Hotel Strandhotel Westduin

8.4Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Westduin voor je op een rij gezet:

266 reviews over Hotel Strandhotel Westduin

• 8ria21-11-2008

goed hotel eten goed ontbijt prima

ligging vlak bij zee vriendelijk personeel kamers aan de kleine kant wel alles echt schoon alleen weinig keus met vegatarisch eten

• 7M. Brouwer17-10-2008

Bijna op het strand !

Goed hotel. Kamers zijn klein maar voldoen prima. Ontbijt goed verzorgd. Heerlijk om in een paar stappen op strand te zijn en lekker uit te waaien ! Wij hebben niet in het hotel gegeten want er zijn diverse strandtenten op loopafstand waar je goed kan eten. Ideaal om met kinderen heen te gaan. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.

• 6Roos08-10-2008

Jammer!

Eind september boekte ik een paar nachtjes in dit hotel. Het hotel op zich is niets mis mee, maar de service en de vriendelijkheid van de medewerkers zijn ver te zoeken. Jammer! Klein minpuntje was dat we een kamer hadden vlakbij de lift, wat nogal wat overlast veroorzaakte. Ook jammer dat er drangers op de deuren zitten, waardoor alle deuren erg lastig te openen zijn.

• 8Rik05-08-2008

Uitstekend adres!

Ideaal voor een dagje strand, fietsen of wandelen.

• 7R. Koetsier25-10-2007

er is bij ons geen rekening gehouden met onze wens om het eten van onze zoon van twee tegelijk met ons voorgerecht te serveren en mijn vrouw kreeg een dienblad drank over zich heen en het enigge wat ons werd aangeboden was een doekje van een bedrijf als dit mogen wij minimaal verwachten dat er iets mee gedaan wordt aangezien ik in hele goede horeca bedrijven heb gewerkt heb ik wel de nodigge ervaring en smaak ontwikkeld en kwaliteit was in het restaurant (tijdens het diner) ver te zoeken. de volgende dag zijn wij bij de buren maar een pannenkoek gaan eten

• 8Y. van Klooster27-08-2007

Hotel ligt op een leuke locatie. Het strand is prima te bereiken. We hebben ons goed vermaakt. Hadden goed weer. Personeel was erg vriendelijk. De eerste avond met mijn zoon gedineerd in het hotel. Was goed verzorgd. Leuke anekdote vroeg de ober of we nog wat wilde drinken. Mijn 11-jarige zoon wilde graag een kop koffie waarbij de ober de opmerking maakte dat hij de jongste koffiedrinker was die hij had bediend!!We hebben zelfs nog 1 nacht bijgeboekt. Al met al voor herhaling vatbaar.

20 tips over Hotel Strandhotel Westduin

• Grietje, 15-02-2012

Op weg naar Koudekerke het plaatsje Veere bezocht, erg leuk! Ook Middelburg is een mooie stad en een bezoek waard.

• J.Dekker , 07-03-2012

Een bezoek aan Middelburg - op donderdag is er een gezellige markt - is zeker de moeite waard en ook de plaatsen Veere en Domburg zijn een bezoek waard , indien de weersomstandigheden in de omgeving van het hotel wat minder zijn.

• ria verheul, 03-12-2011

Aan te bevelen in het voorjaar of de zomer, maar miet in deze tijd van het jaar (nov/dec)

2 vragen over Hotel Strandhotel Westduin

• Kees, 13-05-2018

Fietsstalling

Is er bij dit hotel ook gelegenheid om de fiets overdekt te stallen in de nacht ?

• A.P.M. van Maurik, 31-01-2018

fietsverhuur

Bied dit hotel de mogelijkheid om een fiets te huren?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)