Weer vandaag17°
8,2

4 reviews over Camping Minicamping Wielemaker in het Nederlands

Fam Smeijer
19-9-2018

We hebben genoten van de rust en omgeving.Alles functioneerde naar behoren,een leuke camping,zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima

Merel
13-8-2016

Een prima camping op een goede locatie. Handig dat er een grote ruimte is (zaal) met tv en bank, waar kinderen kunnen spelen en ouderen wat kunnen drinken.

Douche vond ik glad en schuin aflopend. Douchekop laat ook te wensen over. Afwassen gedeeltelijk niet overdekt. En ik vind het onlogisch dat je eerst langs de vaste chalets moet lopen, om bij het sanitair te komen.

Vriendelijke mensen, ruime plaatsen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Fantastische kleine camping, absolute aanrader

Nico
8-5-2016

Kan geen negatief aspect benoemen.

Gereisd Met partner in mei 2016

Gerda Wassink
5-9-2015

Het was een mooie schone kleine camping. Met 8 kampeerplaatsen. Het sanitair was super mooi en schoon. Met zelfs vloerverwarming in de douche. Was dicht bij het strand. In de omgeving mooi om te fietsen. Vlakbij Zoutelande, Vlissingen Middelburg, West Kapelle, Domburg.

Gereisd Met partner in augustus 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Wielemaker in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Wielemaker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.