Camping Minicamping De Broodkist

Laatste review

Super

Joost den Ronden,
14-12-2018

Een fijne diervriendelijke camping, lekker rustig en superdicht bij Vlissingen,Middelburg en het strand. De kinderen willen niet anders dus wederom geboekt voor 2019

52 reviews over Camping Minicamping De Broodkist in het Nederlands

Super

Joost den Ronden,

Super leuke camping!

Sabine,
14-12-2018

Leuke, kleine camping. Ideaal voor kleine kinderen. Fijne speelplek, centraal gelegen, in het zicht van de meeste campingplekken. Privé sanitair was echt fijn!

Op de ochtend van vertrek regende het een beetje. Maar we mochten later opbreken, zodat toch alles fijn droog ingepakt kon worden.

Super leuke camping geschikt voor jong en oud. heerlijke grote plaatsen met privé sanitair wat zeer is aan te bevelen. Alles super schoon in de gezamenlijke sanitairruimte. Leuke eigenaars alles in gemoedelijke sfeer.

Centraal gelegen t.o.v Middelburg en Vlissingen .

Geweldig! Volgend jaar weer!

Simone,
11-8-2018

Heel overzichtelijke fijne camping met een gemoedelijke sfeer. Wij hadden een plek met privésanitair, dat was ideaal! Verder was er voor onze kinderen van 9 en 4 genoeg te doen: speeltuin buiten, en de speelschuur waar vooral de blokken favoriet waren. Ook werd er soms een activiteit georganiseerd. Zo hebben onze kinderen 2x geknutseld en 1x kunnen glijden op de buikschuifbaan. Ook was er iedere dag de mogelijkheid om een rondje op een pony te rijden. Tegen betaling kun je er zelfs iedere dag paardrijles volgen.

We hebben ook een keer pannenkoeken gegeten met alle gasten, een kwis gedaan en er was een jeu de boules-toernooi. Kortom, voor ieder wat wils!

Wij met zijn allen, mijn man, 2 zonen en ik hebben zó genoten op deze camping, dat we zelfs al geboekt hebben voor volgend jaar zomer. Dan komen we 3 weken, we hebben er nu alweer zin in! 😄

Geweldig

James,Anne,Lotte en Jil,
5-8-2018

Wij zijn met zijn alle een weekje op mini camping de Broodkist geweest een super leuke gezzelige camping voor ons en de kids. Alle activiteiten waren geweldig de meiden hebben ontzettend genoten! Zeker een aanrader!

Een heerlijke camping voor een ontspannen vakantie

Ben en Truus van Veen,
3-8-2018

Lianne en Albert zijn heel gastvrij. Hun camping ligt tussen Middelburg en Vlissingen en heeft mooie, grote plaatsen. Een fantastische uitvalsbasis voor schitterende fietstochten en allerlei bezienswaardigheden. Wij waren van plan om 2 weken te blijven. Het zijn er ruim vijf geworden en we gaan beslist terug!

Super!

Sabine,
21-5-2018

Super leuke camping! Enorm veel speelruimte voor de kinderen van 4 en 7 jaar. Ze hebben zich vooral geamuseerd met de skelters en tractors.

Wij hadden een fijne plek met privé sanitair, ideaal! Voor t ontbijt kun je verse broodjes bestellen op de camping.

We waren met de vouwwagen en op de dag van vertrek regende het 's ochtends. We mochten wachten met afbreken tot alles weer droog was 's middags. Top service!

Echt een aanrader!

Mooi !

Fam. Janssens,
10-5-2018

Mooi terrein met zeer proper sanitair.

Perfecte locatie met jonge kinderen.

Voor herhaling vatbaar

Mim en Pip,
20-10-2017

Mooi vlak gras-terrein.

Een ongedwonge, zeer gemoedelijke sfeer, een thuis gevoel.

Een kindvriendelijke camping waar wij als 65+ ers ons thuis voelde.

Sanitair was prachtig en goed onderhouden.

Goede ligging, voor ons als fietsers.

Uitbaatster had een spontane en vriendelijk.

Lianne de Visser, eigenaar, 23-10-2017
Bedankt voor de leuk en goede beoordeling! We vonden het fijn dat jullie bij ons op de camping kwamen.

Heerlijke camping voor kleine kindjes

Carina & Maarten
12-9-2016

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op de Broodkist. Mede doordat onze kinderen van 5 en 2 zo fijn hebben kunnen spelen.

Dochter helemaal gelukkig met de pony's en de rijlessen. Zoontje vooral blij met alle ruimte en vrijheid die hij kon pakken, omdat het terrein zo overzichtelijk is.

Hele vriendelijke eigenaren die samen met de gasten heel actief zijn in het organiseren van vanalles. Van een tenniscompetitie tot knutselen met de kleintjes.

De camping ligt heel centraal tussen Middelburg en Vlissingen en op korte fietsafstand van het strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Broodkist in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Broodkist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.