genoten van 2 daagjes zeeland

Pension Boone ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door suzanne cleuskens

genoten van 2 daagjes zeeland

suzanne cleuskens
20-3-2015

2 heerlijke dagen gehad. Kamers waren goed lekker knus. Ontbijt was simpel maar goed genoeg voor ons. De eerste dag werden we heel hartelijk ontvangen. Veder viel dat een beetje tegen. Er is geen een keer gevraagd of we het naar ons zin hadden zelfs niet toen we de sleutel kwamen inleveren en als ik kwam vragen wat er in de buurt allemaal te doen was kwam er ook niet heel veel uit. Wat ook erg jammer was was dat we om half 10 onze kamer al uit moesten zijn... we hadden nog plannen voor vandaag maar we zijn maar naar huis gereden. Gelukkig hebben we wel 2 geweldige dagen gehad en een hele hoop leuke dingen gedaan de omgeving is echt fantastisch dus het is zeker een aanrader.