Grote bouwput, geen hotel

Review geschreven door Lieke

Grote bouwput, geen hotel

Lieke
18-9-2017

Hotel mag op dit moment niet de naam hotel/pension hebben. Het ligt bijna geheel tegen de vlakte op 3 kamers na. Deze waren via brandtrap in zijstraat te bereiken, tussen de lege flessen en lege bierkratten. Hotel heeft niet vermeld dat het verbouwd wordt, dus alle mooie beloften op hun site zijn loze beloften: geen receptie, geen café voor een kopje koffie, lege koelkast op kamer, slecht werkend wifi. Ontbijt in straat aan overzijde in koude garage. Ontbijt alleen brood met beleg. Geen yoghurt, melk oid. Eigenaar wilde graag dat we om 9u aan ontbijt zaten op zondagmorgen. Kamer niet schoongemaakt tijdens verblijf, dus volle prullenbak en toiletemmer. Alleen bed was dichtgetrokken en 2 schone handdoeken neergelegd. Badkamer stonk heel erg naar riool. Betaling alleen contant.