Camping Minicamping De Broodkist

Camping Minicamping De Broodkist
9,1

49 reviews over Camping Minicamping De Broodkist in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldig! Volgend jaar weer!

Simone
11-8-2018

Heel overzichtelijke fijne camping met een gemoedelijke sfeer. Wij hadden een plek met privésanitair, dat was ideaal! Verder was er voor onze kinderen van 9 en 4 genoeg te doen: speeltuin buiten, en de speelschuur waar vooral de blokken favoriet waren. Ook werd er soms een activiteit georganiseerd. Zo hebben onze kinderen 2x geknutseld en 1x kunnen glijden op de buikschuifbaan. Ook was er iedere dag de mogelijkheid om een rondje op een pony te rijden. Tegen betaling kun je er zelfs iedere dag paardrijles volgen.

We hebben ook een keer pannenkoeken gegeten met alle gasten, een kwis gedaan en er was een jeu de boules-toernooi. Kortom, voor ieder wat wils!

Wij met zijn allen, mijn man, 2 zonen en ik hebben zó genoten op deze camping, dat we zelfs al geboekt hebben voor volgend jaar zomer. Dan komen we 3 weken, we hebben er nu alweer zin in! 😄

Geweldig

James,Anne,Lotte en Jil
5-8-2018

Wij zijn met zijn alle een weekje op mini camping de Broodkist geweest een super leuke gezzelige camping voor ons en de kids. Alle activiteiten waren geweldig de meiden hebben ontzettend genoten! Zeker een aanrader!

Een heerlijke camping voor een ontspannen vakantie

Ben en Truus van Veen
3-8-2018

Lianne en Albert zijn heel gastvrij. Hun camping ligt tussen Middelburg en Vlissingen en heeft mooie, grote plaatsen. Een fantastische uitvalsbasis voor schitterende fietstochten en allerlei bezienswaardigheden. Wij waren van plan om 2 weken te blijven. Het zijn er ruim vijf geworden en we gaan beslist terug!

Super!

Sabine
21-5-2018

Super leuke camping! Enorm veel speelruimte voor de kinderen van 4 en 7 jaar. Ze hebben zich vooral geamuseerd met de skelters en tractors.

Wij hadden een fijne plek met privé sanitair, ideaal! Voor t ontbijt kun je verse broodjes bestellen op de camping.

We waren met de vouwwagen en op de dag van vertrek regende het 's ochtends. We mochten wachten met afbreken tot alles weer droog was 's middags. Top service!

Echt een aanrader!

Mooi !

Fam. Janssens
10-5-2018

Mooi terrein met zeer proper sanitair.

Perfecte locatie met jonge kinderen.

Voor herhaling vatbaar

Mim en Pip
20-10-2017

Mooi vlak gras-terrein.

Een ongedwonge, zeer gemoedelijke sfeer, een thuis gevoel.

Een kindvriendelijke camping waar wij als 65+ ers ons thuis voelde.

Sanitair was prachtig en goed onderhouden.

Goede ligging, voor ons als fietsers.

Uitbaatster had een spontane en vriendelijk.

Lianne de Visser, eigenaar, 23-10-2017
Bedankt voor de leuk en goede beoordeling! We vonden het fijn dat jullie bij ons op de camping kwamen.

Heerlijke camping voor kleine kindjes

Carina & Maarten
12-9-2016

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op de Broodkist. Mede doordat onze kinderen van 5 en 2 zo fijn hebben kunnen spelen.

Dochter helemaal gelukkig met de pony's en de rijlessen. Zoontje vooral blij met alle ruimte en vrijheid die hij kon pakken, omdat het terrein zo overzichtelijk is.

Hele vriendelijke eigenaren die samen met de gasten heel actief zijn in het organiseren van vanalles. Van een tenniscompetitie tot knutselen met de kleintjes.

De camping ligt heel centraal tussen Middelburg en Vlissingen en op korte fietsafstand van het strand.

Heerlijke mini camping

Nynke
15-8-2016

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op de broodkist

Alles is heel relaxed op deze camping!

Onze dochter vond de pony rijlessen fantastisch

Er werd heerlijk gespeeld door kinderen groot en klein op en rondom de trampoline of in de schuur

Mooie ruime standplaatsen en een simpel maar zeer schoon sanitair

Op de fiets ben je zo bij het strand, Middelburg en Vlissingen

Het enige kleine minpuntje is dat je de doorgaande weg waaraan de camping ligt

Maar dit weegt niet op tegen alle pluspunten!

We gaan eigenlijk nooit naar dezelfde camping terug maar zouden hier volgend jaar erg graag weer 3 weken willen kamperen.

Wat een heerlijke camping

marloes
31-7-2016

Voor het eerst voor ons een mini camping na jaren gekampeerd te hebben op de Berenkuil in grolloo (Drenthe)

Maar wat een heerlijke camping. Heel overzichtelijk wat super was voor ons zoontje van 2,5 jaar. Die had alle vrijheid terwijl wij van af onze tent alles in de gaten konden houden.

Speel schuur stelt niet heel veel voor maar de kinderen speelde daar graag.

Er was in de twee weken dat wij er waren was er veel georganiseerd door de eigenaren. voetbal toernooi, waterglijbaan, ring steken met de skelter, knutselen en de springkussen.

De pony's vond onze dochter helemaal geweldig en zeker door de super leuke paardrij lessen van Julia.

Er waren veel kinderen in alle leeftijden. Dus genoeg speel maatjes.

De eigenaren waren heel vriendelijk. Sanitair echt heel schoon.

Dacht in het begin misschien beetje weinig wc's, douches en afwas plekken maar in de twee weken hebben we nooit ergens hoeven wachten.

Thuis 2 huilende kinderen die weer graag terug willen naar de broodkist!

Lianne de Visser, eigenaar, 1-8-2016

Bedankt voor de super beoordeling, erg leuk! Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.

Voor wat de speelschuur betreft weten we eigenlijk niet zo goed wat we daar nog meer kunnen neerzetten, er is een tafeltennistafel, 2 voetbaltafels, een poolbiljart, een gewoon biljart, een sjoelbord, een dartboard, een groot 4 op een rij spel, een groot schoolbord, een poppenhuis, groot mens erger je niet en een groot dambord. Er liggen grote zitzakken en er staat een bank om te chillen.

Als jullie hier nog suggesties voor hebben dan hoor ik het graag.

Hartelijke groet en wie weet tot een volgende keer!

- keurig onderhouden

- pony's en ponyles door enthousiaste meid

- bijzonder flexibele aankomst + vertrektijden

- duidelijke prijsstelling zonder opeens allerlei extra's

- vertrouwen in de gasten zorgt ervoor dat mensen ook betrouwbaar zijn

- wat ik niet goed vond:...................... niets eigenlijk, wat wel jammer was was dat we na een weekendje al weg moesten, onze vakantieperiode is nog niet begonnen.

Een soort boerderijachtig winkeltje zou hier goed passen, maar op een klein stukje rijden zit een supermarkt waar je alles kunt halen

Lianne de Visser, eigenaar, 1-8-2016

Bedankt voor de leuke beoordeling! Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad. Wie weet tot een volgende keer.

Hartelijke groet,

Lianne de Visser

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Broodkist in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Broodkist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.