Pension Boone

Kleine hotelsWeer vandaag10°5°
Pension Boone
5,8

16 reviews over Pension Boone in het Nederlands

prijs kwaliteit was het top

Ingrid,
21-2-2019

Vriendelijk onthaal met een kopje koffie en een Bolus. Een ruime en erg nette kamer met een prima badkamer. Ontbijt was prijs kwaliteit goed en ook het driegangenmenu was ok. In het dorpje zelf is niets te beleven maar dat heeft ook voordelen. Een prima uitvalsbasis voor fietstochten.

Gereisd met partner in februari 2019

Prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed

C.A. Braspenning,
7-11-2018

Ideaal voor mensen die van rust houden. Wij hadden een mooie nette kamer in de dep.tegenover het pension.In het dorpje zelf is weinig te beleven , maar wil je meer leven dan is is Zoutelande nabij.Centraal gel. voor fietsliefhebbers. Ontbijt is in cafe/eetzaal op biljart. Ontbijt is gewoon goed, verwacht hier geen kaviaar en champagne, dan moet je gewoon ergens anders een duur hotel boeken. Al met al gewoon goed voor de lage prijs!

Gereisd met partner in april 2018

Zeer teleurstellend verblijf, nooit meer terug!

Gerrit en Astrid,
30-9-2018

We hadden van onze kinderen een arrangement via Aktie bij Hotel Bij Boone gekregen. Het arrangement: Lekker 2 dagen slapen in hotel met ontbijtbuffet, koffie/thee met zeeuwse bolus, 3 gangen diner en borrel met een hapje. We hadden er zin in maar wat zijn we teleurgesteld!! Ook voor onze kinderen.

We werden heel onvriendelijk welkom geheten door eigenaar en later door eigenaresse. Echt ongelofelijk!! We kregen geen hotelkamer maar slaapkamer aan de overkant bij de eigenaren in huis. Het 3 gangen menu ging niet door. Ja in het dorp is er ook niets werd gesnauwd, je kan wat bij de snackbar hiernaast halen. De borrel en hapje konden de 2de ook niet want hotel is op Zondag dicht!! Ja echt. We hebben gevraagd of we het dan de1ste dag konden krijgen.

Zondagochtend na een basic ontbijt op de biljarttafel ging inderdaad om 10 uur het hotel dicht. Op de slaapkamer geen waterkoker voor een kopje thee ofzo.

Kortom een grote desillusie.

Gereisd met partner in september 2018

nooit meer

henny,
25-6-2018

personeel uiterst vriendelijk.

echter de eigenaar en zijn vrouw waren niet vriendelijk.

fietsroutes waren er niet, gegeven wificode klopte niet, geboekte bittergarnituur niet gekregen ook niet in minder0ng gebracht.

afgepast ontbijtbuffet voor 20 personen 5 croissants.

de gastvrijheid was ver te zoeken

kortom bittere nasmaak.

Gereisd met partner in juni 2018

Grote bouwput, geen hotel

Lieke,
      18-9-2017

Hotel mag op dit moment niet de naam hotel/pension hebben. Het ligt bijna geheel tegen de vlakte op 3 kamers na. Deze waren via brandtrap in zijstraat te bereiken, tussen de lege flessen en lege bierkratten. Hotel heeft niet vermeld dat het verbouwd wordt, dus alle mooie beloften op hun site zijn loze beloften: geen receptie, geen café voor een kopje koffie, lege koelkast op kamer, slecht werkend wifi. Ontbijt in straat aan overzijde in koude garage. Ontbijt alleen brood met beleg. Geen yoghurt, melk oid. Eigenaar wilde graag dat we om 9u aan ontbijt zaten op zondagmorgen. Kamer niet schoongemaakt tijdens verblijf, dus volle prullenbak en toiletemmer. Alleen bed was dichtgetrokken en 2 schone handdoeken neergelegd. Badkamer stonk heel erg naar riool. Betaling alleen contant.

Gereisd met partner in september 2017

Komen zeker hier terug.

Antoon-Gerda,
      24-4-2017

Vriendelijk ontvangen met koffie en een Zeeuwse bolus. Een ontbijt waar alles is wat je nodig hebt. De eerste avond een super diner gehad. Een ruime nieuwe kamer met een luxe badkamer. Je zit centraal vlakbij de kust,Domburg,Vlissingen en Middelburg. Goed advies gekregen waar we de tweede avond lekker konden eten en waar we in de omgeving heen moesten gaan om wat te zien.

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig verblijf gehad bij Familie Boone

Frank
      22-8-2016

Mooie kamers schoon en goede prijs kwaliteitsverhouding

Gereisd met partner in januari 2016

Aanbieding geboekt. Bijzonder vriendelijke ontvangst, mooie grote kamer, prima moderne badkamer, goede bedden, alles netjes en schoon in een nieuwe woning, tegenover de slijterij/dorpskroeg/snackbar. Prima ontbijt met heerlijke verse broodjes.

TV ontvangst kon beter. Zeker aan te raden, boven verwachting.

Gereisd met partner in januari 2016

Valt een beetje tegen

Mary
      31-5-2015

Eenvoudige kamer, douchen is wat onhandig. Door het ontbreken van deur of gordijn wordt alles nat.

Gastvrouw is niet echt vriendelijk en gastvrij.

Ontbijt is niet bijzonder.

Omgeving maakt veel goed.

Gereisd met partner in mei 2015

Prima plek om te zijn

martha
      8-4-2015

Pension is prima gelegen, met de auto en fiets kan je alle kanten op, we hadden een prima kamer niks op aan te merken, nieuw en alles was goed schoon. Zeer vriendelijke mensen. Goed simpel ontbijt. Bij aankomst fles wijn op de kamer, voor één dag een elektrische fiets en dit alles inbegrepen bij de zeer goede prijs.

Gereisd met vrienden in april 2015

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Boone in Meliskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Boone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.