Camping Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek

235 reviews over Camping Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek

• 2019
    9Farm Vandamme-Leroy07-09-2019

Om te onthouden

Wij vonden hier alles wat we van een camping verlangen. Grootte plaatsen, modern en net sanitair, een perfecte grasmat, rust, autovrij, plukweide en theeschenkerij zijn leuke pluspunten. Voor de kinderen is ook ruimte voorzien om te spelen.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Romeo Talakua28-04-2019

Ge-wel-dig

Goed en warm ontvangst. Een kopje koffie voordat de caravan per trekker op de plaats wordt gereden. "Drink u rustig uw cappuccino op. Als u klaar bent komt m'n vader per trekker uw caravan op de plaats zetten en zal u vertelt worden waar u alles kunt vinden op de camping ". Zelfs de caravan wordt keurig op stenen/plankjes gezet en waterpas. Zo'n ontspannen ontvangst hebben wij nog nooit meegemaakt. Zeer vriendelijke familie die deze camping runnen. Ruime plekken, schoon en mooi sanitair. Goed onderhouden terrein. De camping ligt tussen Middelburg en Vlissingen in. Beide prima te fietsen. Ik heb zelfs hardgelopen naar Vlissingen en naar Dishoek (strand). Dus ook per voet prima te doen. 😉

Zeker voor herhaling vatbaar! Ps. Je moet zeker een stukje eigengemaakte taart hebben genomen in de theeschenkerij! Dat is echt letterlijk en figuurlijk de slagroom op de taart van je bezoek aan deze prachtige camping.

Gereisd met partner in april 2019

• 10John M24-03-2019

Aanrader !

Zeer vriendelijke mensen, mooie lokatie, schoon en netjes, ontbijt perfect , komen afspraken na. Een echte aanrader !!!! Hier kom ik graag terug.

Alleen gereisd in maart 2019

• 2018
    9Henk Kroon29-09-2018

Het was weer een heerlijke ervaring

Als je van rust en comfort houdt, dan ben je hier aan het juiste adres. Mooie ruime kamers. Het zeer uitgebreide ontbijt wordt op de afgesproken tijd in een mand voor de deur gezet. We waren hier voor de tweede keer en hebben wederom genoten van de heerlijke accomodatie.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 10Ben Mom16-09-2018

Weer voor herhaling vatbaar.

Heel netjes en vriedelijk, rust, ruimte, behulpzaam. Niet goed, hebben wij niet kunnen vinden.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• 10De Wolff09-08-2018

Fantastisch!

Wij hebben 11 dagen genoten van een studio. Heerlijke rustige plek met eigen terras, fijne bedden, ruime badkamer. En enke ochtend het ontbijt in een leuke ontbijtmand. Telkens verschillende broodjes en beleg. Eitje, omelet, sapje. Echt super. Heel prettig contact met de eigenaren. Wij zijn fan!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Sarah28-07-2018

SUPER camping

Heel vriendelijk onthaal, last minute toch nog een plaats gevonden voor 2 nachten. Leuke speeltuin voor dochtertje van 2 jaar De dieren op de camping zijn ook een meerwaarde. Wij hadden zelf geen elektriciteitskabel mee maar konden gebruik maken van een grote ijskast en vriezer om alles koel te houden! Toffe overdekte speelschuur met voldoende accomodatiemogelijkheden, Ping Ping , tafelvoetbal,... Heel proper sanitair, goede douches + aangepaste babyruimte!

Wij komen hier zeker nog terug!!!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Wielen11-07-2018

Prachtig, echter niet voor herhaling vatbaar.

Prachtige camping, De eigenaar is vriendelijk en reed de caravan naar de plaats. De plaats is netjes en het schone toiletgebouw was practisch om de hoek. Wij voelden ons echter helemaal niet welkom. Wij zijn 2 heren en zijn verder door niemand aangesproken. Geen gast die iets zei, terughoudendheid van de gastvrouw. Wij gaan al jaren met onze caravan op stap maar deze houding hebben wij nog nooit meegemaakt. Het is oprecht een prachtige camping, maar ons welkom laten voelen is ook belangrijk en dat ontbrak volledig en zijn wij niet gewend . Vooral niet omdat deze camping zo goed aangeschreven staat en prachtige recenties hier heeft.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Henny en Ineke van Maanen30-06-2018

Fantastische camping! veel jaarlijks terugkerende

Er bestaat in Nederland geen beter camping als deze! Zijn voor de 10de keer geweest! Ontvangst,santair en het kampeerterrein super! Zelfs bij onverwachte calamiteiten ( brak tijdens een fietstocht mijn heup!!) wordt alles uit de kast gehaald dat ik, na ziekenhuisopname, weer terug kon naar de camping! Alle lof voor Marissa, Monica en Chris! Ze verdienen zonder meer een 10!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Hein Kanters10-03-2018

Strak onderhouden, vriendelijkheid troef.

Wij komen hier al jaren en daar schuilt ook de waardering uit. De minicamping heeft alles en zelfs meer wat je van een minicamping mag verwachten. Wij voelen ons daar elk jaar weer welkom.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

10 tips over Camping Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek

• Inge Geerts, 19-08-2013

Italiaan Senso in Middelburg en restaurant Les Sans in Domburg

• cruyshoeve, 10-07-2013

Wil je naar Walcheren en zoek je een goede camping, dan is deze aan te raden. Wel reserveren, want de gaat en de ander komt. De camping is bijna altijd vol.

• ursela, 19-05-2014

Huur fietsen en trek er lekker op uit, er is in de directe omgeving zoveel te doen en op de fiets zeer goed te bereiken!

3 vragen over Camping Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek

• Ria Geysens, 01-08-2019

Reservering

Is er nog een plaats vrij voor een camper van 2/8 tem 4 /8?

• Theo van Alen, 04-06-2018

prijzen juni 2018 camperen

allin prijzen voor 2 personen caravan auto

• Christien de Vries, 30-07-2016

Lang weekend

Is er nog een kamer vrij van 12 T/ M 15 / 16 aug?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig