8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Westduin voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Strandhotel Westduin in het Nederlands

Super! voor herhaling vatbaar! een echte aanrader!

Isabelle
10-3-2019

Mijn zoontje en ik hebben enorm genoten. Het heerlijke eten. Het zeer vriendelijk en behulpzame personeel. Het lekker warme zwembad. Het super mooie landschap. Voor herhaling vatbaar! Ook een trip naar mini mundi en Delta park Neeltje Jans en het bezoeken van de delta werken met een gids zijn echt de moeite waard.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel

Erik
31-12-2017

Vriendelijk ontvangen, prettig verblijf gehad, hotel ligt op prachtige locatie. Kortom zeker een aanrader. (Alleen mocht van ons zwembad wel open vanaf 7:00 in plaats van 10:30.)

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

Gezellig hotelop een uitstekende locatie!

Pascal
29-8-2016

Erg genoten van de overnachting, locatie is perfect, zeer vriendelijk personeel en behulpzaam, tevens goede voorzieningen. Ontbijt is prima, we komen graag weer een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Slechte ervaring - oude meuk

A
27-8-2016

Hotel is mooi gelegen maar erg verouderd, kamer was erg donker en niet het geld waard., bovendien geen airconditioning. Naast het hotel is er verder weinig te beleven. Hier komen wij niet meer terug, was blij dat ik weer thuis was.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke vakantie

brenda_13
31-7-2013

Prima Service, vriendelijke mensen, heel attent en denken mee. Nog nooit zo.n goed ontbijt gehad. Eten was heel verzorgt en lekker EKO. Alles heel relaxed, aandacht voor mijn zoon, heerlijke tuin, accordeonmuziek erbij bij het diner. Er wordt creatief nagedacht en hier wordt gewerkt. Het bruist. Inrichting echt super mooi. Alleen airco op de kamer was wel prettig geweest.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig goed gelegen hotel voor leuke vakantie

De Ryck
6-11-2012

Voor een korte vakantie zijn wij aanbeland bij het Golden Tulip hotel Westduin. Het hotel is leuk gelegen, vlak bij de duinen en het strand. En zelfs eind oktober is het de moeite om daar te wandelen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ondanks het feit dat het hotel hier en daar een verouderde indruk maakt (zoals tapijt hier en daar), is alles heel proper onderhouden. De kamers hebben een propere ruime badkamer (met ligbad en douche) en de bedden zijn heel goed van kwaliteit. Zowel voor het ontbijt als diner is er een ruime keuze aan lekker eten. Kortom een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Oct 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waar zijn de 4 sterren?

Bink
28-10-2012

Wij gingen voor de ligging van het hotel en die is inderdaad geweldig. Tegen de duinen aan, je wandelt zo het strand op. Daarnaast dachten wij dat je met een Golden Tulip 4 sterren hotel niet fout kan zitten, zeker wanneer je er 150 euro per nacht voor betaalt. Daar ging het dus mis. De kamer werd expliciet aangeprezen dat het geschikt zou zijn voor twee volw. en een kind. Maar bij aankomst moesten wij toch 16 euro per nacht extra voor kinderbedje bijbetalen. Bij het diner mocht er geen kraanwater worden besteld alleen flessen van 4 euro, de serveerster (die was overigens heel attent) zei dat met plaatsvervangende schaamte. 1 halfgare pannekoek kost 8,50 euro en er lopen veel stagaires rond, die doorlopend fouten maken. Tot slot raden ze je aan om voor het ontbijt uit te checken, je mag de sleutel tot 11.30uur houden, maar dan gooien ze je wel direct van hun wifi af. Wanneer ik voor alles de hoofdprijs betaal, verwacht ik wat meer gastvrijheid en dat alles tiptop is. Niet dit.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Oct 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel en prachtige locatie

Ralph
29-12-2010

Wij zijn hier tijdens de kerst vakantie geweest. Het hotel had een aantrkkelijk arrangement met winterse menu kaart. Gezellige lounge met haard en ze hebben zelfs kreeft voor 29 euro. Wij gaan in de zomer een week proberen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Dec 21 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Weekendje weg

Kelly en Steve
27-8-2010

Wij zijn hier in Juni 2010 een weekend geweest met onze kleine meid van twee jaar. We hebben er een leuk verblijf had. Prima hotel met nette kamers. Personeel is er vriendelijk en behulpzaam. 's Avonds hebben wij een menu gegeten in het restaurant van het hotel en dit was heel lekker. Ook voor kinderen is een speciaal menu'tje voorzien. Prima ontbijt in buffetvorm. Ideaal voor een weekendje weg!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

Tegenvaller gezien de prijs

Marissa
10-7-2010

Kwam om 12.30 uur aan maar kon pas om 15.00 op de kamer. We moesten ons maar bij het zwembad omkleden! Dat was een armoedige binnenkomst. Het personeel in het restuarant was erg vriendelijk dit in tegenstelling tot de onvriendelijke jongeman aan de receptie. De tuin was aangenaam en ook het diner was goed. Het ontbijtbufet was standaard, ik had er meer van verwacht. Er was geen airconditioner op de kamer en het was er erg heet omdat de zon er vol op scheen. Omdat de kamer beneden was, was de deur 's nachts openzetten geen optie omdat men dan vanuit de buiten gewoon naar binnen konden komen. het hotel is erg moeilijk te vinden maar de ligging is perfect.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Westduin in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Westduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.