelburg, 12 km Vlissingen, 7 km Zoutelande, 9 km Domburg.

0 vragen over Camping De Kluithoek

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50