Hotel Strandhotel Westduin

8.5Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Westduin voor je op een rij gezet:

264 reviews over Hotel Strandhotel Westduin

• 5henk & Jose28-02-2009

Nooit meer

Alhoewel het personeel behulpzaam was en vriendelijkwas, was het restaurant heel ongezellig. Wachten in rij voor je tafeltje kreeg toegewezen. Sfeer leek wel een verzorgingstehuis. Ontbijt was redelijk maar aan dinee ontbrak elke fantasie en smaak. We hadden geboekt voor een culinair arrangement. Kamer vies, bedden bultig en te hard.

• 8Kim15-08-2008

Perfecte ligging!

Ik en mijn man zijn hier van 8 tm 10 augustus verbleven. De ligging is echt super, direct aan het strand en alles in de buuurt! Het hotel zelf is aan de buitenkant verouderd en de kamers zijn vrij klein, in vergelijking met de kamers in andere Golden Tulip hotels. Ook het ontbijt en de ontbijtruimte vallen tegen, in vergelijking met andere Golden Tulip hotels. De ontbijtruimte is erg groot en ongezellig ingericht. Probeer een plekje te bemachtigen bij het Four Seasond gedeelte, daar zit je heel gezellig! Ontbijt is ook heel rommelig en niet zo strak, uitgebreid en mooi als in de andere GT hotels!

Tip: huur een fiets. Alle bekende plaatsen liggen op fiets afstand! Neem wel van tevoren zelf routes mee want in het hotel liggen er ongeveer 3, en die zijn enorm verouderd en onduidelijk.

Kortom je moet gaan voor de ligging!

• 8Lian van Dun13-04-2008

Wij zijn van 11 april t-m 13 april geweest prima hotel goede service, we gaan beslist nog een keer terug

• 8konings02-10-2006

wij zijn net terug van 3 dagen zeeland, het hotel is perfeckt wij hebben in het nieuwe gedeelte gezten en dat was super. het ontbijt is ook heel erg goed,, het diner hebben wij niet gehad. de eerste indruk toen wij aan kwamen was het wel wat minder maar toen we na binnen gingen is het toch een heel leuk hotel....

• 9S. De Witte06-09-2006

Het hotel is prijs/kwaliteit zeer goed. Het ontbijt is perfect, ook het avondeten is goed. Wat hier heel goed is, is dat je 's ochtends reeds weet wat er 's avonds op het menu staat. Lust je het niet, kan je een alternatief vragen, hier maken ze geen enkel probleem van. Gewoonweg perfect!

• 8Postelmans18-08-2006

Ruime, schone kamer. Heel uitgebreid ontbijt. Aparte badkamer en toilet. Ligging perfect, 50 m van het strand en langs een fietspad waardoor je zo in Vlissingen bent. Heel vriendelijk personeel.

• 7xen01-08-2006

Omdat er een extra bed voor mijn zoon op de kamer moest had ik extra betaald voor een "luxe kamer". Kamer bleek bij aankomst dezelfde als mijn ouders, was vrij klein voor 3 personen. Schoonmaak was goed. Ontbijt was wel goed maar werd niet altijd snel aangevuld. "Spekblokjes" waren vies. Hotel ligt bijna op het strand. Super. Kinderen vonden poolbiljart erg leuk. Wij zijn er in juli geweest en vond de kamers (280,00 euro voor 2 nachten) vrij duur.

• 7D de Rotte29-07-2006

Wij zijn hier van 23 t/m 26 juli voor 4 dgn geweest,was toppie natuurlijk ook vanwege het weer. Met een fiets die je bij het hotel kan huren kun je door de duinen naar allerlei plaatsen toe fietsen. Het ontbijt was erg goed, alleen het avondeten is qua prijs kwaliteit minder. Personeel super.

• 8Miranda26-05-2006

Net hotel, wat zeer mooi gelegen is, tegen de duinen. Kamers zijn schoon, bediening is vriendelijk. Diner mag wat beter zijn. Goed gelegen.

• 8tjen en rita02-03-2006

Via een Flairactie (K+O à 30 euro p.p.)genoten van dit hotel. Het ligt er zelfs in de winter heel verzorgd bij. De standaardkamer met douche (koelkast en gratis safe) biedt een zeer verzorgd sanitair, net voldoende ruimte voor een kort verblijf en was heel proper. De matras is wel vrij hard. Voor een langer verblijf is een grotere kamer aangewezen. Het ontbijt biedt net voldoende variatie maar mag voor een 4* wel uitgebreider. We genoten van het zeer verzorgde, lekkere carnavalsmenu. Het personeel is vriendelijk en attentvol.

20 tips over Hotel Strandhotel Westduin

• Grietje, 15-02-2012

Op weg naar Koudekerke het plaatsje Veere bezocht, erg leuk! Ook Middelburg is een mooie stad en een bezoek waard.

• J.Dekker , 07-03-2012

Een bezoek aan Middelburg - op donderdag is er een gezellige markt - is zeker de moeite waard en ook de plaatsen Veere en Domburg zijn een bezoek waard , indien de weersomstandigheden in de omgeving van het hotel wat minder zijn.

• ria verheul, 03-12-2011

Aan te bevelen in het voorjaar of de zomer, maar miet in deze tijd van het jaar (nov/dec)

2 vragen over Hotel Strandhotel Westduin

• Kees, 13-05-2018

Fietsstalling

Is er bij dit hotel ook gelegenheid om de fiets overdekt te stallen in de nacht ?

• A.P.M. van Maurik, 31-01-2018

fietsverhuur

Bied dit hotel de mogelijkheid om een fiets te huren?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)