Camping Minicamping De Broodkist

46 reviews over Camping Minicamping De Broodkist in het Nederlands

Super!

Sabine
21-5-2018

Super leuke camping! Enorm veel speelruimte voor de kinderen van 4 en 7 jaar. Ze hebben zich vooral geamuseerd met de skelters en tractors.

Wij hadden een fijne plek met privé sanitair, ideaal! Voor t ontbijt kun je verse broodjes bestellen op de camping.

We waren met de vouwwagen en op de dag van vertrek regende het 's ochtends. We mochten wachten met afbreken tot alles weer droog was 's middags. Top service!

Echt een aanrader!

Mooi !

Fam. Janssens
10-5-2018

Mooi terrein met zeer proper sanitair.

Perfecte locatie met jonge kinderen.

Voor herhaling vatbaar

Mim en Pip
20-10-2017

Mooi vlak gras-terrein.

Een ongedwonge, zeer gemoedelijke sfeer, een thuis gevoel.

Een kindvriendelijke camping waar wij als 65+ ers ons thuis voelde.

Sanitair was prachtig en goed onderhouden.

Goede ligging, voor ons als fietsers.

Uitbaatster had een spontane en vriendelijk.

Lianne de Visser, eigenaar, 23-10-2017
Bedankt voor de leuk en goede beoordeling! We vonden het fijn dat jullie bij ons op de camping kwamen.

Oude reviews (archief)

Heerlijke camping voor kleine kindjes

Carina & Maarten
12-9-2016

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op de Broodkist. Mede doordat onze kinderen van 5 en 2 zo fijn hebben kunnen spelen.

Dochter helemaal gelukkig met de pony's en de rijlessen. Zoontje vooral blij met alle ruimte en vrijheid die hij kon pakken, omdat het terrein zo overzichtelijk is.

Hele vriendelijke eigenaren die samen met de gasten heel actief zijn in het organiseren van vanalles. Van een tenniscompetitie tot knutselen met de kleintjes.

De camping ligt heel centraal tussen Middelburg en Vlissingen en op korte fietsafstand van het strand.

Heerlijke mini camping

Nynke
15-8-2016

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op de broodkist

Alles is heel relaxed op deze camping!

Onze dochter vond de pony rijlessen fantastisch

Er werd heerlijk gespeeld door kinderen groot en klein op en rondom de trampoline of in de schuur

Mooie ruime standplaatsen en een simpel maar zeer schoon sanitair

Op de fiets ben je zo bij het strand, Middelburg en Vlissingen

Het enige kleine minpuntje is dat je de doorgaande weg waaraan de camping ligt

Maar dit weegt niet op tegen alle pluspunten!

We gaan eigenlijk nooit naar dezelfde camping terug maar zouden hier volgend jaar erg graag weer 3 weken willen kamperen.

Wat een heerlijke camping

marloes
31-7-2016

Voor het eerst voor ons een mini camping na jaren gekampeerd te hebben op de Berenkuil in grolloo (Drenthe)

Maar wat een heerlijke camping. Heel overzichtelijk wat super was voor ons zoontje van 2,5 jaar. Die had alle vrijheid terwijl wij van af onze tent alles in de gaten konden houden.

Speel schuur stelt niet heel veel voor maar de kinderen speelde daar graag.

Er was in de twee weken dat wij er waren was er veel georganiseerd door de eigenaren. voetbal toernooi, waterglijbaan, ring steken met de skelter, knutselen en de springkussen.

De pony's vond onze dochter helemaal geweldig en zeker door de super leuke paardrij lessen van Julia.

Er waren veel kinderen in alle leeftijden. Dus genoeg speel maatjes.

De eigenaren waren heel vriendelijk. Sanitair echt heel schoon.

Dacht in het begin misschien beetje weinig wc's, douches en afwas plekken maar in de twee weken hebben we nooit ergens hoeven wachten.

Thuis 2 huilende kinderen die weer graag terug willen naar de broodkist!

Lianne de Visser, eigenaar, 1-8-2016

Bedankt voor de super beoordeling, erg leuk! Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.

Voor wat de speelschuur betreft weten we eigenlijk niet zo goed wat we daar nog meer kunnen neerzetten, er is een tafeltennistafel, 2 voetbaltafels, een poolbiljart, een gewoon biljart, een sjoelbord, een dartboard, een groot 4 op een rij spel, een groot schoolbord, een poppenhuis, groot mens erger je niet en een groot dambord. Er liggen grote zitzakken en er staat een bank om te chillen.

Als jullie hier nog suggesties voor hebben dan hoor ik het graag.

Hartelijke groet en wie weet tot een volgende keer!

- keurig onderhouden

- pony's en ponyles door enthousiaste meid

- bijzonder flexibele aankomst + vertrektijden

- duidelijke prijsstelling zonder opeens allerlei extra's

- vertrouwen in de gasten zorgt ervoor dat mensen ook betrouwbaar zijn

- wat ik niet goed vond:...................... niets eigenlijk, wat wel jammer was was dat we na een weekendje al weg moesten, onze vakantieperiode is nog niet begonnen.

Een soort boerderijachtig winkeltje zou hier goed passen, maar op een klein stukje rijden zit een supermarkt waar je alles kunt halen

Lianne de Visser, eigenaar, 1-8-2016

Bedankt voor de leuke beoordeling! Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad. Wie weet tot een volgende keer.

Hartelijke groet,

Lianne de Visser

Rustige, kindvriendelijke minicamping

Miriam Vrijnsen
27-6-2016

Twee nachtjes op deze camping gestaan en de kindjes wilden nog wel langer blijven! Camping is heel overzichtelijk, waardoor we de jongste van twee continu konden zien spelen. Onze dochter van 7 was helemaal weg van de pony's en heeft twee keer (tegen een gering bedrag) paardrijles gekregen. De jongste van twee vond de kleine diertjes helemaal geweldig omdat je ze mocht voeren. Op de camping staat de speeltuin in het midden van het veld en dat vonden wij ideaal en onze kindjes vonden het fijn dat ze "dicht"bij ons waren. Sanitair en douches netjes, lekker warm water, altijd toiletpapier en zeep! De wifi werkte perfect. Eigenaren van de camping vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker nog eens terug, veel positiviteit. Enig minpuntje zou zijn dat je geen watertappunt bij de caravan hebt, maar de afstand naar het toiletgebouw/douches is voor iedereen wel te doen.

Perfecte prijs-kwaliteitsverhouding!!

Lianne de Visser, eigenaar, 1-8-2016

Bedankt voor de leuke en goede beoordeling! Een watertappunt zou inderdaad fijn zijn bij de caravan. We zijn van plan om wat aanpassingen te gaan doen op de camping en dan zullen we daar zeker aan denken!

Wie weet tot een volgende keer.

Hartelijke groet,

Lianne de Visser

met een kind van 9 en een van 13 jaar is hier steeds van alles te doen.

heerlijk om te zien hoe de workshop kadootjes voor moederdag maken werd geregeld.

lang verhaal kort: heerlijke week gehad

tot de zomervakantie

Lianne de Visser, eigenaar, 1-8-2016
Bedankt voor de leuke beoordeling en tot binnenkort!!

fantastische plek

Peter hamerlinck
24-4-2016

Debroodkist is een leuke camping met veel kindvriendelijke gelegenheden en op geschikte afstand van Middelburg en het strand.
Lianne de Visser, eigenaar, 1-8-2016
Bedankt voor de beoordeling en wie weet tot een volgende keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Broodkist in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Broodkist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Broodkist scoort een 9.02 uit 10 op basis van 47 reviews.