Hotel Strandhotel Westduin

8.4Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Westduin voor je op een rij gezet:

266 reviews over Hotel Strandhotel Westduin

• 2018
    9Marcel09-08-2018

Fantastisch maar niet meer bij 34 graden

Ligging hotel, mooie nette kamer, vriendelijk personeel. Van buitenaf doet het hotel wellicht enigszins ouderwets aan, echter eenmaal binnen heeft het hotel een moderne, frisse en nette uitstraling. Het personeel is zeer vriendelijk. In het restaurant bij Jules redelijk jong (en soms onervaren) personeel echter zeer correct, netjes en vriendelijk. De kamer is modern ingericht met een mooie badkamer met grote douche en een apart toilet. Alle faciliteiten zijn aanwezig op de kamer, zelfs een koffie machine en een plastic zak voor de vuile was. Enige nadeel van de kamer: geen airco. Wel een mobiele airco gratis gekregen echter die kon de temperatuur niet veel omlaag brengen. Dit was toch wel een minpuntje aangezien we daar waren om de warmte in Limburg te ontvluchten.

Met oudere kinderen

• 10hetty van Putten08-08-2018

Fantastisch absolute aanrader

Heerlijk hotel op loopafstand naar het strand.schitterend gelegen in de duinen, super uitgebreid ontbijt,leuke inrichting,lekker koffie op je kamer. Mooi ingerichte kamer met luxe badkamer.

• 5JKS1803-08-2018

Teleurstellend!!!

Er was geen airco op de kamer, het was buiten 34 graden. Op de kamer alleen een lege koelkast, een belletje naar de roomservice vertelde ons dat een fles water op de kamer bezorgen €7,50 kostte! Op de badkamer geen toiletartikelen (bv. douchekapje, bodylotion e.d.) Wij kozen ervoor om vanwege de warmte, buiten te dineren. Het tafeltje zat vol vetvlekken! Zelfs geen papieren placemats omdat een beetje te bedekken. Onze pan met mosselen hebben wij trouwens voor de helft laten staan, er kwamen steeds vliegen op af (kon niemand iets aan doen) Bij het ontbijt konden wij geen spiegelei bestellen omdat er maar één kok was! Tenslotte is de inrichting van de kamer erg gedateerd! Wij vinden dit hotel zeker geen 4 sterren waard!!!!!!

• 8Hubert30-06-2018

Aangenaam en confortabel verblijf

Kamers, personeel OK. Drankjes a/d de bar, te duur. Bestel nooit een Mojito, is een limonadeglas vol met ijs en extreem duur.

• 8Lia01-05-2018

Fijne fietsomgeving

Erg vriendelijk personeel, kamers gehorig, smalle bedden maar wel goede matrassen. Lichte rioollucht in de badkamer, was weg na douchen. Ontbijt erg goed, diner was minder, koud en niet erg veel. Warme kamer, geen airco, bij ons was de temperatuur overdag 12 graden en de nachten wat kouder, toch een warme kamer. Fijne locatie pal achter de duinen. Heerlijke fietsomgeving. Geen gebruik gemaakt van fitness en zwembad.

• 9D.J.C.26-04-2018

Een hotel waar je goed kunt verblijven.

Hotel ligt direct achter het duin. Binnen 5 minuten op het strand. Uitgebreid ontbijt. Vers sinaasappelsap. Prima drie gangen diner. Attent personeel. Als de kamer niet schoongemaakt hoeft te worden ontvang je voor elke dag een voucher van € 5,00 Kamer zag er tip top uit.

• 8Marjan13-04-2018

Geweldig en ontspannen weekend aan zee!

Erg fijn hotel. Aardig personeel, direct aan t strand, lekker ontbijt, makkelijk parkeren. Erg fijn geweest en ik ga dit jaar weer!

• 9Ber28-03-2018

Inleven in de gast in een mooie omgeving

goede bedden, heerlijk eten en meedenkend personeel.

• 8Stevie03-03-2018

Heerlijk weekend bijkomen bij parel Zeeuws kust

Prima ambiance, sfeervol, intiem ingericht, achter de duin gloort de zee! Mooie prijs voor goeie kwaliteit Lichte rioollucht in lift & op wc, niet in hotel of op kamer: is dat oplosbaar?

• 9wim stienen28-02-2018

Prima

De ligging vlak aan het strand is perfect.De prijs kwaliteit was prima. De kamer was goed,met als uitzondering de wc, die was aan de krappe kant. Hygiene was erg goed en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was zeer goed, het diner was beperkt en sober. Dus best een aanrader.

20 tips over Hotel Strandhotel Westduin

• Grietje, 15-02-2012

Op weg naar Koudekerke het plaatsje Veere bezocht, erg leuk! Ook Middelburg is een mooie stad en een bezoek waard.

• J.Dekker , 07-03-2012

Een bezoek aan Middelburg - op donderdag is er een gezellige markt - is zeker de moeite waard en ook de plaatsen Veere en Domburg zijn een bezoek waard , indien de weersomstandigheden in de omgeving van het hotel wat minder zijn.

• ria verheul, 03-12-2011

Aan te bevelen in het voorjaar of de zomer, maar miet in deze tijd van het jaar (nov/dec)

2 vragen over Hotel Strandhotel Westduin

• Kees, 13-05-2018

Fietsstalling

Is er bij dit hotel ook gelegenheid om de fiets overdekt te stallen in de nacht ?

• A.P.M. van Maurik, 31-01-2018

fietsverhuur

Bied dit hotel de mogelijkheid om een fiets te huren?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)