Pension Boone

15 reviews over Pension Boone in het Nederlands

goede overnachtingsmogelijkheden

Fam.Venhuizen
11-3-2015

Nette ruime kamer met een Zgan. Badkamer, goede bedden.

Inrichting sober.

Misten een goede tafel, en de verlichting was matig.

Lichte kamer rustig gelegen.

de ontvangst was plezierig welkoms kopje koffie met een bolus.

VOOR HERHALING VATBAAR

VAN GELDER
12-3-2014

Zeer vriendelijke uitbaters.zeer goede en vlotte handeling.uitstekende ligging voor vertrek met zeer goede elek fietsen door heel zeeland.kammers zeer goed en proper zeer rustig gelegen geen straat lawaai.ontbijt voldoende zeker voor de prijs per nacht en per persoon.kortom een aanrader.

erg simpele kamer

Alex
14-7-2013

accomedatie was erg minimaal amper ruimte om een stoel neer te zetten. Doucheruimte was voldoende. Wij hadden bij de boeking geen mogelijkheid om een ruimere kamer te kiezen. Bij slecht weer is het geen pretje om op je kamer te vetoeven. Ontbijt erg basic. Wordt geserveerrd in een kroeg. Rondom de biljarttafel. Snel eten en wegwezen is mijn devies.

leuke rustige plek

Cindy
18-6-2012

er werd al van te voren gebeld dat we boven de cafe/slijterij lagen en dat het levendig kon zijn.

daar aangekomen werden we super ontvangen,de gastvrouw was super aardig en ook voor de kleine meid.

de kamer lag idd boven een cafe/slijterij,maar met de levendigheid viel reuze mee..de kamer was mooi ruim en schoon met ruime douche/wc

Netjes Familie hotel in Meliskerke

roland_10
23-4-2012

Tijdens een weekend hebben we hier 2 nachten gelogeerd. Het is een goed verzorgde hotelkamer waar voldoende ruimte is om ook nog even lekker te zitten. Er is een nette badkamer met wc aanwezig die ruim is.

Het hotle bevindt zich midden in het dorp, met diverse winkeltjes op loopafstand.

We werden hartelijk ontvangen in het dorpscafe waar we de sleutel konden afhalen omdat we nogal laat aankwamen.

Kortom een aanrader om enkele dagen te verblijven.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Boone in Meliskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Boone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.