Pension De Goede Verwachting

8 reviews over Pension De Goede Verwachting in het Nederlands

Tijd voor renovatie

Margriet
17-10-2018

We waren met een hele groep voor een bruiloft er waren niet genoeg kamers moesten we met z’n drieen in een apart huis geen probleem dachten wij .we kwamen echter in twee kamers het waren net hokken zat een klein raampje in geen wastafel of spiegel aanwezig de bedden waren schoon ook de matrassen .De gemeenschappelijke douche was sterk verouderd en vies gelukkig was het maar voor 1 nacht.Het personeel was wel heel aardig en het ontbijt was super.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige plek om te overnachten

zstrid
3-6-2017

blues festival kwaddedamme, ideale plek om er te overnachten

Gereisd Met partner in mei 2017

Niet meer.

Hazeleger
14-3-2016

Ons was aangeraden hier te gaan slapen als we in de buurt een plek nodig hadden. Dus dit deden wij. Onze kamer was stoffig, het stopcontact zat los bij het hoofdeinde van ons bed. Er zaten vieze plekken op sommige plekken op de muur. Bij mijn schoonouders op de kamer was het het zelfde verhaal. Wel hadden wij per persoon netjes een grote en een kleine handdoek plus een washandje en een zeepje, mijn schoonouders hadden alleen per persoon maar één handdoek. Ontbijt was wel goed.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecf

Dick
22-10-2015

Heerlijke dag menu s goed bed en wim en wendy zijn erg gast vrij

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

was super !

miranda
1-10-2015

We hebben hier geslapen gegeten en lekker wat gedronken ☺fam de Kok we hebben hier een super weekend gehad !!

Gereisd Met vrienden in september 2015

nooit meer

Anneke
23-8-2015

Wilden op het terras iets drinken. Na tien minuten zelf naar binnen om te bestellen. Moesten vervolgens 20 minuten wachten op koffie en thee. Toen we vroegen of het nog kwam zei ze : het water kookt nog niet. Dit terwijl we konden horen dat ze eerst aan de telefoon aan t privé-en was en later ruzie stond te maken met een ander personeelslid. Was gastvrijer geweest als ze excuses had aangeboden. Ze deed alsof het onze fout was. Dus zijn we opgestapt. De goede verwachting was voor ons een slechte ervaring.

prijs - kwaliteit is prima

dwalta
26-7-2014

Het is een goedkoop pension waar je krijgt wat je mag verwachten. We hebben er 1 nacht geslapen met het gehele gezin, je krijgt wat je voor de prijs mag verwachten; Een schone kamer, een goede slaapplaats. Douche is gezamenlijk, toilet is gezamelijk. Ook dit is netjes en schoon.

Kamer is 1 of 2 bedden, kledingkast, nachtkastje en televisie. Alle netjes en schoon. We hebben er ook gedineerd (geen menukaart, eten is de schotel van de dag). Gewoon lekker eten. Ontbijt was zeer uitgebreid. Pension is eigenlijk niet echt berekend op kleuters. Maar ze deden hun best om mee te denken zodat onze kinderen het naar hun zin hadden (bijv. extra kussentje onder billen bij het eten, fristi bij ontbijt etc).

Goede locatie voor een kort verblijf.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Erg leuk alleen zelfservice

Tygo de Munck
24-1-2011

Pension de goede verwachting in lewedorp is erg goed en is heel leuk.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Goede Verwachting in Lewedorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Goede Verwachting zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.