Géén boekingskosten
NederlandZeelandKoudekerkeCampings KoudekerkeCamping Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek

Camping Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek

Contact

238 Reviews over Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek

• 10Fam. van der Linde uit Gouda17-11-2021

Geweldig

Beste mensen, Niks dan lof . Voor ons - al wat ouder echtpaar - een ideale locatie. Allereerst een eigen huisje, waar je de hele dag in en uit kunt lopen. Vervolgens een heerlijk en gevarieerd ontbijt, zoveel dat er met gemak een dikke lunch overblijft. Sanitair schoon, ruim en gemakkelijk. De fietsen op een veilige plek en bovendien gelegen vlak bij onze favoriete strandovergang. Zeer scherpe prijs, zeker ook in het hoogseizoen. Duidelijk voor herhaling vatbaar (we zijn dit jaar al 2x geweest).

• 10Familie Groenendijk28-04-2021

Fantastisch!

Wat een gastvrije ontvangst weer! Fijn appartement met goede bedden, een gezellig zitje bij een haard, ruime badkamer en eigen terras. En alles super schoon. Perfecte service en zeer royale ontbijtjes in een gezellige picknickmand op de afgesproken tijd voor de deur. Kortom, het was weer voor herhaling vatbaar.

• 9Marja02-08-2020

Erg nette camping met ruime plaatsen! Aanrader

Geweldige camping! Een wat kleinere camping en erg gemoedelijk! De campingplekken erg ruim opgezet. Alles goed onderhouden en erg netjes! Voor douchen en afwassen hoeft men niet te betalen. Sanitair erg schoon, toiletpapier aanwezig, zeepdispenser en doekjes voor handen drogen (ivm Corona). Afval goed geregeld. Er zit een theeschenkerij bij wat erg leuk en netjes is. Voor kinderen is er ook vermaak. Op de camping waren leuke andere vakantiegangers die erg aardig waren. De omgeving is daarnaast ook prachtig! Heerlijk fietsen naar Middelburg, Vlissingen of Dishoek. Strand dichtbij. Genoten! Wij gaan zeker nogmaals.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Farm Vandamme-Leroy07-09-2019

Om te onthouden

Wij vonden hier alles wat we van een camping verlangen. Grootte plaatsen, modern en net sanitair, een perfecte grasmat, rust, autovrij, plukweide en theeschenkerij zijn leuke pluspunten. Voor de kinderen is ook ruimte voorzien om te spelen.

• 9Romeo Talakua28-04-2019

Ge-wel-dig

Goed en warm ontvangst. Een kopje koffie voordat de caravan per trekker op de plaats wordt gereden. "Drink u rustig uw cappuccino op. Als u klaar bent komt m'n vader per trekker uw caravan op de plaats zetten en zal u vertelt worden waar u alles kunt vinden op de camping ". Zelfs de caravan wordt keurig op stenen/plankjes gezet en waterpas. Zo'n ontspannen ontvangst hebben wij nog nooit meegemaakt. Zeer vriendelijke familie die deze camping runnen. Ruime plekken, schoon en mooi sanitair. Goed onderhouden terrein. De camping ligt tussen Middelburg en Vlissingen in. Beide prima te fietsen. Ik heb zelfs hardgelopen naar Vlissingen en naar Dishoek (strand). Dus ook per voet prima te doen. 😉

Zeker voor herhaling vatbaar! Ps. Je moet zeker een stukje eigengemaakte taart hebben genomen in de theeschenkerij! Dat is echt letterlijk en figuurlijk de slagroom op de taart van je bezoek aan deze prachtige camping.

• 10John M24-03-2019

Aanrader !

Zeer vriendelijke mensen, mooie lokatie, schoon en netjes, ontbijt perfect , komen afspraken na. Een echte aanrader !!!! Hier kom ik graag terug.

• 9Henk Kroon29-09-2018

Het was weer een heerlijke ervaring

Als je van rust en comfort houdt, dan ben je hier aan het juiste adres. Mooie ruime kamers. Het zeer uitgebreide ontbijt wordt op de afgesproken tijd in een mand voor de deur gezet. We waren hier voor de tweede keer en hebben wederom genoten van de heerlijke accomodatie.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Ben Mom16-09-2018

Weer voor herhaling vatbaar.

Heel netjes en vriedelijk, rust, ruimte, behulpzaam. Niet goed, hebben wij niet kunnen vinden.

• 10Eetgelegenheden
  • 10De Wolff09-08-2018

Fantastisch!

Wij hebben 11 dagen genoten van een studio. Heerlijke rustige plek met eigen terras, fijne bedden, ruime badkamer. En enke ochtend het ontbijt in een leuke ontbijtmand. Telkens verschillende broodjes en beleg. Eitje, omelet, sapje. Echt super. Heel prettig contact met de eigenaren. Wij zijn fan!

• 9Sarah28-07-2018

SUPER camping

Heel vriendelijk onthaal, last minute toch nog een plaats gevonden voor 2 nachten. Leuke speeltuin voor dochtertje van 2 jaar De dieren op de camping zijn ook een meerwaarde. Wij hadden zelf geen elektriciteitskabel mee maar konden gebruik maken van een grote ijskast en vriezer om alles koel te houden! Toffe overdekte speelschuur met voldoende accomodatiemogelijkheden, Ping Ping , tafelvoetbal,... Heel proper sanitair, goede douches + aangepaste babyruimte!

Wij komen hier zeker nog terug!!!

• 6Eetgelegenheden

Camping Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek info