Camping Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek

• 9.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

236 reviews over Camping Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek

• 9Marja02-08-2020

Erg nette camping met ruime plaatsen! Aanrader

Geweldige camping! Een wat kleinere camping en erg gemoedelijk! De campingplekken erg ruim opgezet. Alles goed onderhouden en erg netjes! Voor douchen en afwassen hoeft men niet te betalen. Sanitair erg schoon, toiletpapier aanwezig, zeepdispenser en doekjes voor handen drogen (ivm Corona). Afval goed geregeld. Er zit een theeschenkerij bij wat erg leuk en netjes is. Voor kinderen is er ook vermaak. Op de camping waren leuke andere vakantiegangers die erg aardig waren. De omgeving is daarnaast ook prachtig! Heerlijk fietsen naar Middelburg, Vlissingen of Dishoek. Strand dichtbij. Genoten! Wij gaan zeker nogmaals.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Farm Vandamme-Leroy07-09-2019

Om te onthouden

Wij vonden hier alles wat we van een camping verlangen. Grootte plaatsen, modern en net sanitair, een perfecte grasmat, rust, autovrij, plukweide en theeschenkerij zijn leuke pluspunten. Voor de kinderen is ook ruimte voorzien om te spelen.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Romeo Talakua28-04-2019

Ge-wel-dig

Goed en warm ontvangst. Een kopje koffie voordat de caravan per trekker op de plaats wordt gereden. "Drink u rustig uw cappuccino op. Als u klaar bent komt m'n vader per trekker uw caravan op de plaats zetten en zal u vertelt worden waar u alles kunt vinden op de camping ". Zelfs de caravan wordt keurig op stenen/plankjes gezet en waterpas. Zo'n ontspannen ontvangst hebben wij nog nooit meegemaakt. Zeer vriendelijke familie die deze camping runnen. Ruime plekken, schoon en mooi sanitair. Goed onderhouden terrein. De camping ligt tussen Middelburg en Vlissingen in. Beide prima te fietsen. Ik heb zelfs hardgelopen naar Vlissingen en naar Dishoek (strand). Dus ook per voet prima te doen. 😉

Zeker voor herhaling vatbaar! Ps. Je moet zeker een stukje eigengemaakte taart hebben genomen in de theeschenkerij! Dat is echt letterlijk en figuurlijk de slagroom op de taart van je bezoek aan deze prachtige camping.

Gereisd met partner in april 2019

• 10John M24-03-2019

Aanrader !

Zeer vriendelijke mensen, mooie lokatie, schoon en netjes, ontbijt perfect , komen afspraken na. Een echte aanrader !!!! Hier kom ik graag terug.

Alleen gereisd in maart 2019

• 2018
    9Henk Kroon29-09-2018

Het was weer een heerlijke ervaring

Als je van rust en comfort houdt, dan ben je hier aan het juiste adres. Mooie ruime kamers. Het zeer uitgebreide ontbijt wordt op de afgesproken tijd in een mand voor de deur gezet. We waren hier voor de tweede keer en hebben wederom genoten van de heerlijke accomodatie.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 10Ben Mom16-09-2018

Weer voor herhaling vatbaar.

Heel netjes en vriedelijk, rust, ruimte, behulpzaam. Niet goed, hebben wij niet kunnen vinden.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• 10De Wolff09-08-2018

Fantastisch!

Wij hebben 11 dagen genoten van een studio. Heerlijke rustige plek met eigen terras, fijne bedden, ruime badkamer. En enke ochtend het ontbijt in een leuke ontbijtmand. Telkens verschillende broodjes en beleg. Eitje, omelet, sapje. Echt super. Heel prettig contact met de eigenaren. Wij zijn fan!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Sarah28-07-2018

SUPER camping

Heel vriendelijk onthaal, last minute toch nog een plaats gevonden voor 2 nachten. Leuke speeltuin voor dochtertje van 2 jaar De dieren op de camping zijn ook een meerwaarde. Wij hadden zelf geen elektriciteitskabel mee maar konden gebruik maken van een grote ijskast en vriezer om alles koel te houden! Toffe overdekte speelschuur met voldoende accomodatiemogelijkheden, Ping Ping , tafelvoetbal,... Heel proper sanitair, goede douches + aangepaste babyruimte!

Wij komen hier zeker nog terug!!!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Wielen11-07-2018

Prachtig, echter niet voor herhaling vatbaar.

Prachtige camping, De eigenaar is vriendelijk en reed de caravan naar de plaats. De plaats is netjes en het schone toiletgebouw was practisch om de hoek. Wij voelden ons echter helemaal niet welkom. Wij zijn 2 heren en zijn verder door niemand aangesproken. Geen gast die iets zei, terughoudendheid van de gastvrouw. Wij gaan al jaren met onze caravan op stap maar deze houding hebben wij nog nooit meegemaakt. Het is oprecht een prachtige camping, maar ons welkom laten voelen is ook belangrijk en dat ontbrak volledig en zijn wij niet gewend . Vooral niet omdat deze camping zo goed aangeschreven staat en prachtige recenties hier heeft.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Henny en Ineke van Maanen30-06-2018

Fantastische camping! veel jaarlijks terugkerende

Er bestaat in Nederland geen beter camping als deze! Zijn voor de 10de keer geweest! Ontvangst,santair en het kampeerterrein super! Zelfs bij onverwachte calamiteiten ( brak tijdens een fietstocht mijn heup!!) wordt alles uit de kast gehaald dat ik, na ziekenhuisopname, weer terug kon naar de camping! Alle lof voor Marissa, Monica en Chris! Ze verdienen zonder meer een 10!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018