8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Westduin voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Strandhotel Westduin in het Nederlands

Vreselijke ervaring

Erik Robertson
18-9-2017

Tja. Ik koos dit hotel vanwege de vele goede reviews.... Vreemd en vervelend genoeg was het een en al drama Een verwarming die het niet doet. Een verroeste waterkoker op de kamer, die na uren word vervangen en dan de week erop gewoon weer terug op de kamer staat. EEn dop op het bad dat stuk is, en niet vervangen word ondanks reparatie verzoeken. Een zeer gedateerde zwaar verouderde suite. Een suite die boven de rokersplek is zodat alle rook je balkon en kamer in waait..... Op het ontbijt teras asbakken op alle tafels! Een super onprofessionele bartender. Een heel slecht ontbijt, alle kaas en vlesswaar is van die industriele hompen van de makro . Roerei dat er uren staat en niet te eten is zo vies. Roomservice eten dat vaak zo vies is, dat wij het hebben moeten weggoiien... Enige lichtpunt is dat de muesli aan het ontbijt bio is, meer kan ik helaas niet bedenken.

Gereisd Zakelijk in juni 2017

Kortzichtig en niet flexibel management

axel.bak
19-8-2012

Als zakelijke gast was het mijn favoriete hotel. Ik heb daar héél wat geld heengebracht.

Op een gegeven moment had ik twee nachten geboekt. Door het onvoorspelbare karakter van mijn werk (offshore) wilde ik 's ochtends mijn tweede nacht cancellen. U raadt het al: geen sprake van! Te laat. Regels zijn regels!

De onderhandelingen tussen mij en de manager (eigenaar) liepen steeds via de receptioniste die steeds maar weer bleef bellen en doorbrieven. Een verzoek om zelf even met de manager te spreken werd absoluut niet gehonoreerd.

Ik was óók bij de receptie om een pakketdeal te maken voor een groot aantal overnachtingen voor een groot project in de regio (ongeveer 200 tot 300 zakelijke overnachtingen). Via de receptioniste bleek zelfs dit geen aanleiding te zijn tot enige coulance en ook voor de afhandeling van dit verzoek kwam de manager NIET uit z'n hol.

U begrijpt dat we niks meer met het hotel te maken willen hebben en dat duizenden euro's naar de concurrent gingen (van der Valk).

Gereisd Zakelijk in januari 2010

Lekker dicht bij het strand

Anadinn
3-4-2012

Het is een typisch zakenhotel, met vergaderzalen. De kamers waren goed schoon. Kleine maar complete badkamer. Toilet niet op de badkamer maar apart, wat prettig was. Zéér goede matrassen op de bedden! Kamers hebben geen ramen die open kunnen, maar wel een deur. Met een kamer op de begane grond kan iedereen zo, vanaf de parkeerplaats, je kamer in lopen. Dit is heel vervelend als je het liefst met een raam open slaapt. Wanneer je kamer aan de voorkant hebt, heb je ook last van rokers die tot laat in de avond op de parkeerplaats staan te roken (stank) en te kletsen (geluidsoverlast). Het eten in het restaurant was goed en niet heel alledaags (salade met krabschaar als voorgerecht b.v.). Tijdens de vergaderpauzes stond er op een tafel in de buurt van de koffiemachine een overvloed aan lekkere koeken, drop, fruit, sapjes. Zeer goed verzorgd. Het strand was vlak achter het duin op nog geen vijf minuutjes lopen. Strandtent Piet Hein lag daar ook.

Gereisd Zakelijk in Tue Apr 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen vakantiehotel

Kitty
17-4-2011

Voor een cursus ben ik hier 2 dagen geweest. Wat ik al had gelezen bleek waar te zijn. Als je met een groep bent, zit je met het eten in een aparte ruimte met meerdere groepen. Alles is in buffetvorm, dus rumoerig en veel heen en weer lopen. Ik vond eten, zeker het culinaire genieten- menu, beneden de maat. Mijn idee van sla bij het diner is niet een bakje kale sla (nog niet eens wat garnituur) en frietjes moesten we om vragen. De kamers vond ik aan de kleine kant. In de badkamer had je niet voldoende ruimte om je spullen kwijt te kunnen. Het bed was vreselijk (hard). Maar daar hadden mijn collega's minder moeite mee. Je kon 's avonds ook niet echt gezellig ergens zitten. De bar was erg klein. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik hier langer dan 1 of 2 nachten zou zijn. Het is niet echt een vakantiehotel, ook al ligt het direct aan zee.

Gereisd Zakelijk in januari 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Westduin in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Westduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.