Géén boekingskosten

Meer camping info

41 Reviews over De Kluithoek

• 9Fam van rijswijk10-08-2021

Super goed

We hebben genoten van een midweek Met Fam begin juni en het weer goed.We hadden een chalet super goed en een rustig plekje .De een had een tent de ander carravan en een vouwwagen .Het is een super rustig leuke boerencamping goede gastvrijheid 👍Centraal gelegen in zeeland .Voor herhaling vatbaar 👍☀️Ook voor kinders een plezierige camping de koeien en geitjes zijn tof .Nogmaals super goed.

• 9J. van Liere09-06-2021

Kamperen op boerderij camping

Lekker tot rust komen in landelijke omgeving

• 10Staat v/h sanitair
  • 8de Leeuw13-09-2020

Erg goed

Prima camping, goed sanitair, Vlissingen, Middelburg en het strand van Zoutelande zijn met de fiets goed bereikbaar.

• 9Fam de Ruiter30-08-2020

Heerlijke vakantie gehad!

Voor het 3e jaar een hele fijne vakantie gehad! Mooie ruime plekken, schoon sanitair, vriendelijke eigenaren. Dichtbij het strand en alle leuke plaatsjes in de omgeving. Moet een beetje lachen om de negatieve recensie van de familie O, zeer onterecht. Bedankt weer Corrie en Gilles en graag tot volgend jaar!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Fam Boot24-08-2020

Een fijne boeren camping, met ruime plaatsen.

Wij stonden met een tent op deze boerencamping die nog volop in bedrijf is, wat erg leuk is om te ervaren. De campingplaatsen zijn ruim, leuk opgezet. Het schone sanitair ligt centraal. De camping ligt voldoende ver van de doorgaande weg, dus geen last van verkeerslawaai. De camping ligt ideaal voor fietstochten. Kortom een aanrader, wij hebben genoten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Jaap17-08-2020

Gezellige camping vlakbij het mooiste strand in NL

Eind mei per toeval bij deze camping terecht gekomen. we zijn er een weekendje gebleven en dat is zo bevallen dat we afgelopen weekend weer zijn geweest. De camping straalt heel veel gezelligheid en sfeer uit. Wijzelf hebben geen kinderen maar er staan genoeg apparaten waar de kinderen mee kunnen spelen dus lijkt me voor gezinnen ook een plus. Ligging is vlak bij een van de prachtigste stranden van Nederland(schijnt zelfs een liedje over te zijn). Het mooiste vond ik dat je in de koeienstal kan kijken. Terwijl ik daar rustig rondliep kwam de boer toevallig langs die mij graag een rondleiding wilde geven. Wat kan die man mooi over zijn werk vertellen!

Al met al een mooie camping vlak bij het strand.

• 3H.J. van den Ouweland14-08-2020

Wij hadden een verschrikkelijke plek op de camping

Wij hadden een mooie plaats gereserveerd (dachten we), en per mail het nummer doorgekregen waar we konden gaan staan, maar bij aankomst konden we in het uiterste puntje van de camping gaan staan, waar totaal geen schaduw was, omdat er iemand anders op onze plaats stond, zo werd het verteld en als we het er niet mee eens waren, konden we het er mee doen of anders hadden we geen plaats. maar dat ga je niet doen, want je hebt alles al van te voren moeten betalen, dus dan was dit weggegooid geld. Je moest vanuit deze plaats erg ver lopen naar de toiletten, die ondanks de CORRONA echt niet regelmatig schoon gemaakt worden, hooguit 1 keer per dag, dat was echt op het randje of het nog hygiënisch kon genoemd worden met zoveel mensen (ongeveer 45 volwassenen en evenveel kinderen of meer. Dus gemiddeld toch 100 bezoeken aan toilet en douche of meer. Dit alles bij elkaar opgeteld, is het voor ons een camping om nooit meer heen te gaan.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Ed Wammes03-08-2020

Geweldig aatrekkelijk voor jonge ouders en kinders

Geweldig schone gezellige camping met zeer gastvrije eigenaren. Ruime plek op mooi terrein, centraal gelegen om met fiets heel Walcheren te bekijken. Wij hadden maar kort verblijf van 5 nachten geboekt, maar moesten helaas door val van de fiets en gebroken ruggenwervel 2 dagen eerder via ziekenhuis naar huis. Dit neemt niet weg, dat we , zodra het weer kan, zeker hier zullen terugkomen!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Familie Wissing18-07-2020

Genoten!

Helaas te kort dag geboekt en daarom nog maar 4 dagen beschikbaar maar wat hadden we hier graag langer willen blijven. We werden vriendelijk ontvangen en vanaf minuut 1 waren onze kinderen niet meer bij de caravan te vinden. De trampoline, het speeltoestel en de zandbak werden met liefde ontvangen maar als we ze echt 'kwijt' waren moesten we ze toch echt zoeken in de stal, bij de wei of in de hooiberg. Kinderen mochten hier echt alles en dat was ook verantwoord want alles was veilig. Een heerlijk ruime camping. Rustig gelegen. Sanitair heel netjes!! Zelf aan een keuken is hier gedacht, extra koelkasten en een magnetron aanwezig. Binnen no time ben je bij leuke dorpjes en strandjes in de omgeving. Wij zeggen : perfect verblijf!!

• 6Lisa17-06-2020

Prima huisje maar heel basic en kan schoner.

Wij zijn als stel met baby (11mnd) geweest in een 4persoons chalet. De camping is erg verzorgd en de huisjes zien er netjes uit! Super leuk dat er geitjes lopen & koeien staan. Omgeving is heel mooi. Wat beter kon was dat er geen magnetron aanwezig was, onhandig met het opwarmen van baby hapjes. Verder was het servies erg vies... wat zegt dit over de rest van het huisje? Kinderstoel was ook toe aan een poets doek. Wat bij ons de argwaan gaf is dat je later mag uitchecken als je zelf de eindschoonmaak doet. Doen de eigenaren dit dan wel zelf na-poetsen? Ook stond er houten kookgerei wat heel vies was en aan vervanging toe. Voor een paar euro heb je nieuwe spatels en had t ons een beter/schoner beeld gegeven van het huisje. Verder wordt de douche om de 2 minuten eventjes koud. De locatie was wel echt super, 10 min van middelburg en vlissingen. 5 minuten van diverse stranden vandaan!

• 4Staat v/h sanitair

Camping De Kluithoek info