7.9GoedScore uit 105 reviews

Over Vakantiepark Duinzicht

Vakantiepark Duinzicht

Welkom bij Vakantiepark Duinzicht in KoudekerkeHet schiereiland Walcheren, dat tot één van de mooiste eilanden van Zeeland behoort, heeft tussen Vlissingen en Zoutelande het zonnigste plekje van Nederland. Hier ligt Vakantiepark Duinzicht uniek gelegen op loopafstand van strand, zee en duinen.Ons vakantiepark is voorzien van veel faciliteiten waaronder een grote buiten speeltuin, een binnen speeltuin, airtrampoline, restaurant, fietsverhuur, wasserette, kinderanimatie en 2 goed onderhouden, moderne sanitaire gebouwen.Wij bieden vaste jaarplaatsen, seizoenplaatsen en toeristische plaatsen. Tevens verhuren wij luxe 4 tot 6 persoons Chalets en Safaritenten.Alle plaatsen zijn voorzien van:Elektra (10 ampère)RioleringWiFi

Wat voorheen een eenvoudige camping was, heeft zich ontpopt als een prachtige vakantiebestemming waar vakantiegangers vooral de transformatie naar een vakantiepark met mooie chalets waarderen. De nabijheid van strand, wandelpaden en supermarkten voor de dagelijkse boodschappen wordt als erg prettig ervaren. Zonder een winkeltje op het park te missen, vinden vakantiegangers het gemak van een eigen oven in de chalet voor afbakbroodjes ideaal. De faciliteiten voor kinderen, het aanwezige restaurant en de fijne restaurants in de omgeving, samen met de leuke steden Middelburg en Vlissingen op korte afstand, maken het verblijf compleet. De nieuwe chalets, zoals nummer 142, met hun gezellige inrichting, voorzien van alle gemakken, privacy en goede zonligging, zorgen ervoor dat vakantiegangers zeker willen terugkomen.

• Airconditioning
  • Tafeltennis
  • Direct aan het strand

Contactgegevens

Strandweg 7, 4371 PK

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.