Camping Minicamping 't Kwedammertje

8 reviews over Camping Minicamping 't Kwedammertje in het Nederlands

Heerlijke gastvrije camping!!

Fam. de Bruin
25-9-2017

We komen nu al 2 jaar met enige regelmaat op de camping bij Nico & Marian met onze 2 jongens (nu 9 en 7). Voor een week, of een paar dagen, of met Hemelvaart/Pinksteren. Het is er altijd gezellig en voelen ons welkom. De jongens vermaken zich prima met de skelters, de trampoline en de zandbak en een voetbal of vlieger. Het is overzichtelijk, sanitair is prima, geen gedoe met muntjes maar lekker heet douchen en heet afwassen. Er worden ook regelmatig activiteiten georganiseerd.

In de zomer heerlijke verse aardbeien te koop en elke zaterdag komt Marian met een bolus langs.. hoe lekker!! De omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen, het stoomtreintje, de Tropical Zoo en het winkeltje van Willempie is leuk voor kinderen.

Een aanrader dus!

Volgend jaar weer :)

Zeker weer

Fam grolle
16-9-2017

Hele fijne camping schoon gastvrij redelijk rustig mooie omgeving waar voor ieder wat te doen is veel lokale actieviteiten

Veel dorpjes en steden dichtbij Belgien goed te doen.

Heerlijke, rustige camping

Irene visscher
29-7-2017

Een heerlijke, kleine camping met een prachtige grasmat, hete douches (zonder muntjes!), en zeer warm afwaswater. Sanitair is keurig schoon, inclusief toiletpapier, zeep en handdoek. Voor de kinderen een lekkere, grote trampoline, een grote zandbak en skelters en voor de kleintjes 's avonds een ritje op de pony. Heerlijk ongedwongen, en vooral: rust!

een plek om tot rust te komen

Leen van Klinken
22-5-2017

Mooie minicamping met goede voorzieningen.

vriendelijke eigenaren, altijd behulpzaam.

schone gladde velden met volop schuduwplaatsen.

een camping om energie van te krijgen.

Mooie, rustig en gezellige boeren mini camping

Henk ter Maten
        19-5-2017

Mooie plaatsen met uitzicht op het rustieke dorp Kwadendamme. Goede toiletten en douchegelegenheid. Gezellige sfeer waarbij men ook in de gelegenheid gesteld wordt om kennis te maken met diverse facetten van het boeren leven. De camping is een prima startpunt voor vele fiets- en wandelroutes in de Zak van Zuid Beveland.

Rustige landelijke mini camping

Jacqueline vd Linden
        17-5-2017

Het is een gemoedelijke boeren camping gelegen in het mooie en rustige Zuid Beveland, vlak bij Goes. Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Omgeven door veel fruitboomgaarden. We komen er al jaren met veel plezier en hopen dat nog jaren te kunnen doen.

Oude reviews (archief)

De zak van Zuid Beveland

g_karel
        2-6-2014

Leuk gelegen mini camping. Zeer vriendelijke eigenaars en schoon en net sanitair.

Mooie, rustig gelegen minicamping met vriendelijke eigenaren.

Het sanitair is altijd netjes en schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Kwedammertje in Kwadendamme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Kwedammertje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping 't Kwedammertje scoort een 9.05 uit 10 op basis van 8 reviews.