Camping Minicamping Broedershoek

Kleine hotelsWeer vandaag7°1°
6,7

2 reviews over Camping Minicamping Broedershoek in het Nederlands

fantastische accommodatie voor een groepsvakantie.

fam Schrauwen,
23-9-2018

met zijn allen genoten in een leuke mooie omgeving en fijne accommodatie

verblijf

Joke,
15-10-2017

Het is een rustige camping die goed ligt helaas waren bedden in stacaravans niet naar behoren het leek of de muizen er aan gevreten hadden. ook hadden we het zaaltje gehuurd om daar een feest te vieren helaas was de heer des huizes niet zo vriendelijk als mevrouw. een paar keer commentaar leveren en met problemen niet handelen zoals het hoort als verhuurder van een zaaltje.

ook moest alles dezelfde avond alles verwijderd worden terwijl men weet dat wanneer er een buffet bezorgd wordt dit niet op de zelfde avond opgehaald kan worden en ook zeer zeker niet op zondag. ik beveel niemand aan om daar een feest te geven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Broedershoek in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Broedershoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.