Hotel Strandhotel Westduin

8.5Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Westduin voor je op een rij gezet:

265 reviews over Hotel Strandhotel Westduin

• 9mobo09-02-2019

sfeervol genieten

kleine kamers maar mooi ingericht.Heel sfeervol en gezellig hotel.Voor ieder wat wils.

• 10William en Marian29-01-2019

Golden Tulip Westduin moet je gedaan hebben !

Dat gewoon alles aanwezig is voor een leuk weekend of vakantie en dan ook nog op een geweldige locatie

• 7R. Bomert27-01-2019

Mooi hotel

Prachtig hotel, heerlijk rustig. Mooie kamer, matras was iets te zacht voor mij. Het eten in het restaurant viel tegen. Ook behoorlijk aan de prijs.

• 10Davy24-01-2019

Fantastisch onstressen

Super rustige ligging. Ideaal om te wandelen of fietsen. Prachtig interieur, heel vriendelijk personeel, betaalbaar restaurant. Heb er zelfs al reclame mee gemaakt bij vrienden van ons.

• 6Emma20-01-2019

nooit meer!

Kamer was koud verwarming ging amper! Kamer was niet mooi opgekuist was zand op de grond. Eten heel duur en niet lekker en weinig voor je geld! Niet echt vriendelijk personeel.

• 7A van der Sanden15-01-2019

fijn hotel achter de duinen

Mooi hotel, een beetje te veel steigerhout binnen. Ontbijt rond 10 uur druk en te weinig zitplaatsen. Wil dan niet op een rode poef zitten aan een "behangtafel"....... Stoelen eetzaal ook erg oncomfortabel. En aan alle gasten: Doe in hemelsnaam schoenen aan bij het ontbijt en geen teenslippers,... in de winter. Het bederft m'n eetlust.

• 8Ria05-01-2019

Prima verblijf

Mooi hotel Goede ligging Gastvrij personeel

• 2018
    9walter18-11-2018

fantastisch

Alles in orde van begin tot einde

• 7Martine - Patrick11-08-2018

Goed hotel, kamer teleurstellend

Wij kwamen voor de tweede keer sedert 2017 in een standaardkamer. Dit jaar was de kamer teleurstellend, maar 4m2 badkamer, vuile geschilderde muur, afstandsbediening tv haperde. Als terugkerende klant verwacht je toch net iets meer. Tijdens je verblijf krijg je een mail waarbij je je mening kan doorgeven omtrent het verblijf, maar daar komt geen respons op. In tegenstelling tot in Belgie en Frankrijk de gewoonte is dienden wij deze keer bij het inchecken ook direct de ganse rekening te betalen. Komt niet over als vertrouwen naar de (wederkerende) klant. Wij hadden ook een fietsarrangement. Fietstassen waren reeds allemaal weg, Fietsen waren ook ontregeld, stuur te hoog enz, Hoewel men aan de receptie voortdurend zei we zullen wel helpen, na 3 x terug bleef het bij woorden. Voor de prijs kan je beter bij het naastgelegen Spar winkeltje een fiets huren aan 6 euro per dag met hulp. Het receptie personeel is doorgaans wel vriendelijk, de ene receptioniste is wel de andere niet. Tot zover de verschillen met vorig jaar waar wij hopen dat het management iets zal aan doen. Wat wel zeer goed is en bleef is de wifi, de ligging als grootste troef, het dinner bij Jules heerlijk, goed ontbijt en vriendelijk personeel bij ontbijt, bar en dinner!

• 9Marcel09-08-2018

Fantastisch maar niet meer bij 34 graden

Ligging hotel, mooie nette kamer, vriendelijk personeel. Van buitenaf doet het hotel wellicht enigszins ouderwets aan, echter eenmaal binnen heeft het hotel een moderne, frisse en nette uitstraling. Het personeel is zeer vriendelijk. In het restaurant bij Jules redelijk jong (en soms onervaren) personeel echter zeer correct, netjes en vriendelijk. De kamer is modern ingericht met een mooie badkamer met grote douche en een apart toilet. Alle faciliteiten zijn aanwezig op de kamer, zelfs een koffie machine en een plastic zak voor de vuile was. Enige nadeel van de kamer: geen airco. Wel een mobiele airco gratis gekregen echter die kon de temperatuur niet veel omlaag brengen. Dit was toch wel een minpuntje aangezien we daar waren om de warmte in Limburg te ontvluchten.

Met oudere kinderen

20 tips over Hotel Strandhotel Westduin

• Grietje, 15-02-2012

Op weg naar Koudekerke het plaatsje Veere bezocht, erg leuk! Ook Middelburg is een mooie stad en een bezoek waard.

• J.Dekker , 07-03-2012

Een bezoek aan Middelburg - op donderdag is er een gezellige markt - is zeker de moeite waard en ook de plaatsen Veere en Domburg zijn een bezoek waard , indien de weersomstandigheden in de omgeving van het hotel wat minder zijn.

• ria verheul, 03-12-2011

Aan te bevelen in het voorjaar of de zomer, maar miet in deze tijd van het jaar (nov/dec)

2 vragen over Hotel Strandhotel Westduin

• Kees, 13-05-2018

Fietsstalling

Is er bij dit hotel ook gelegenheid om de fiets overdekt te stallen in de nacht ?

• A.P.M. van Maurik, 31-01-2018

fietsverhuur

Bied dit hotel de mogelijkheid om een fiets te huren?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)