Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

73 Reviews over Minicamping De Broodkist

• 10Mieke21-08-2022

Topcamping!

Deze camping is een walhalla voor jonge kinderen. Volop speeltoestellen, fietsjes en skelters die vrij te gebruiken zijn. Ook in de speelhal konden ze zich goed vermaken. De jonge konijntjes en de ponyrijlessen vielen ook in de smaak. Op de camping heerst een zeer ontspannen, ongedwongen sfeer. De vriendelijke eigenaren zetten zich met veel enthousiasme in om leuke activiteiten te organiseren voor de gasten. De kampeervelden zijn goed onderhouden en ook het sanitair is keurig schoon en wordt goed bijgehouden. Alles is goed geregeld op de camping, vlonders zijn vrij te gebruiken, er is een wasmachine en een droger, broodjes service, fietsverhuur. De ligging is heel prettig en centraal. Lekker dichtbij het strand en veel te beleven in de omgeving. Middelburg, Vlissingen, Veere, Zoutelande: het is allemaal op fietsafstand. Wij hebben genoten van ons weekje Zeeland en komen graag nog eens terug.

• 9Staat v/h sanitair

Eigenaar, 29-08-2022

Bedankt voor de uitgebreide review en fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons!

• 10Senna29-07-2022

Wij zaten in een caravan op camping de Broodkist. Wat is dit een fantastische camping! En wij komen zeker terug. Voor de kinderen is er van alles te doen, schattige konijntjes, veel skelters en nog veel meer speel gelegenheden. Er wordt ook veel tijd gestoken in leuke activiteiten voor de kinderen zoals bingo en paardrijden. In 1 woord: geweldig!

• 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 02-08-2022

Bedankt voor de leuke en uitgebreid review.

• 10Anne-Lise Terlouw19-09-2021

Super leuke en gemoedelijke boerencamping .

De Camping ligt heel centraal bij Middelburg,Vlissingen,Zoutelande,Domburg enz,voor kinderen een Eldorado met konijnen,Cavia,s, en Pony,s Zalig fietsen daar, mooi sanitair en zo kan ik nog wel even door gaan,kortom een aanrader.

• 10Wikkerink10-08-2021

Geweldig leuke camping

Heerlijke camping! Er is een speeltuintje, veel skelters en er is een speelschuur waar de kids heerlijk kunnen spelen ook met slecht weer. Ook worden er leuke activiteiten georganiseerd. Bij onze dochter van 11 zijn de paardrijlessen favoriet.Het privé sanitair is echt een luxe.Strand, Middelburg en Vlissingen zijn allemaal op fietsafstand.

eigenaar, 16-08-2021

Bedankt voor de leuke en uitgebreide review. En fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.

• 8Familie van Halsema09-08-2021

Fijne camping voor gezin met jonge kinderen

Fijne kleinschalige familiecamping. Ruime plek voor onze grote tent. Prima sanitair, niet meer het nieuwste, maar netjes onderhouden. Vriendelijke eigenaren en paardenmeisjes die de kinderen begeleidden. De mogelijkheid om de wasmachine te gebruiken was ook fijn.Onze kinderen van 8, 6 en 4 jaar hebben zich heerlijk vermaakt. Speeltuin, zandbak, trampoline. Knuffelen met de konijntjes, cavia’s, geiten en paardjes. Rondje paardrijden over de camping vonden ze fantastisch. Inschrijven voor paardrijles kon niet meer. Wij kwamen op zondag aan ipv op zaterdag en toen zat alles al vol, dat was jammer. Af en toe een regenbui gehad, maar in de loods voldoende vermaak voor de kinderen. De hoeveelheid keuze aan skelters en fietsjes was ook echt een topper!Wat omgeving betreft: je zit binnen no time op het strand of in een leuke stadskern. Op de camping hoor je wel continue de autoweg, dat is iets minder, maar mocht de pret niet drukken.

• 8Staat v/h sanitair

eigenaar, 16-08-2021

Bedankt voor de uitgebreide review. Voor wat betreft het paardrijden, als de lijst vol is dan is er meestal nog wel een mogelijkheid om bij een lesje aan te sluiten of dat we een extra lesje regelen.

• 10Sven van Korrten07-06-2021

Geweldig!

Het verblijf met de kinderen was geweldig, genoeg activiteiten, speeltoestellen, skelters, en andere mogelijkheden voor de kids om zich te vermaken. Tevens was het overzichtelijk voor mijn vrouw en ik om lekker voor de caravan te zitten en te kijken hoe de kinderen genoten. Mijn ouders zijn de tweede week nog een weekje gekomen. Zij verbleven in het Chalet op de camping wat naar hun zeggen: ordelijk, netjes en gezellig was. Al met al een top vakantie om nooit meer te vergeten, volgend jaar zien jullie ons weer terug!

• 8JB03-05-2021

Fijne camping voor gezin met jonge kinderen

Fijne camping waar voor kleinere kinderen een hoop te doen is; zo zijn er konijnen, pony's en paardjes, geiten, een leuke speeltuin, veel buitenspeelgoed wat gebruikt kan worden, noem maar op. Voor de wat oudere kinderen (vanaf ca. 12 jaar) is hier niet veel te doen, tenzij ze zich veel bij de paarden kunnen vermaken.Voor ons was het jammer dat we met onze vouwwagen op een net aangelegde plek kwamen te staan; hierdoor stonden we op een plaats met veel zand/klei/grind, waardoor dit een plek was die beter aan een caravan of camper gegeven had kunnen worden.Het privé sanitair wat we hadden was geweldig: ruim, schoon, en verwarmd! Wel jammer was de beperkte warmwater voorraad, waardoor het wel even goed timen was met douchen, anders moest je toch echt met koud water afspoelen, brrr...De elektra zat blijkbaar op één groep met een aantal buurplaatsen, waardoor als 1 van de buren te veel stroom pakte, wij ook meteen niets meer hadden... :(

• 8Staat v/h sanitair

eigenaar, 16-08-2021

Bedankt voor de uitgebreide review. Afgelopen winter is er weer van alles veranderd op de camping en daardoor waren de plaatsen in het voorjaar helaas nog niet helemaal mooi begroeid. Wij weten niet van te voor of iemand met een vouwwagen of een caravan of een tent komt, dus dat is lastig in te plannen voor ons wie waar moet staan. We hebben verschillende gezinnen met 3 kinderen bij het zelfde privé sanitair gehad en daar lukt het wel bij om gewoon met warm water te douchen, dus misschien een kwestie van wat beter verdelen over de dag, of iets minder lang douchen. Zoals ook op onze site staat aangegeven is de camping geschikt voor kinderen tot ongeveer 12 jaar, dus dat klopt dat er voor oudere kinderen niet zoveel te doen is, of ze moeten houden van een heerlijk potje voetbal op ons voetbalveld, of lekker een potje tennissen op onze tennisbaan, ze kunnen natuurlijk ook nog tafeltennissen of iedere dag paardrijden. Maar dat vinden niet alle kinderen leuk natuurlijk.

• 10Doron en Elisa Ligt ( De Ligtjes)04-12-2020

Heerlijk plek ook tijdens de Winter.

We hebben een heerlijke week gehad. Rustig plek. Zo lief dat de e eigenaren hun ruimtes ter beschikking stellen in deze Coronatijd voor andere mensen uit de buurt. Zelfs nog even voor ons de tennistafel klaargezet. Elke dag alles schoon. Als we in de buurt zijn komen we zeker weer met ons campertje aan!

eigenaar, 16-08-2021

Bedankt voor de fijne review! Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.

• 10Henk en Diana Clarijs28-10-2020

Een aanrader voor iedereen

Al enkele jaren komen we hier, en altijd alles prima voor elkaar niets is hun teveel en altijd bereid om iedereen te helpen mochten er problemen zijn daarom is dit onze favoriete campings we hopen er nog vele jaren te kunnen komen. Super schoon sanitair en gezellige camping ideaal voor wandelingen en fietsen en leuke uitstapjes naar Vlissingen en Middelburg. Voor campers gelden er speciale leuke tarieven echt een voorbeeld voor iedereen. Albert en Lianne ga zo door en tot snel weer eens.

eigenaar, 16-08-2021

Bedankt Henk en Diana, het is altijd leuk als jullie bij ons lang komen!

• 10S. van Dijk31-07-2020

Een super vakantie op een goede locatie!

Een erg nette en gezellige camping geschikt voor alle doelgroepen. Het sanitair is erg schoon en goed onderhouden. De service op de camping was boven verwachting. Bij aankomst een lekernij uit de regio, Een broodjes service, groot speelhok en speeltuin voor kinderen en er werd op verschillende dagen iets georganiseerd.

Een erg fijne en nette camping.

eigenaar, 16-08-2021

Bedankt voor deze leuke en uitgebreide review. Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.

Camping Minicamping De Broodkist info

Camping-informatie