Hotel Strandhotel Westduin

8.5Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Westduin voor je op een rij gezet:

264 reviews over Hotel Strandhotel Westduin

• 8Sigrid19-06-2019

Perfect verblijf op een gunstige plek

We hebben een verblijf van 3 dagen gehad in dit hotel, de ligging is perfect, het personeel vriendelijk, de kamers zijn schoon en er is een goed restaurant aanwezig. We hebben 2 minpuntjes; de gratis wifi was niet erg sterk (ik zou liever de keus hebben om te betalen voor een betere verbinding) en de dranger op de wc deur is erg vervelend.

• 10marcel smessaert0602-04-2019

zo dikwijls mogelijk terug gaan

Het is een super hotel met vriendelijk personeel zowel aan het onthaal als in het restaurant. Het diner en ontbijt waren gewoon delicious... Bovendien is de ligging van dit hotel de max. Fietsen, wandelen of zelfs gewoon zittend in de strandbar genieten aan de Westerschelde. Alles is binnen handbereik , wij gaan zeker nog terug en zelfs meerdere malen om overal van te kunnen genieten !!! Al vele hotels gedaan maar dit is onze favoriet.

• 2018
    8Hubert30-06-2018

Aangenaam en confortabel verblijf

Kamers, personeel OK. Drankjes a/d de bar, te duur. Bestel nooit een Mojito, is een limonadeglas vol met ijs en extreem duur.

• 8Lia01-05-2018

Fijne fietsomgeving

Erg vriendelijk personeel, kamers gehorig, smalle bedden maar wel goede matrassen. Lichte rioollucht in de badkamer, was weg na douchen. Ontbijt erg goed, diner was minder, koud en niet erg veel. Warme kamer, geen airco, bij ons was de temperatuur overdag 12 graden en de nachten wat kouder, toch een warme kamer. Fijne locatie pal achter de duinen. Heerlijke fietsomgeving. Geen gebruik gemaakt van fitness en zwembad.

• 9D.J.C.26-04-2018

Een hotel waar je goed kunt verblijven.

Hotel ligt direct achter het duin. Binnen 5 minuten op het strand. Uitgebreid ontbijt. Vers sinaasappelsap. Prima drie gangen diner. Attent personeel. Als de kamer niet schoongemaakt hoeft te worden ontvang je voor elke dag een voucher van € 5,00 Kamer zag er tip top uit.

• 8Marjan13-04-2018

Geweldig en ontspannen weekend aan zee!

Erg fijn hotel. Aardig personeel, direct aan t strand, lekker ontbijt, makkelijk parkeren. Erg fijn geweest en ik ga dit jaar weer!

• 2017
    9PD17-07-2017

Goed hotel in aangename omgeving

In mei 2017 met 4 personen verbleven in dit hotel. Kamers waren zoals gevraagd dichtbij elkaar gelegen. Topontbijt elke morgen. Gezellige en rustige sfeer in het hotel. Voor een schappelijke prijs lekker avondeten in het hotel. Enigste minpuntje was de wellness, die voor ons wat tekort schoot. Maar enorm genoten van de omgeving en de uistekende locatie van dit hotel. Een aanrader!

• 9elianedetroch24-06-2017

Fijn hotel in mooie omgeving

Goed hotel, vriendelijk personeel, lekker ontbijtbuffet en avondmaal. Veel faciliteiten. Minibar en koffiefaciliteiten op de kamer Dichtbij strand, en goede uitvalsbasis om de omliggende dorpen te bezoeken, hetzij per fiets, hetzij met de wagen. Green label hotel, goed gedaan.

• Oude reviews

9Hans Leeuwen23-08-2016

geweldige plek

Echt een heel erg leuk weekend gehad met mijn familie hierzo. We waren met een grote groep maar dat konden ze allemaal handelen en de kinderen hadden een heel leuk weekend. De kamers zagen er heel mooi en modern uit. Dicht bij het strand en hele vriendelijke bediening.

• 6RICO15-08-2016

Voor ons nooit meer

Van een 4sterrenhotel mag je een goed diner verwachten, we konden kiezen tussen mosselen en hamburger! De mosselen waren zeer slecht gekookt, 15 dichte schelpen in een pan van 1kg, de grote mosselen waren niet gaar, de kleine oud en bruin. Na klachten gaven ze ons gelijk en daar was de kous mee af!!

20 tips over Hotel Strandhotel Westduin

• Grietje, 15-02-2012

Op weg naar Koudekerke het plaatsje Veere bezocht, erg leuk! Ook Middelburg is een mooie stad en een bezoek waard.

• J.Dekker , 07-03-2012

Een bezoek aan Middelburg - op donderdag is er een gezellige markt - is zeker de moeite waard en ook de plaatsen Veere en Domburg zijn een bezoek waard , indien de weersomstandigheden in de omgeving van het hotel wat minder zijn.

• ria verheul, 03-12-2011

Aan te bevelen in het voorjaar of de zomer, maar miet in deze tijd van het jaar (nov/dec)

2 vragen over Hotel Strandhotel Westduin

• Kees, 13-05-2018

Fietsstalling

Is er bij dit hotel ook gelegenheid om de fiets overdekt te stallen in de nacht ?

• A.P.M. van Maurik, 31-01-2018

fietsverhuur

Bied dit hotel de mogelijkheid om een fiets te huren?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)