Camping Minicamping Zwaakseweel

Weer vandaag2°-1°
Camping Minicamping Zwaakseweel
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Zwaakseweel voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig!

Suzan Vromans - van Peer,
30-10-2018

Hele mooie rustige camping, erg gezellig en hele lieve en aardige eigenaren! Wij zijn er nu 2 keer geweest en gaan aankomend jaar zeker weer terug! Ook erg gezellig dat je dezelfde mensen tegen komt en zo mensen leert kennen!

11 reviews over Camping Minicamping Zwaakseweel in het Nederlands

Geweldig!

Suzan Vromans - van Peer,
30-10-2018

Echt een geweldige camping.

leo van der Maas,
16-9-2018

Super schoon en prachtige toilet en douche ruimten. Grote plaatsen en prachtige ligging in natuurgebied. Camping eigenaren netjes en beleefd en niet opdringerig.

Rust en ruimte

Wim,
29-4-2018

Fijne camping! Heerlijk grote kampeerplekken, nieuw en schoon sanitair en genoeg te doen voor de kinderen (speeltuintje met trampoline, veel skelters) Mooie stranden op een half uurtje rijden. Leuk om te doen in de omgeving: Gent, Antwerpen, Goes, Neeltje Jans. De 'Zak van Zuid Beveland' is niet heel spannend, maar als je houdt van rust is dit een fijne omgeving.

Super mooi

Bert en Annelies Kreijne,
8-10-2017

Prachtige mini camping. Rust en ruimte. Vriendelijke eigenaren. Prachtig schoon sanitair. Mooie omgeving...

stoomtrein is leuk.... leuke kampvuurplek. Dus gewoon ‘n keertje naar toe gaan. Top

Helemaal geweldig!

Gwendolyn,
29-9-2017

Ik denk dat ik helemaal niets negatiefs kan zeggen over deze camping, hoe de camping aangelegd is leuk met het sanitair in het midden en de plekken er omheen. Het sanitair is supernetjes. Er is net voldoende vermaak voor de kinderen, zoals een trampoline, schommel en skelters, meer is ook echt niet nodig. Ook de paardjes vonden de jongens erg leuk die in de wei achter de tent stonden. De stoomtrein die langs de camping komt is een mooie bonus! De omgeving is prachtig, we hebben gewandeld, gefietst (gehuurd via de camping), met de stoomtrein geweest (station is aan te lopen) en naar Berkenhof Tropical Zoo (ook aan te lopen).

De plekken zijn ruim opgezet, je hebt ook echt je eigen afgeschermde veldje, niet dat we dat belangrijk vinden maar ergens ook wel fijn. De eigenaresse is ontzettend lief! Inmiddels zijn we nadat we in de meivakantie zijn geweest, ook nog een keer in september geweest.

Geweldige camping!

Marjan,
23-8-2017

Als je kinderen houden van banjeren, fikkie stoken, crossen op een skelter en genieten van vrijheid en jezelf houdt van schoon sanitair, een relaxte sfeer en royale kampeerplaatsen dan ben je op de Zwaakse Weel helemaal op je plek. Super voor een weekendje weg of vakantie. Steden, strand of natuur, allemaal perfect te bereiken vanaf deze unieke kleine camping waar de gastvrijheid en de staat van de voorzieningen menig grote camping overtreft!

super camping

linda,
5-8-2017

Voor het eerst bezochten wij met onze dochters van 16 en 18 een kleine camping.Wat een super camping!! sanitair top, plaatsen top, vriendelijke eigenaars top, kampvuur op de camping en de trampoline daar vermaakte de kinderen zich.

Voor het echte strand rij je een half uur tot drie kwartier. Ligt aan een mooi natuurgebied en de supermarkt is 3 km verderop.

eigenlijk een camping waar niets op aan te merken is. Ook voor de vissers een top camping, vlak bij een grote visvijver en een grote hubo XL op 2 km afstand voor alle benodigdheden.

Geweldige camping op geweldige locatie.

Fam. de Winkel,
31-7-2017

Zeer mooi aangelegde en nette minicamping met 16 zeer ruime plaatsen en 1 kampeerveld. Mooi net toiletgebouw wat keurig wordt bijgehouden. Speeltuintje aanwezig voor de kleine kinderen en 's avonds mag er op de overdekte stookplaats een gezellig vuurtje worden gemaakt.

Goede uitvalsbasis om Walcheren en Beveland te verkennen.

Topper

Raymond Bouman
16-8-2016

Fantastische camping midden in de natuur.

Voor rust en ruimte zoekers ideaal.

Hele grote camping plaatsen en overzichtelijk waardoor heel kindvriendelijk.

Eigenaar enthousiast en gastvrij.

Eet mee van het fruit op de camping, genieten van de rust en prima uitvalsbasis naar mooie plekken in Zeeland.

Camping is in 2016 pas open gegaan. Alles is nieuw en heel goed verzorgd.

Toppertje

Raymond Bouman
16-8-2016

Wat een topper deze camping. Hele goede prijs en kwaliteit verhouding. Genieten van rust en ruimte in de mooie natuur. Echt een aanrader voor rust zoekers en mensen die houden van de natuur.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Zwaakseweel in Kwadendamme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Zwaakseweel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.