Hotel Strandhotel Westduin

8.5Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Westduin voor je op een rij gezet:

264 reviews over Hotel Strandhotel Westduin

• 6Familie Louwaard20-06-2019

Nee, nooit meer terug helaas

Super ligging, vlak bij strand. hotel: hele kleine kamers, kleine doucheruimte, erg ongemakkelijk. Prima bedden en lekker diner. De site geeft aan: met zwembad en sauna zijn beide echter heel mini. Hotel heeft opknapbeurt nodig, erg gedateerd.

• 2018
    9Marcel09-08-2018

Fantastisch maar niet meer bij 34 graden

Ligging hotel, mooie nette kamer, vriendelijk personeel. Van buitenaf doet het hotel wellicht enigszins ouderwets aan, echter eenmaal binnen heeft het hotel een moderne, frisse en nette uitstraling. Het personeel is zeer vriendelijk. In het restaurant bij Jules redelijk jong (en soms onervaren) personeel echter zeer correct, netjes en vriendelijk. De kamer is modern ingericht met een mooie badkamer met grote douche en een apart toilet. Alle faciliteiten zijn aanwezig op de kamer, zelfs een koffie machine en een plastic zak voor de vuile was. Enige nadeel van de kamer: geen airco. Wel een mobiele airco gratis gekregen echter die kon de temperatuur niet veel omlaag brengen. Dit was toch wel een minpuntje aangezien we daar waren om de warmte in Limburg te ontvluchten.

• Oude reviews

9M.Florie28-12-2016

Fantastisch-Aanrader

Wij hadden een 4 daags kerstarrangement geboekt en werden op een zeer prettige, vriendelijke en gezellige manier welkom geheten. We hebben alle dagen genoten mede door de inzet en vriendelijkheid van het attente personeel o.l.v. manager Eric. Een extra compliment aan de keukenbrigade voor hun heerlijke en zeer goed verzorgde kerstdiners.Kamers keurig netjes en zeer schoon. Eric onze complimenten nog over de genomen beslissing m.b.t. de zanger op 1ste kerstdag. Chapeau! We waren hier al eerder als gast maar komen zeer zeker terug.

• 9Jacobus28-08-2016

Super

Warm welkom, lekker eten en leuke kamers. Ook de lokatie is top. Een aanrader voor iedereen die even lekker eruit wilt.

• 10richard01-05-2016

fantastisch!

er is alleen goed nieuws te melden,alles is goed geregeld ,eten is perfect,er is zat te doen voor de kinderen,personeel is geweldig

• 9Jens02-10-2014

Een verzorgd, gezellig hotel, dichtbij het strand.

Je hebt een mooi uitzicht op de duinen vanuit de kamers en bent op enkele stappen verwijderd van de rustige boulevard aan het water. Je bent op minder dan 1 km verwijderd van het centrum Vlissingen. Het personeel in de bar, restaurant en receptie is heel vriendelijk. Je voelt je er echt welkom. Het zwembad is ideaal voor een hotel, met een zeer aangename temperatuur. Je hebt er niet snel koud in. Ook de bediening was dik in orde en het eten is zeer lekker. Qua ontbijt heb je meer dan keuze te over met allemaal streekproducten. Voor het avonddiner heb je keuzen uit een 3-gangenmenu met verschillende opties. Je kan ook een kleine meerprijs betalen voor bepaalde gerechten, maar die vallen (naar mijn persoonlijke mening) goed mee. Een minpunt: men vergeet soms de aardappelgarnituur. De kamers zijn echt verzorgd, en zeker ruim genoeg voor te verblijven. Je hebt een aparte WC, badkamer met douche EN ligbad en een klein terras of balkon met stoeltjes. De prijs is de kwaliteit zeker waard.

• 8MaxJ05-05-2013

Hotel aan strand

Hotel van alle gemakken voorzien aan de rand van Vlissingen. De duinen beginnen achter de parkeerplaats dus het strand is héél dichtbij!

20 tips over Hotel Strandhotel Westduin

• Grietje, 15-02-2012

Op weg naar Koudekerke het plaatsje Veere bezocht, erg leuk! Ook Middelburg is een mooie stad en een bezoek waard.

• J.Dekker , 07-03-2012

Een bezoek aan Middelburg - op donderdag is er een gezellige markt - is zeker de moeite waard en ook de plaatsen Veere en Domburg zijn een bezoek waard , indien de weersomstandigheden in de omgeving van het hotel wat minder zijn.

• ria verheul, 03-12-2011

Aan te bevelen in het voorjaar of de zomer, maar miet in deze tijd van het jaar (nov/dec)

2 vragen over Hotel Strandhotel Westduin

• Kees, 13-05-2018

Fietsstalling

Is er bij dit hotel ook gelegenheid om de fiets overdekt te stallen in de nacht ?

• A.P.M. van Maurik, 31-01-2018

fietsverhuur

Bied dit hotel de mogelijkheid om een fiets te huren?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)