Camping Charlottenburg

Camping Charlottenburg
8,6

24 reviews over Camping Charlottenburg in het Nederlands

Heerlijk rustige mini-camping met een persoonlijke benadering en enkele leuke laagdrempelige activiteiten.

geweldig

Fam. Jansen,
9-9-2018

Fijne, kleinschalige, schone en rustige camping bij een ontzettend aardige familie. We hebben genoten

Heerlijke rustige camping met schoon sanitair

Jacoline Elzinga,
24-8-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad. Rustige camping. De familie Boogaard doet er alles aan om het je na de zin te maken., van groot tot klein! Mooie ruime plaatsen, heel schoon sanitair. Een wasmachine en droger tegen betaling. Je kunt gebruik maken van een koelkast en vriezer. Heerlijke vers gebakken broodjes die in een gezellige mand op je kampeerplek worden bezorgd. Heerlijke courgettesoep en taart op, gemaakt door de dochters van het gezin. Gezellige workshop handlettering. Voor kinderen genoeg fietsjes en skelters te leen. Zoutelande op fietsafstand. Was voor ons de eerste keer op een boerencamping, maar wij komen zeker terug. Wat een rust!

super mooi daar aardige mensen

stegeman,
7-9-2017

lekker rustige prachtige je meot er zijn geweest komen er al jaren

geen al te grote camping maar voor kleine kinderen heel leuk

speeltoestellen en fietjes enz

kinderen kunnen er ponny rijden pannekoeken eten

en op fietsafstand van het strand zoutelande

Fijn, rust, ruimte, goede voorzieningen

Jan,
30-8-2017

Fraaie beschutte minicamping, centraal gelegen op Walcheren.

Prima,mooie en rustige lokatie. Aardige mensen.

Peter en Tineke,
27-8-2017

Wij komen hier al vele jaren en hebben het nog steeds naar onze zin. Zelfs onze kinderen en kleinkinderen komen hier. De lokatie is erg mooi.

De verlichting in de fietsenstalling mag wel wat beter.

Heerlijke vakantie samen met de kinderen.

Elisa,
27-8-2017

De stacaravan is schoon en ruim. Bij aankomst waren zelfs de bedden opgemaakt! Ook bij regenachtig weer kunnen de kinderen zich vermaken. Er werden een aantal leuke activiteiten georganiseerd als knutselochtend, bingo, pannenkoekenfeest en ponyrijden. Onze jongens hebben zich goed vermaakt met de skelters en trampoline. Genoeg te zien op de boerderij! Dichtbij het mooie schone strand van Zoutelande. Het enig minpunt waren de bedden. Gevoel van een waterbed. Als de één zich omdraaide was de ander gelijk wakker. Voor lange mensen is het bed te klein.

Goed zo als altijd

Dohmen,
22-6-2017

Rust en ruimte als goed, het sanitair is minder

Super gezellige camping !

Hans,
20-2-2017

Erg gezellige camping er heerst een vriendelijke sfeer.

Aardige beheerders die er alles aan doen je verblijf zo aangenaam mogelijk

te maken. Voor de kinderen vertier genoeg in de vorm van skelters, speeltuintje met trampoline

en bovenal de lammetjes en niet vergeten de pony ritjes. De tiolet en douche voorzieningen

zijn prima en worden keurig onderhouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Charlottenburg in Meliskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Charlottenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.