Camping Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek

Camping Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek
9,5

219 reviews over Camping Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek in het Nederlands

Het was weer een heerlijke ervaring

Henk Kroon
29-9-2018

Als je van rust en comfort houdt, dan ben je hier aan het juiste adres. Mooie ruime kamers. Het zeer uitgebreide ontbijt wordt op de afgesproken tijd in een mand voor de deur gezet. We waren hier voor de tweede keer en hebben wederom genoten van de heerlijke accomodatie.

Weer voor herhaling vatbaar.

Ben Mom
16-9-2018

Heel netjes en vriedelijk, rust, ruimte, behulpzaam.

Niet goed, hebben wij niet kunnen vinden.

Fantastisch!

De Wolff
9-8-2018

Wij hebben 11 dagen genoten van een studio. Heerlijke rustige plek met eigen terras, fijne bedden, ruime badkamer. En enke ochtend het ontbijt in een leuke ontbijtmand. Telkens verschillende broodjes en beleg. Eitje, omelet, sapje. Echt super. Heel prettig contact met de eigenaren. Wij zijn fan!

SUPER camping

Sarah
28-7-2018

Heel vriendelijk onthaal, last minute toch nog een plaats gevonden voor 2 nachten.

Leuke speeltuin voor dochtertje van 2 jaar

De dieren op de camping zijn ook een meerwaarde.

Wij hadden zelf geen elektriciteitskabel mee maar konden gebruik maken van een grote ijskast en vriezer om alles koel te houden!

Toffe overdekte speelschuur met voldoende accomodatiemogelijkheden, Ping Ping , tafelvoetbal,...

Heel proper sanitair, goede douches + aangepaste babyruimte!

Wij komen hier zeker nog terug!!!

Prachtige camping,

De eigenaar is vriendelijk en reed de caravan naar de plaats. De plaats is netjes en het schone toiletgebouw was practisch om de hoek.

Wij voelden ons echter helemaal niet welkom. Wij zijn 2 heren en zijn verder door niemand aangesproken. Geen gast die iets zei, terughoudendheid van de gastvrouw. Wij gaan al jaren met onze caravan op stap maar deze houding hebben wij nog nooit meegemaakt. Het is oprecht een prachtige camping, maar ons welkom laten voelen is ook belangrijk en dat ontbrak volledig en zijn wij niet gewend . Vooral niet omdat deze camping zo goed aangeschreven staat en prachtige recenties hier heeft.

Fantastische camping! veel jaarlijks terugkerende

Henny en Ineke van Maanen
30-6-2018

Er bestaat in Nederland geen beter camping als deze! Zijn voor de 10de keer geweest! Ontvangst,santair en het kampeerterrein super!

Zelfs bij onverwachte calamiteiten ( brak tijdens een fietstocht mijn heup!!) wordt alles uit de kast gehaald dat ik, na ziekenhuisopname, weer terug kon naar de camping! Alle lof voor Marissa, Monica en Chris! Ze verdienen zonder meer een 10!

Strak onderhouden, vriendelijkheid troef.

Hein Kanters
10-3-2018

Wij komen hier al jaren en daar schuilt ook de waardering uit. De minicamping heeft alles en zelfs meer wat je van een minicamping mag verwachten. Wij voelen ons daar elk jaar weer welkom.

Geweldig & voor herhaling vatbaar

Koevoets
17-12-2017

De B&B is heel netjes en verzorgd.

Het ontbijt is ook erg lekker en heel goed verzorgd!

De kersthigh tea was ook heerlijk en voor herhaling vatbaar.

Als je eenmaal geweest bent, kom je ieder jaar !

Nancy opgenoort
2-12-2017

Fijne camping, ideale ligging. Je bent binnen 10 minuten aan zee.

De camping is erg schoon, ruime douches en grote stand plaats voor je caravan. De kinderen genieten elk jaar weer!

Er worden leuke acitiviteiten georganiseerd. En s morgens lekkere broodjes afgebakken.

We komen elk jaar terug!

Gastvrij

Bakker
25-11-2017

Een mooie eenvoudige camping, schoon en mooi, en heel gastvrij.

Een echte aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.